Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.4.2015 v 07:41 | Nahoru | #3061
_monty> M je olomouc, třeba tam má trvalé bydliště ale žije v plzni

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.4.2015 v 22:28 | Nahoru | #3062
Tentokrat vyjecne castecne k tematu: Sefuv Jag uz ma DPF filter dead. Najeto 72t km. Je tam motor z BMW (335D) takze to se dalo cekat . Bohuzel jsem se s predpovedi trefil. Jelikoz jsem byl asi první, kdo to trochu projel. Jinak to jezdilo hlavne Prahu se starší paní. A ted to jinak ridi opet zena...

Naposledy editováno 01.04.2015 22:37:43

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.4.2015 v 22:41 | Nahoru | #3063
skritek: prvni nesmysl je Jaguar s dieselem... druhej a absolutni je si ho poridit jako mestske vozitko.... takze asi neni treba dalsi komentar.
muj DPF ma 240tis a jako novej :) (tuk tuk, doufam ze ted nezakuka )

Naposledy editováno 01.04.2015 22:41:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.4.2015 v 22:56 | Nahoru | #3064
assassin> Me to vysvetlovat nemusis. Ale lidem co maji prachy by to nekdy vysvetlit asi chtelo. V prospektu u dealera to zrejme nepisou

Naposledy editováno 01.04.2015 22:56:41

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.4.2015 v 10:32 | Nahoru | #3065
Hoši a co Su u baru ? Málo peněz, malo najeto, spotřebu zas tak neřeším. Líbí se mi 4x4. Do té předohrabky se mi moc nechce. Připadal by v uvahu asi jen ten accord 2.4 ale v čr nejsou a dovoz z D je celkem na dlouho a ja už káru celkem potřebuju.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.4.2015 v 10:41 | Nahoru | #3066
Everts72> jezdil jsem s tím asi předchozím modelem (kulatý světla). Motor 2,0i 85 kW - totální mrtvola. Do kila to docela jelo, ale když mi pak uhejbali na dálnici, tak sem se hanbou málem propad, protože to zrychlovalo hůř, než koncernovej dvoulitr o stejnym výkonu. Ta štyrkola hrozně sežere a se 125 koněma to nebude o moc větší výhra. Na 4x4 potřebuješ výkon/krouťák.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.4.2015 v 10:52 | Nahoru | #3067
Everts: neverim u subaru motoru - mam pochybnosti o pouzitejch materialech (problemy s hlavama pri pouziti LPG) a myslim ze maj casto dost "chatrnou" konstrukci - takovej "leteckej" motor = kdyz se k tomu clovek chova jako prase motor nekde praskne atd...
navic tim ze je to boxer je tam vse dvakrat (rozvody) a nejspis se na ne blbe muze s motorem v aute...
pro me osobne je hondi 4valec vetsi sazka na jistotu...ikdyz jsem byl leta fanousek subaru. pres vsechno co jsem psal vyse bych imprezu bral jako vikendovku - ale jako spolehlivy auto na kazdodenni jezdeni - nevim

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.4.2015 v 10:56 | Nahoru | #3068
SVSkritek> jak pise assassin no.... Tohle auto do mesta

Ale jinak dyzly v jaguarech frcej....ten ctyrhrnek 2.2 valcuje v prodejich vsechny ostatni motorizace. Uz jsem I pakrat zahlid nazor, ze 2.2 r-sport vypada sportovnejs nez xfr tak ze si ho borec asi koupi. Ale brzy bude lip, Ted se celkem diskutuje o tom, ze ty dyzly zas tak ekologicky nejsou a chtej jim zvysit silnicni dan......a tak jag pruzne reaguje a na scenu prichazi 1.5L 3V

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.4.2015 v 10:57 | Nahoru | #3069
selkie> assassin> Sakra, asi se budu muset naučit jezdit autobusem

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.4.2015 v 21:48 | Nahoru | #3070
Londoner> Sportovní auto se čtyřválcem?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.4.2015 v 23:30 | Nahoru | #3071

Deadman píše: Londoner> Sportovní auto se čtyřválcem?!



