Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
26
Nepojede
0
Rozlítne se při startu
1
Zařve na brzdě
7
Ani nechytne
0
Bude to bez problému
3
Najede něco km a konec
15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin> Bomba Tak nám sem hoď nějakej grafík, doufám, že to má aspoň krouťák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil>Krutej krouťák krutej musí bejt
jinak kluci jsou tam eSkové hlavy z r.97 téměř bez zásahu (origo),zvětšené svody, trochu se hrabáno v airboxu, KN filtr, vrtání z 98 na 104ale to všichni víte z 995 na 1120 takže asi tak- nevím kde jsem mému telátku něco přidal nebo naopak něčím uškodil nicméně děkuji Murkinovi za odladění a všem kdo držel palce a každému koho to zajímá si v grafu najde to své co se chce dozvědět sám jsem na něj zvědavý neviděl jsem ho jen znám nějaké hodnoty z brzdy ale necháme to na Murkina a budeme doufat že nás nebude dlouho napínat
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Omlouvám se ze zasiram tohle super vlákno které čtu od začátku, ale na mém sem nedostal žádné odpovědi a tady je plno super lidi kteří by mohli pomoct tak tady je předem díky
Ahojte při koupi spcka mel předchozí majitel namontovany Quick shifter a neměl ho pořádně utahnuty, takže správně nefungoval a asi dost utrpěla převodovka... Mam problém s 3 kou která občas vyskakuje a řadi se hůř, ale hlavně se 6 kou kterou už nemůžu vůbec zařadit... Prevodovku mám už koupenou jinou ale zajímá mě jak se mohl poškodit nejmíň 'používaný' kvalt.. Začalo to tak ze to jakoby vynechalo, jak kdyby na sekundu vyplo vstřikování pak to bylo častější a teď když ji jen zařadim a přidám plyn tak už to jen cuka s doprovodem mechanického zvuku.. Otáčky nevyleti motor spis jako by chcipal.. Napadlo mě jestli by tohle nemohla dělat ridici jednotka v kere je napojenej drát k ukazateli kvaltu.. Diky za rady
Ahojte při koupi spcka mel předchozí majitel namontovany Quick shifter a neměl ho pořádně utahnuty, takže správně nefungoval a asi dost utrpěla převodovka... Mam problém s 3 kou která občas vyskakuje a řadi se hůř, ale hlavně se 6 kou kterou už nemůžu vůbec zařadit... Prevodovku mám už koupenou jinou ale zajímá mě jak se mohl poškodit nejmíň 'používaný' kvalt.. Začalo to tak ze to jakoby vynechalo, jak kdyby na sekundu vyplo vstřikování pak to bylo častější a teď když ji jen zařadim a přidám plyn tak už to jen cuka s doprovodem mechanického zvuku.. Otáčky nevyleti motor spis jako by chcipal.. Napadlo mě jestli by tohle nemohla dělat ridici jednotka v kere je napojenej drát k ukazateli kvaltu.. Diky za rady
Ghost-CBR1000rr>
s tímhle ti poradí assassin jak sem mrkne tak to proberete ale určitě bych to všechno odpojil a zkusil to bez toho a teprve pak bych pokračoval dál jestli motor vynechává tak se nabízí spousta dalších možností variant a překvapení popiš nám to blíž jestli můžeš a vše kolem jestli dobíjíš baterku (se nenabíjí) při jakých otáčkách tito dělá na každý kvalt nebo jen na určité atd.
s tímhle ti poradí assassin jak sem mrkne tak to proberete ale určitě bych to všechno odpojil a zkusil to bez toho a teprve pak bych pokračoval dál jestli motor vynechává tak se nabízí spousta dalších možností variant a překvapení popiš nám to blíž jestli můžeš a vše kolem jestli dobíjíš baterku (se nenabíjí) při jakých otáčkách tito dělá na každý kvalt nebo jen na určité atd.
