už delší dobu uvažuji časem nad koupí laděných výfuků (koncovek) na mojeho Shivera. Zvuk má krásný i s originálními laufy, ale s laďáky to bude teprve to pravé
Po delším hledání mám pár favoritů a pár vyřazených.
Začnu s vyřazenými:
Akrapoviče určitě nechci, to co stojí bych za ně nedal a ani se mi na Shiverovi moc nelíbí.
Zaujaly mě i výfuky českého výrobce značky RP , ale nemají homologaci takže taky ne.
Ještě jsem našel výfuky značky DOMINATOR , ale tomu bych se asi radši vyhl pro jistotu.
Arrow, Leo Vince, Scorpion, Ixil, Creptus apod... a neznámé značky nechci.
Mám dva favority, mezi kterými se chci rozhodnout a to jsou výfuky od italského výrobce G.P.R. a výfuky taktéž z Itálie od MIVV .
Výfuky G.P.R. i MIVV homologaci mají. Zvuk G.P.R. na jedničku!! MIVV taky!! A teď babo raď.
MIVV jsou asi známější a prověřenější značka, ale ty G.P.R. se mi taky moc líbí a hlavně jsou o něco levnější. To hraje taky roli.
+ Se mi zalíbily cenou i zvukem výfuky RoadsItalia. Znáte někdo i tuto značku a máte s nimi zkušenosti?
No, takže se chci hlavně zeptat, jestli někdo máte laďáky těchto tří značek a jak jste s nimi spokojení nebo naopak nejste.
Jestli je to dobrá volba? Např. ty G.P.R. nebo RoadsItalia. Předpokládám, že MIVVY jsou z těch 3 nejznámější a asi i nejkvalitnější, ale to je jen odhad?
Co by jste vybrali Vy?
Pokud máte fotky a videa klidně házejte sem, budu jen rád!!
Díky za reakce a rady
Naposledy editováno 06.09.2015 00:44:37
1 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
1 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
assassin> Ještě jsou ty samé a místo karbonu na konci mají černý mat. Jsou pod odkazem v textu a taky jsou za lepší cenu. Ale mě se líbí i v tom karbonu a to ho nemám jinak vůbec v oblibě. To bych se rozhodoval pak, který ten typ bych vybíral. Líbí se mi oba, ale pak spíš budou rozhodovat finance. A jak jsou otočené konce mi příjde celkem jedno Je to jen přizpůsobené tím, že jsou laufy pod sedlem a aby to asi lépe působilo. Jinak koncovky od G.P.R. umístěné na boku moto jsou tvarově trochu jiné než, když jsou pod tím sedlem. Ale jinak je to podobné všechno, to ano.
Naposledy editováno 23.06.2015 14:24:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
Mě se líbí práce RP, hlavně teda svody a vůbec práce s kovem, ale ty koncovky mají nic moc design (pro mě) a bez homologace, ale za cenu homologovaných viz tady GPR.
1 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
samozrejme ze da, ale nesmi te nikdo zastavit a kontrolovat to....
...prej at zavolam do RP a oni to vysvetli.... by me zajimalo jestli to pak po telefonu taky vysvetli i hlidce za carou, ktery by delala problemy....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
2 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
2 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
selkie> Pokud je to to co myslel tak je to fakt k hovnu, pokud se v tom bude policajt pak hrabat. No ty RP nechci, to jsem rozhodnutý už.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
Stryko píše: Attim> Jak to je vůbec s tím ježděním tady u nás bez DB Killerů? Když mě bez toho zastaví může to být problém nebo se bez nich dá jezdit normálně beze strachu? Nemám s tím žádné zkušenosti tak nevím, jak to je. Každopádně homologace je fakt asi zásadní věc.
U nás to, aspoň zatím, nikdo neřeší a když mě chytili na motorce (nehomologovaný race full systém Arrow), výfuk ho vůbec nezajímal, maximálně gumy, ale hlavně papíry a jestli jsem nepožil. Tady u nás jezdím úplně beze strachu bez killerů, v klidu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
Stryko píše: Cook> To mi je jasné, že se dá jezdit ale nejspíš to myslel tak, že to mají nějak asi ošetřené, aspoň to tak vypadalo a at si zavolám, že vše vysvětlí, jak to myslí a jestli teda se s tím dá legálně jezdit Ale pak, když sem si zjistil, že G.P.R. mají homologaci tak jsem se už o RP nezajímal.
