Mám dotaz ohledně tlaku vzduchu a vliv na výkon 2T. Jde o to ,že jezdím kopce, vyjíždím v cca 200 m nad mořem a končím v 1000 m nad mořem a nahoře ten výkon je o odst horší.
cetl jsem co 10m to jeden hPa - takže u mě je to 70 hPa. JAk bych měl naladit karburátor v této vejšce ? V manuálu nic nemám. Obohatit směs nabo ochudit ?
1 reakcí na tento příspěvek Tlak vzduchu vs nastavení směsi karburátoru u 2T
Zx-10RCarlos píše: smes ochudit, protoze na kopci je hustota mensi.
Noo a to by mel jeste zapracovat s nejakou teplotou protoze se mu muze lisit teplota az o 8 stupnu dole vs. nahore. Ja bych udelal 5 zastavek a tam to postupne preladoval
1 reakcí na tento příspěvek Tlak vzduchu vs nastavení směsi karburátoru u 2T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlak vzduchu vs nastavení směsi karburátoru u 2T
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 1 | 21.5.2024 v 20:33 pivi164 |
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 19 | 14.5.2024 v 06:25 Rapt0r |
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 0 | 11.5.2024 v 20:46 Rapt0r |
STK Suzuki RM 125 | antoniinz | 6 | 29.4.2024 v 20:21 krokoš |
Nestartuje, střílí do výfuku, do sá... Suzuki RM 125 | Kordas33 | 4 | 14.4.2024 v 18:31 Kordas33 |