Dobíjení funkční.. A dělá to jen na 6 ku jako by někdo vypl zapalování s přídavkem takového lehkého mechanického zvuku.. Na otáčkách nezáleží dělá to když ji zařadim v 260 km h a nebo v 80 km h úplně stejně.. Kdyby tam nebyl ten kovový zvuk sel bych po přísunu paliva a nebo elektrice ale...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ghost-CBR1000rr> Ahoj mel jsme na SP stejny problem, 6tku poškodil proto, že s 3 jkovym koleckem je proti sobě. Nejsem tak znalý převodovek abych to vysvětlil, ale musel jsem vyměnit 3jkové kolečko a 6tkové + vidličku. Tzn když se poškodila 3jka automaticky to odnese i 6tka.
tady jsme to řešil a je tam i popis jak to přeně bylo, teď už si na to nevzpomenu :)
http://www.motorkari.cz/tema/?t=93449
Naposledy editováno 20.05.2015 07:08:02
tady jsme to řešil a je tam i popis jak to přeně bylo, teď už si na to nevzpomenu :)
http://www.motorkari.cz/tema/?t=93449
Naposledy editováno 20.05.2015 07:08:02
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Takže je tu srovnání:
1. graf TL1078R "bržděno" u Franka, vše série, jen vrtání 102mm a Ignitech jednotka:
2. graf TL1078S laděno a bržděno u Murkina, zvětšené sací kanály, zvětšený průměr Throttle Body a klapek, karbonový airbox zavíraný nádrží, větší chladiče, suchá spojka, full titan exhaust systém copyright M4, vačky TL1000R serie, Powercommander:
3. graf TL1120R od Murkina, vrtání 104mm, ocelové vložky, palice TL1000S, vačky TL1000R serie, jednotka Ignitech, mírně zvětšený airbox, K&N filtr, nerez svody 60mm, výfuky Leo Vince:
e: z těhle grafů mi vychází, že aby byla 1120ccm výkonnější, musí se hrábnout do palic a do Throttle Body, aby se ten objem stíhal nakrmit a podal vyšší výkon.... Každopádně velký dík Murkinovi za odbrždění a rady
Naposledy editováno 20.05.2015 08:59:43
1. graf TL1078R "bržděno" u Franka, vše série, jen vrtání 102mm a Ignitech jednotka:
2. graf TL1078S laděno a bržděno u Murkina, zvětšené sací kanály, zvětšený průměr Throttle Body a klapek, karbonový airbox zavíraný nádrží, větší chladiče, suchá spojka, full titan exhaust systém copyright M4, vačky TL1000R serie, Powercommander:
3. graf TL1120R od Murkina, vrtání 104mm, ocelové vložky, palice TL1000S, vačky TL1000R serie, jednotka Ignitech, mírně zvětšený airbox, K&N filtr, nerez svody 60mm, výfuky Leo Vince:
e: z těhle grafů mi vychází, že aby byla 1120ccm výkonnější, musí se hrábnout do palic a do Throttle Body, aby se ten objem stíhal nakrmit a podal vyšší výkon.... Každopádně velký dík Murkinovi za odbrždění a rady
Naposledy editováno 20.05.2015 08:59:43
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
me z toho vychazi ze mi bude stacit to 102mm vrtani :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil> ještě nevíš co dělají výfuky a ty rozdílný airboxy. Mě by docela zajímalo jak by to jelo se sériovejma svodama a airboxem
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ten prubeh kroutaku je masakralni Stolova hora mezi 3.5 a 9.5 tisicema. Vynikajici ladicska prace.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Tak ten krouťák jsem očekával lepššejší ,no nic Pepa bude muset doladit periférie,kurva tu není možný(že by ty svody?)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek> jj, je to možný, sání a výfuk, v tom to nejspíš bude, ale ta plochá křivka je bombice... Teď jsem zvědavej jak to pojede, se bude Pepa bát kýchnout na první tři kvalty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil> tak jasný,o Murkinovu robotu se nebojím,ale ten krouťák jsem naivně čekal někde kolem 145
Taky si říkám, že má 1120 míň Ňůtnovejch metrů než 1078 (ale říkal jsem podobně u RSVčka, že bohatě stačí dobře odladěná 1060, už mě nebaví mít furt pravdu )
Ale jinak to musí bejt slušný peklíčko na dvou kolech, takovej krouťák jsem pár let zpátky neměl ani v autě
Ale jinak to musí bejt slušný peklíčko na dvou kolech, takovej krouťák jsem pár let zpátky neměl ani v autě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek> matematickej přepočet z tvýho grafu vychází na 136
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Tak hlavne,ze je to pohromade!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.