Jo to bych chtěl vidět, jak to mají ošetřené, schválně to zjisti.
Jelikož třeba v Rakousku můžeš mít třeba 1000 homologačních kartiček a šítků ale ve chvíli, kdy ti to změří a nebude splňovat, jedeš domů sockou
E:Leda to maj ošetřeno tak, že ti zatáhnout tu pokutu a odtah
Naposledy editováno 23.06.2015 14:48:45
Jindřej píše: Jo to bych chtěl vidět, jak to mají ošetřené, schválně to zjisti.
Jelikož třeba v Rakousku můžeš mít třeba 1000 homologačních kartiček a šítků ale ve chvíli, kdy ti to změří a nebude splňovat, jedeš domů sockou
Bych si tipnul, že ošetřené to mají jako spousta jiných - prostě se někam vyfrkne éčko a human testing začíná :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
Stryko píše: JardelT> Fakt se dá jezdit bez killerů? Jsem právě nevěděl, ale pokud jo tak je to super. V tom případě, jestli rozumím dobře tak na STK stačí mít homologované G.P.R. a mít vevnitř dané DB killery a projdu bez problemu, je to tak? A pak zas můžu s klidem vytáhnout a jezdit bez nich.
selkie> Pokud je to to co myslel tak je to fakt k hovnu, pokud se v tom bude policajt pak hrabat. No ty RP nechci, to jsem rozhodnutý už.
Ne, homologaci to splňuje v momentě, kdy jsou nasazený dB killery..to má pak jen o málo hutnější zvuk, než sériový laufy...
prostě za homo se platí
Attim píše: U nás to, aspoň zatím, nikdo neřeší a když mě chytili na motorce (nehomologovaný race full systém Arrow), výfuk ho vůbec nezajímal, maximálně gumy, ale hlavně papíry a jestli jsem nepožil. Tady u nás jezdím úplně beze strachu bez killerů, v klidu.
yep, stejná zkušenost s US Yoshirourou bez bB killeru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
selkie píše: Ne, homologaci to splňuje v momentě, kdy jsou nasazený dB killery..to má pak jen o málo hutnější zvuk, než sériový laufy...
prostě za homo se platí
No ano, ale tak pokud jsou G.P.R. homologované a mám vevnitř DB Killery tak STK normálně projdu ne?
A jak budu jezdit tak můžu DB Killery zase vytáhnout a jezdit bez pokud se to u nás neřeší.
G.P.R. mi příjdu jako dobrá volba Škoda, že tady moc lidí ty G.P.R. nemá
Stryko píše: No ano, ale tak pokud jsou G.P.R. homologované a mám vevnitř DB Killery tak STK normálně projdu ne?
A jak budu jezdit tak můžu DB Killery zase vytáhnout a jezdit bez pokud se to u nás neřeší.
G.P.R. mi příjdu jako dobrá volba Škoda, že tady moc lidí ty G.P.R. nemá
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
Palomoto píše: Stryko> Arrow, Leo Vince, Scorpion apod. jsou podstatně lepší než G.P.R.
Jenom nás pls pouč - v čem jsou podstatně lepší ? Neříkám, že nejsou, ale zajímá mě proč přesně
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínač brzdového světla - polarita Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 2 | 11.5.2024 v 22:50 ja1 |
Spínač brzdového světla - polarita Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 2 | 11.5.2024 v 12:43 rob456 |
Výměna kapaliny v hydraulické spojce Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 5 | 22.4.2024 v 17:24 Gahan37 |
Aprilia Shiver 750 35kw Aprilia SL 750 Shiver | V2OTZ | 7 | 4.4.2024 v 21:22 V2OTZ |
Brzdová kapalina + spojka Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 2 | 10.3.2024 v 18:57 Gahan37 |