Gt86 (a jeho ostatni mutace) ? TypeR hondy? S2000? Evo, sti? Vetsina lotusu?

To spis jaguar celkove uz moc sportovni auta nedela - ale souhlasim ze k aristokraticke znacce jako je jag diesely, ctyrvalce a kombiky nepatri... Ikdyz zrovna to co ma londoner bych v kombi verzi prezil :)

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.4.2015 v 00:08 | Nahoru | #3072
assassin> no vona to spis je/byla aristokraticka znacka pro chudsi.....prece jen Aston,RR,Bentley jsou jinde

A f-type celkem sportovni je ne?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.4.2015 v 00:51 | Nahoru | #3073
Londoner: ok, klidne aristokrat pro chude :)
Ftype urcite sportovni geny ma - ale taky to z meho pohledu neni cistej sportak... Ale to je otazka co je a co neni ...

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.4.2015 v 08:50 | Nahoru | #3074
LEKO: tohle kabrio vypada dobre ... Sice cena uletova.... bmwklub.cz/modules.php

Naposledy editováno 03.04.2015 08:52:19

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.4.2015 v 09:30 | Nahoru | #3075
assassin> jo cistej sportak nemaj a s vyjimkou xj220 ani dlooouho nemeli.....na sportovani tu jsou plastaky

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.4.2015 v 14:06 | Nahoru | #3076
Borci, poradte mi nekdo navod, jak se dostat do servisniho (skryteho) menu u e60 545i.

Na netu par navodu je, ale jde o to, ze kazdy zacina stikni ovladaci tlacitko. Jenze po stiknuti se dostanete do nejakeho podmenu, kde uz napr. nemuzete otocit koleckem 3x doprava atp.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.4.2015 v 16:38 | Nahoru | #3077

assassin píše: LEKO: tohle kabrio vypada dobre ... Sice cena uletova.... bmwklub.cz/modules.php



...na fotu pěkné auto...cena je do diskuze...ale dle mě není přemrštěná..jasně,to auto je spíše už na "uložení" a párkrát za rok na krátký výlet....a jinak díky za tip..s pánem jsem mluvil...takže se uvidí co bude!

Naposledy editováno 03.04.2015 16:55:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.4.2015 v 18:02 | Nahoru | #3078

assassin píše: LEKO: tohle kabrio vypada dobre ... Sice cena uletova.... bmwklub.cz/modules.php


Proč má u střechy poloautomat. Ona v základu není elektrická ale ručně stahovací? Asi bych to našel, ale nechce se mi.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.4.2015 v 21:32 | Nahoru | #3079

Poggy píše: Proč má u střechy poloautomat. Ona v základu není elektrická ale ručně stahovací? Asi bych to našel, ale nechce se mi.









Naposledy editováno 03.04.2015 21:42:07

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.4.2015 v 01:48 | Nahoru | #3080
Trica mela rucni, za priplatek elektrickou ... Myslim ze u e36 to je podobne

Leko: preju at to klapne, z fotky vypada pekne a ten hnedej interier k tmavymu auto taky pasuje

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.4.2015 v 08:03 | Nahoru | #3081

assassin píše: Trica mela rucni, za priplatek elektrickou ... Myslim ze u e36 to je podobne

Leko: preju at to klapne, z fotky vypada pekne a ten hnedej interier k tmavymu auto taky pasuje



...tak nevím jestli něco klapne ..ale jenom mě zaujalo pár detailu z inzerátu a fotek..tak jsem si to chtěl jen prověřit...a asi to tak je,dle rozhovoru..a z toho už jde tak nějak poznat,kdo a jak a jaky měl vztah k tomu autu a jak se k němu choval.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.4.2015 v 09:49 | Nahoru | #3082
Leko: jasny, koupit dneska slusnej youngtimer neni snadny ... A jako ze to klaplo se da brat i to ze neporidis nejakej slepenej krap

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.4.2015 v 12:23 | Nahoru | #3083
Neporadil by mi pls někdo, kde - sehnat / stáhnout / whatever - návod k použití na HiFi System Professional DSP?
Nemůžu to nikde najít a Němec, který tohle spáchal, se - co se User - Friendly týče - nechal zřejmě inspirovat Enigmou.

e: vyřešeno
http://www.manualslib.com/manual/368737/Bmw-Onboard-Computer.html

Naposledy editováno 04.04.2015 13:00:57

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.4.2015 v 22:29 | Nahoru | #3084
PetrXX: Je to ovládání tak intuitivní jako tempomat v E39? S tím jsem si bez návodu fakt neporadil.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.4.2015 v 01:58 | Nahoru | #3085
Hezke cabro, skoda tech 250t KM . Snad to alspon nejezdilo v soli...

