Naposledy editováno 19.06.2014 22:41:31
4 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů
Dragstar je v naší republice velmi oblíbená mašina. A pokud o ní zde na fóru někdo píše, tak jen ten, kdo potřebuje vyřešit nějaký problém. Spokojení majitelé moc témat nezakládají.
Třeba na mém Dragstaru mám nalítáno 37 tisíc a měním jen olej, filtr a gumy. Závada samozřejmě přijít může, ale přece si nebudu projíždky kazit přemýšlením, kde se co vysere?
V neposlední řadě nezapomeň, že vetšina motorek má stočené tacha. Takže pak můžeš snadno narazit na stroj, který má vážnou závadu při 30ti tisících km. To by bylo na pováženou! Jenže jádro pudla je, že ty stroje mají nalítano třikrát tolik kilometrů.
Doporučuju víc jezdit a míň přemýšlet.
mmme píše: Rěšíš hlouposti. Pokud se o motorku staráš a je dlouhodobě v dobrém stavu, nemáš se čeho obávat. A až jednou nějaká závada příjde, prostě ji nech opravit a jezdi dál.
Dragstar je v naší republice velmi oblíbená mašina. A pokud o ní zde na fóru někdo píše, tak jen ten, kdo potřebuje vyřešit nějaký problém. Spokojení majitelé moc témat nezakládají.
Třeba na mém Dragstaru mám nalítáno 37 tisíc a měním jen olej, filtr a gumy. Závada samozřejmě přijít může, ale přece si nebudu projíždky kazit přemýšlením, kde se co vysere?
V neposlední řadě nezapomeň, že vetšina motorek má stočené tacha. Takže pak můžeš snadno narazit na stroj, který má vážnou závadu při 30ti tisících km. To by bylo na pováženou! Jenže jádro pudla je, že ty stroje mají nalítano třikrát tolik kilometrů.
Doporučuju víc jezdit a míň přemýšlet.
Má pravdu, předseda ;)
1 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů
A ten počet startů se zjistit nedá...
Jen poctive menim olej s filtrem, ted mam novy (predni 2 roky, zadni 1 rok) gumy, po sezone vymenim predni desticky, mozna i s kotoucem, i kdyz ten vypada jeste dobre. Jinak vse OK.
mmme píše: Rěšíš hlouposti. Pokud se o motorku staráš a je dlouhodobě v dobrém stavu, nemáš se čeho obávat. A až jednou nějaká závada příjde, prostě ji nech opravit a jezdi dál.
Dragstar je v naší republice velmi oblíbená mašina. A pokud o ní zde na fóru někdo píše, tak jen ten, kdo potřebuje vyřešit nějaký problém. Spokojení majitelé moc témat nezakládají.
Třeba na mém Dragstaru mám nalítáno 37 tisíc a měním jen olej, filtr a gumy. Závada samozřejmě přijít může, ale přece si nebudu projíždky kazit přemýšlením, kde se co vysere?
V neposlední řadě nezapomeň, že vetšina motorek má stočené tacha. Takže pak můžeš snadno narazit na stroj, který má vážnou závadu při 30ti tisících km. To by bylo na pováženou! Jenže jádro pudla je, že ty stroje mají nalítano třikrát tolik kilometrů.
Doporučuju víc jezdit a míň přemýšlet.
Do kamene vytesat.
2 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poruchy dragstarů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poruchy dragstarů
1 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů
jednu závadu mam - začalo mi to letos nepředvídatelně a nepřiměřeně klouzat na mokru a to dřív nedělalo (přitvrdil jsem pérování předek i zadek a asi moc, tak to zas povolim, snad to bude tim - a nebo se jim tentokrát Metzelery vůbec nepovedly)
Naposledy editováno 05.09.2014 00:03:02
Přeji všem krásné vánoční svátky, v Novém roce vše dobré a mnoho šťastných kilometrů v sedlech našich ocelových ořů.
s pozdravem Vlastee(CZ).
1 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů
Volnoběžka se začala ozývat, ale nic strašného, chtělo to jen startovat se sytičem a bez plynu. Pod plynem rány a někdy nenaskočil.
Podezření na vůli v kardanu, myslím tím kříž na výstupu z motoru. Zadní hruška v pořádku.
Pomalu přicházel čas vyměnit rozvody. napínáky těsně před koncem.
Prodával jsem s najetými 54 tkm, ale předpokládám, že to bylo stočené, když jsem to kupoval. Takže reálný nájezd asi 90 tkm. Na druhou stranu. Levně jsem koupil, levně prodal a nikdy mně nenechal ve štychu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poruchy dragstarů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poruchy dragstarů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poruchy dragstarů
Brejlovec píše: Draka jsem měl 3 roky. Když jsem prodával pár věcí bylo zralých na výměnu.
Volnoběžka se začala ozývat, ale nic strašného, chtělo to jen startovat se sytičem a bez plynu. Pod plynem rány a někdy nenaskočil.
Podezření na vůli v kardanu, myslím tím kříž na výstupu z motoru. Zadní hruška v pořádku.
Pomalu přicházel čas vyměnit rozvody. napínáky těsně před koncem.
Prodával jsem s najetými 54 tkm, ale předpokládám, že to bylo stočené, když jsem to kupoval. Takže reálný nájezd asi 90 tkm. Na druhou stranu. Levně jsem koupil, levně prodal a nikdy mně nenechal ve štychu.
Vule kardanu- že by? Ale je pravda,že každá motorka má svoje mouchy. http://www.dragstar...-middle-drive-shaft/
1 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Neutrino black box - power distribu... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 9 | 22.10.2024 v 06:54 Koudy01 |
vyfuky Dragstar nebo Wilstar Yamaha XVS 1100 DragStar | Marek-Sz | 0 | 13.10.2024 v 17:47 Marek-Sz |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Rebelmoto Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Rooks | 3 | 20.8.2024 v 22:07 Rooks |
Dragstar 1100 kontrolka oleje, vadn... Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Rooks | 2 | 22.7.2024 v 20:30 Rooks |