Mám před sebou výměnu řetězovky.Dočetl jsem se, že je v podstatě jedno, zdali vezmu DID, RK nebo ČZ....
Názory se různí, ale stejně bych byl rád, kdyby jste mi napsali, co jezdíte a zdali se oplatí, připlatit za kalenou rozetu.
Aby třeba řetěz, neodešel dříve, a zdali to má smysl...Vím, jde o pár kaček...Právě proto, se ptám.
Ale nejvíce mě zajímá, jedna věc.A to ta, že u řetězovky jsem četl, že je možné požadovat, jiný počet zubů :)
Tak nad tím dumám, zdali bych nedal na zadek, místo 47, kupříkladu 46.
Nebo na předek, pokud by byla možnost, objednat o zub více.
Máte s tím někdo zkušenost?
Je to blbost, není to blbost?
Předem děkuji, za jakoukoli odpověď....
1 reakcí na tento příspěvek Řetězovka GSF Bandit 600 N
Ale jde taky o udrzbu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Ja davam/prodavam uz jenom retezy DC a kola Afam a spokojenost.
Ohledne laboraci se zubama , pokud vis proc to chces delat tak to smysl ma. Muzes zajit sem a juknout co ti to udela, Jeden zub je podle me kosmetika.
Nýtovací ani velkej ořech nepotřebuji, zatím neselhala žádná ze sad mých ani co jsem dělal klukům. Malé kladivo, trubicka, dulcik a konvalinka spolu s jemnou mechanikou
- stručné,přehledné,jasné
o změně převodu je toho tady na motorkářích dost - hledej
osobně jsem při výměně řetězovky (sada řetěz D.I.D. X ring, kolečko a rozeta JT, mám na ní 1.000 km,zatím v pohodě) dal kolečko o zub menší a naprostá spokojenost
a) neřeš jen značku, ale hlavně typ řetězu - jestli koupíš nižší třídu "věhlasnější" značky, pak se nediv, že odejde dříve a vezme s sebou i kola
b) zub na pastorku ti udělá cca 3x tolik než zub na rozetě. pokud měníš počty zubů, můžeš potřebovat jiný počet článků řetězu
řetězovka (vyšší střední třída téměř libovolné zavedené značky) ti, s trochou péče, vydrží na b6 20-30 tkm...kalená rozeta proč? aby ti vydržela dva řetězy?
1 reakcí na tento příspěvek Řetězovka GSF Bandit 600 N
Já jen laboroval s tím, jezdit na menší otáčky.Dneska sem si uvědomil, jakou blbost, sem vymyslel.Ponechám original počty.
Zatím nemám nikoho v okolí, s kým bych takové věci, mohl probírat.A tak každá výměna, čehokoli, je pro mě past :)
Vím, že sem otravný, ale nechtěl sem vše nechat na servisu, pač vím, jak to v jiných odvětvích u nás, funguje.Ukážete, že jste trošku mimo a hurá, máte tam sadu za litr, zaplatíte čtyři s tím, že to nepoznáte a pak vám někdo, kdo jede kolem, řekne že jste pitomec :D
1 reakcí na tento příspěvek Řetězovka GSF Bandit 600 N
...a převodový poměr bych měnil spíš opačně, pro větší zábavu, co s větší maximálkou na naháči?
Thoms píše: Měl jsem nejvyšší řadu řetězový sady JT a už nikdy víc, na SV 650 nájezd pouze 16 500 km. Řetěz se nehorázně vytahoval a každou chvíli se musel došponovávat a to jsem se o něj vcelku staral.. D.I.D je osvědčenej a vydrží oproti JT hodně. Teď mám nejvyšší řadu RK, ale pouze krátce, takže se uvidí časem...
JT dělá řetězy?????? Myslel jsem že jen ozubený kolka (pastorek-rozeta) a najdou se pravě v sadých DID
E: jinak si myslím že vaškerý informace o značce výrobce jsou zde uplně k ničemu pokud neuvedete přesný model řetězu - - tj jebka DID jistě vydrží méně než vyšší třída RK a naopak.... Tímto bych poprosil aby jste se snažili tuto informaci neopomenout....ona má i zásadní vliv na cenu
Naposledy editováno 02.05.2015 13:57:32
Teď na CB mam pro změnu převod do pomala - prostě pro tu radost z ještě větší síly motoru :) a maximálka je dána omezovačem
_xy_ píše: ...já bych po zkušenosti vynechal ČZ, na šestkovém fazeru nic nevydržel, byl to jediný krok stranou od DID, s těmi jsem problém nikdy neměl, pět šest už jsem jich měnil určitě..
...a převodový poměr bych měnil spíš opačně, pro větší zábavu, co s větší maximálkou na naháči?
A dalo by se napsat taky přesně opačně. Záleží , jestli vezmeš od DID levnější řadu a od ČZ něco z těch dražších (a pevnějších).
Tak bude mít řetěz od ČZ značně navrch. Montoval jsem ho kámošovi taky na Fazera, ale litrovýho. A jede ho 2 sezónu bez jakéhokoliv problému. A to za to umí řádně zatáhnout.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Jako teď, když jedu chvíli 150, tak mám pocit, že z toho uletím (60kg).Ten odpor větru, je obrovský
(By mě zajímalo, jak by to vypadalo, s větrným štítkem, zdali by se něco, razantně změnilo a zdali, má smysl, starou klasiku, tím mrvit).
Jinak s těmi značkami.To je co člověk, to jiná zkušenost, ale vesměs jsou všichni pro DID, či ČZ.
Zkusím tam ČZ a uvidím, kolik to nahrká.Já teď nemám moc na rozhazování, takže nějaké top sady, až časem.
Třeba mi to vydrží hodně a třeba, chytím páteční várku, co kluci dělali před koncem směny a nenahrká to, ani ty 3000 :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 111 | Dnes v 01:14 SuperSic58 |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |