Postřelování do vejfuku ... poblafávání a "poprdlávání" ...většinou mnohočetné
Jinak 6ka na 4t ot/min ... prostě nepojede. A prodleva akcelerace při otočení plynem... zajeď k někomu na seštelování podtlaků a bohatosti.
Ročník 1996 by měl mít karbce a ty by teoreticky měly mít na vykuchanej vejfuk lepší vliv, než stříkadlo. Teoreticky by to taky na vrchu mělo jet s měnšíma obtížema než na spodu. Resp, jestli chdeš jezdit kolem 4-5t ot/min...dej tam origo vejfuk
Naposledy editováno 18.06.2015 09:06:25
Menej invazívna metóda.
A robí ti to neustále, alebo len vtedy raz ti to spravilo keď si vošiel do mesta a odvtedy už nie?
Naposledy editováno 18.06.2015 12:08:38
2 reakcí na tento příspěvek Další trotl co si koupí moto a nerozumí tomu...
Pridreny tezko rict. Rozkuchej olejovej filtr jestli v nem nejsou kovovy spony. V kazdym pripade by to melo bejt na motoru slyset.
K&N ma vetsi pruchodnost => vice vzduchu => opet chudsi smes. Vetsinou se ke K&N davaji o chloupek vetsi trysky. A v kombinaci s tou tvoji rourou uz to muze masinu rozladit, ale klidne bych s filtrem jeste pockal a resil ho az jako posledni.
Naposledy editováno 19.06.2015 02:00:12
To je presne to, otvorený filter, otvorené laufy, ide to horšie než sériovka, ale aspoň to strieľa a hučí ako chorá krava.
Ja by som začal práve tým filtrom - nahoď tam filter aký tam má byť, stojí to pár korún. Za ďalšie skús zistiť, či sa dá vrátiť k pôvodnému výfuku nejak. Asi v normálnej cenovej relácii nie. Napriek populárnemu názoru, že výfuk a tlmič je prekážka pre motor, ktorú musí pretlačiť, a keď sa prekážka odstráni, pôjde to lepšie, opak je pravdou. A potom pozri hladinu v karburátoroch.
Ak to chceš nechať takto otvorené (filter, výfuk), tak potom jedine dať to ladičom na brzdu a laborovať s tryskami v karbcoch a pod.
Pokud to sem-tam streli do vyfuku - pod plynem - vynechava ti svicka. Rozprasena smes se z valce nastosuje do svodu a kdyz ji tam je dost, zapali ji vyfukove plyny z tech palicich valcu.
Pokud to strili do sani jsou to u karbcovych motoru nejcasteji brutalne rozhozene karburatory (nezavirajici ventily v plovakovce, zasekly plovak, hodne rozhozene hladiny, ...)
Naposledy editováno 19.06.2015 08:17:50
Zkontroluj všechny hadičky, jak benzínové, tak podtlakové, jestli nejsou popraskané, taky příruby ke karbecům! Mohou být povolené, nebo popraskané a přisávat vzduch. Nejlépe je vyzkoušíš na nastartovaném motoru, když je postříkáš nějakým hořlavým sprejem, nesmí se zvýšit otáčky motoru, jestli jo, přisává vzduch..!
A porovnej staré svíčky, jestli jsou stejně zbarvené.
Pak bych se pustil do karbeců, ale jestli si troufáš...?
Přidřený motor většinou klepe...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |