pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
spalovac píše: Murkin> To je teda mazec........95 kobyl. Nevis priblizne, kolik takova sranda vyjde
50-70 by mohl bejt reálnej odhad
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: dewwil> ještě nevíš co dělají výfuky a ty rozdílný airboxy. Mě by docela zajímalo jak by to jelo se sériovejma svodama a airboxem
Steve mě taky by to zajímalo ale ten graf co sem hodil Honza ten byl s origo svodama a origo airbox plus KN, no ale vypadá to krásně a takový krouťáček v celém spektru otáček a necelích 150koníků je hodně krásné to nemají některé nesportovní dvanáctky a myslím že to chce pořádně protáhnout a budu mít ůsměv od ucha k uchu ale aspoň všichni víme že to není jen o vrtání a když se podíváme na Murkina co udělal s ER6stkou tak to je prostě borec co tomu fakt rozumí a né jak mi kluci z garáže Murkinovi jsem poděkoval opravdu super práce a taky musím poděkovat Honzovi a Jaškovy za spolupráci jsou to dobří típci jinak mám v hlavě nějaké dalších věci ale chce to trpělivost a čas a Murkina k tomu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jinak furt tu budou info o závodech z dragsterů co se jich Jašek zúčastní, info o Pepovym TL1120R a i o jiných motorkách, klidně i vašich a vašem tunningu, byla by škoda nechat toto téma v propadlišti fóra ma mc.z, takže přispívejte a hlavně výkonu není nikdy dost
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jo aspoň jsme něco dělaly a výsledek je moc pěkný možná se i ta komprese ubrala moc ale to je jedno, prostě to krásně v celém spektru otáček zareaguje na pootočení plynu ta krásná křivka Nm to naznačuje
Stev píše: Pepa1098> právě že litrovej výkon má ten starej graf lepší (134 vs 132 na 1000 ccm), a to předpokládám že tenhle je odladěnej líp. Tím nechci říct že by to bylo s původníma svodama a airboxem určitě lepší, jen že by to stálo za pokus.
jasný Steve já už teť vím že s každým milimetrem vrtání se musí pro nádech a výdech motoru něco udělat aby se vše tak nějak sladilo do optimálních fyzikálních hranic celého chodu motoru a ten kdo o tom tady nejvíc ví největší Guru a má léta zkušeností je Murkin a bez něho bych ani s ničím do budoucna nezačínal aspoň ne z vrtám od originálu větším jak 3-4mm protože pak už bez dalších ůprav je to cesta nikam Jašek je toho živoucí důkaz a myslím že ty budeš taky a o té ER6stce ani nemluvím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Pepa1098> právě že litrovej výkon má ten starej graf lepší (134 vs 132 na 1000 ccm), a to předpokládám že tenhle je odladěnej líp. Tím nechci říct že by to bylo s původníma svodama a airboxem určitě lepší, jen že by to stálo za pokus.
Tak hlavne by se to pokud chcete neco porovnavat melo delat na stejne brzde.
Na tom grafu od Franka nejsou zapsane zadne korekce,jak teplotni,tak tlakove.To se potom bohuzel nic nedomeri.
Naposledy editováno 20.05.2015 20:37:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: dewwil>
jo aspoň jsme něco dělaly a výsledek je moc pěkný možná se i ta komprese ubrala moc ale to je jedno, prostě to krásně v celém spektru otáček zareaguje na pootočení plynu ta krásná křivka Nm to naznačuje
Joo, pojede nádherně, toho se nebojím Jinak máš recht, kdo si hraje nezlobí No a teď jsme si na čas dohráli a budeme zlobit na silnicích
Murkin píše: Tak hlavne by se to pokud chcete neco porovnavat melo delat na stejne brzde.
to je fakt, ale tím jak koukám na spousty grafů na netu a většina jich má relevantní čísla mi to nepřišlo na mysl. Ale samozřejmě nemůžu vědět jak moc je to od Franka porovnatelný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin píše: Tak hlavne by se to pokud chcete neco porovnavat melo delat na stejne brzde.
Na tom grafu od Franka nejsou zapsane zadne korekce,jak teplotni,tak tlakove.To se potom bohuzel nic nedomeri.
Tak doufám, že by to kluky ani nenapadlo jet někam jinam než k tobě... Zvlášť po pár referencích o jednom nejmenovaném ladiči od kterého pochází první Pepův graf od jeho zákazníků, už čtyři si stěžovali, bohužel u mě a ne u něj...
e: tak už jsme ho pojmenovali
Naposledy editováno 20.05.2015 20:43:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ten krouťák je dole brutální. To co máš ve třech já mám v pěti tisících
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřeji děkujem za pochválení bude tom supr lítání a co ty jsi pevně rozhodnut to prodat nebo si to necháš?? ale vypadá to že Morini tě dostalo