Naposledy editováno 05.04.2015 02:19:02

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.4.2015 v 08:10 | Nahoru | #3086

Deadman píše: PetrXX: Je to ovládání tak intuitivní jako tempomat v E39? S tím jsem si bez návodu fakt neporadil.



No, řekl bych že bez návodu to zvládne Stephen Hawking... a možná jeho slabší verze, nějaký Bůh .)
Jinak s tempomatem v e39 jsem nijak nebojoval, jaký tam máš tempomat?

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.4.2015 v 10:44 | Nahoru | #3087
Mám 4-tlačítkový: Tlačítko s tachometrem, "+", "-", I/O. Člověk, co v BMW nikdy neseděl, by čekal že stačí zmáčknout jedno tlačítko, třeba to se symbolem tachometru, a ono to bude držet aktuální rychlost. Jelikož se to spojkou nebo brzdou vypne, nic jiného není nutné. To by bylo ale moc logické.
Pro dosažení stejné základní funkce člověk musí: Nejdřív to tlačítkem I/O zapnout do standby módu. Pak 2 vteřiny držet zmáčknuté tlačítko "+".
Proč zrovna "+" a proč to nestačí jen normálně zmáčknout... To je jediná věc na celém autě, na kterou jsem bez návodu prostě nepřišel. I nastavení hodin na autorádiu je intuitivnější.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.4.2015 v 12:38 | Nahoru | #3088

Deadman píše: Mám 4-tlačítkový: Tlačítko s tachometrem, "+", "-", I/O. Člověk, co v BMW nikdy neseděl, by čekal že stačí zmáčknout jedno tlačítko, třeba to se symbolem tachometru, a ono to bude držet aktuální rychlost. Jelikož se to spojkou nebo brzdou vypne, nic jiného není nutné. To by bylo ale moc logické.
Pro dosažení stejné základní funkce člověk musí: Nejdřív to tlačítkem I/O zapnout do standby módu. Pak 2 vteřiny držet zmáčknuté tlačítko "+".
Proč zrovna "+" a proč to nestačí jen normálně zmáčknout... To je jediná věc na celém autě, na kterou jsem bez návodu prostě nepřišel. I nastavení hodin na autorádiu je intuitivnější.



Ve volvu to mam stejne, jedno tlacitko kterym zapnes a pak plusem "zaaretujes" rychlost - jen teda staci kratkej stisk..
A v smaxu to myslim bylo taky tak...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.4.2015 v 20:56 | Nahoru | #3089

Deadman píše: Pro dosažení stejné základní funkce člověk musí: Nejdřív to tlačítkem I/O zapnout do standby módu. Pak 2 vteřiny držet zmáčknuté tlačítko "+".
Proč zrovna "+" a proč to nestačí jen normálně zmáčknout... To je jediná věc na celém autě, na kterou jsem bez návodu prostě nepřišel. I nastavení hodin na autorádiu je intuitivnější.



Člověče na mojí e39 mám úplně stejný systém, ale po aktivaci do Stand-By mi stačí na "+" jen ťuknout a okamžitě to drží aktuální rychlost, žádné dvě vteřiny. Tuším tam máš něco špatně.
Na e53 jakbysmet - stačí ťuknout na "+".

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.4.2015 v 13:41 | Nahoru | #3090
Tak zítra jedu mrknout na tuhle stočeninu a svařeninu ze dvou
Vedle stojí i ten accord tak ho taky okouknu ale nelibi se mi už ta barva.

Jen je ta mazda na D papírech ale to je detail
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist