Díky za absenci OT, zajímá mě čistě zkušenost s motorem, případně převodovka & nápravy.
Naposledy editováno 28.03.2015 11:01:14
1 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?
Ad napravy - tam je problem s tim pneumatickym podvozkem - drahej servis.
Kde to hodlas servisovat?
Naposledy editováno 28.03.2015 16:32:51
Ale zbytek auta je des a hruza, nevim jestli chces pred FL nebo po FL, ale servisne je to auto katastrofa, urcite bych sahl po X5 3,0, ani ta 4,4 (4,8) nebyla kdo vi jak spolehliva.
Jakou spotrebu si s tim predstavujes?
Je to tenhle wergl.
Kuba> o spotřebu mi úplně nejde, bude to auto pro holky po městě a tak.. na dálky přibude e65.
e: ještě nejsem rozhodnutý ani tak ani ona, ten Touareg mi připadl jako varianta místo X5.
Naposledy editováno 28.03.2015 17:38:14
1 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?
Jestli jsi na to pripravenej, tak OK
A dobre pravidlo, motor musi v prvni rade behat 100% na benal a taky cihnout na komprese. I V8 se daj zkurvit a na LPQ tuplem.
Jak pisu, vyhoda je ze to nema vzduch, ale i tak tam zustalo dost veci ktere se muzou podelat. Ale nemusi.
Obdivuju ze mas koule si toto (a i tu E65ku) koupit
Nevim co je na tom pravda, ale pry by od r. 2020 mela byt v EU plosne zavedena spotrebni dan na LPG - plyn by mel stat stejne jako benzin...LPG totiz pry neni ekologickym palivem budocnosti, tim je naopak CNG
Naposledy editováno 28.03.2015 20:38:04
2 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?
Když se podívám okolo sebe, tak tu mám několik dobrých případů. Třeba známej si před pár lety koupil Jeep Grand Cherokee V8. Před tím měl fábii, ale asi nebyl dost cool. S fábkou jezdil všude.Třeba i 500m do obchodu pro rohlíky.
Po zakoupení Jeep Grand Cherokee V8 už skoro nikam nejezdil. Hned ze začátku musel koupit nové gumy. Měl tam "krásné" 21" kola, takže 30tis bylo ihned pryč.
Pak přišli na řadu brzdy, spojka, problém s hlavou motoru, děravý chladič klimatizace atd. atd. Musel si vzít i půjčku, aby měl na opravy.
Po 2 letech to vzdal a raději prodal dál. Teď jezdí ve felicii.
Naposledy editováno 29.03.2015 09:08:23
dewwil píše: Hlavně si spočítej náklady na provoz, jezděj k nám lidi co si to koupěj na gumách 18" až 21" a pak brečej, že daj za gumy výplatu a jestli prej nemáme jetý gumy nebo aspoň nějaký levný z číny, takový lidi potom nepochopím Jinak auto je to vcelku v pohodě, když máš na servis...
Gumy a spotřebák typu oleje & filtry chápu, to je automatika (moje auta i motorky se vždycky měly dobře), spíš mě docela odrazuje, že příliš mnoho lidí (nejen tady) mluví o obrovských nákladech Touarega na servis ve smyslu imrvére něco vysypané. V tomto směru se začínám klonit spíš k relativně jednoduchému šestiválci & manuální převodovce v X5 (nepotřebuji trhat asfalt, ale chci velké & bezpečné auto skrz děti).
Narazil jsem na poměrně pozitivní reakce na Nissan Murano (údajně nesmrtelný třiapůllitrový motor), ale nevím nevím, je to japko.
2 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?
Proto psal bez ot - jakoze aby se nedozvedel ze je na to drazsi pneu nez na felicii :)
PetrXX: je na klubu v inzerci prvni generace x5 za cca 280 - typek ji koupil podle me levne ze si ji da do kupy, uz je na tom spousta prace udelana - delal to sikovnej clovek z klubu a je v tom uz za 80.... Jeste tam naky veci cekaji, tipuju ze tak jeste 50treba... Obavam se ze takhke nejak s tim musis pocitat...
Trosku si myslim ze ale chces auto co bude jezdit a ne na kterym ted rok, dva budes vychytavat mouchy... Coz u touarega/x5 asi docela hrozi...
Jestli chces kvuli bezpecnosti suv - mozna bych kouknul treba i po vitare, ravce ... Apod
Jo to murano bych taky zvazil - ma to ale design co kazdej nezkousne a ten motor bude docela zravej :)
Jo a u tech aut neni asi zasadni problem motor+prevodovka - spis takovy ty blbosti okolo... Kterejch je ale hroznej mrak - kdyz ti nebude vadit ze semtam naky elektricky udelatko nechodi - parkovaci senzory, automaticky sterace atd tak jezdit to nejspis bude....
U tech audi motoru je neprijemny ze na beznej servis - rozvody a veci kolem - musi motor z auta ven... Kdyz sezenes sikovnyho nadsence - nejakyho "klubovyho"'servisaka - da se to i treba za 30.... Ale i tak nekteri lide pri zmince o servisu za 30 padaj do mdlob :)
Naposledy editováno 29.03.2015 09:21:15
assassin píše: Andel: no tak ja mam z petraXX za ty roky co ho tu ctu pocit jinej nez ze je blb co si neumi tohle spocitat... Navic tusim jezdi starsim vetsim bawem, takze ma asi jasno co tyhle hracky stoji...
Proto psal bez ot - jakoze aby se nedozvedel ze je na to drazsi pneu nez na felicii :)
Dokud to si to člověk nezažije na vlastní kůži, tak tomu nevěří. Proč myslíš, že se lidé těchto aut zbavují. Nedávno mě vezla zákaznice v BMW X6. Má ho už 4 roky a najeto cca 150tis km. Říkala, že už má objednané nové Audi Q7, protože tohle BMW začíná být hrozně drahé na servis. Takže raději si koupí nové za 2,5mil, než by do tohohle starého křápu vrážela korunu. (to jsou její slova)
Já si koupil před lety auto za 100tis Kč, narval jsem do něj dalších 500tis kč a na konci jsem dostal 5,5Kč za 1kg.
Zatím se prostě nejvíce kloním k vrtuli 3,0i v manuálu, ten motor je relativně jednoduchý, převodovka téměř nesmrtelná.. už jen najít nějaký pěkný kousek.
1 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?
v 60 tis komplet převodovka v hajzlu - repase za 30 táců+
v 73 odešly rozvody - další pusa za 30+
Kolem stovky odešly vepředu kotouče, raketa za dalších x tisíc.
Jo byla s tim sranda to sledovat kdykoliv to přijelo a poslouchat co se na tom znova vysralo. Jen výměna blbyho oleje na materialu od 3tis+
Co se týká těch slavnejch bmw tam s těma převodovkama taky žádný zázraky nejsou, ty automaty mají taky tendence kolem 60ti odcházet a repase je libovka. To si raději kup CX-5
1 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Touareg 4.2 - motor?
georgeCZ píše: Být tebou bych vzal pro ženu superba v 1.9, je to osvědčený motor co se tolik nesral. Já SUV nemám rád, ale chápu že máš strach o ženu. Je lepší vzít nějaký vůz vyšší třídy, líp se s tím parkuje a tolik to neprovokuje. Je to ale jen můj názor
psal o dětech....,o ženě myslím nepadlo ani slovo
2 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?
Ad CX-7, díly strašný. Trefí srnu a za světlo dá co za repas automatu.
Že v 60 odešel automat se může stát, to je prostě stejná haluz, jako že mě nalitýho trefí benga z vedlejší. To samý rozvody. Buď to byl blbej kus a nebo, což je pravděpodobnější, neměl najeto to, co bylo na budlích....
V8 olej bere, ano, klidně i litr na 1000 km,ale to bere kdejakej i čtyřválcovej motor.
Kupovat Turka bez výbavy, no nevím, asi bych se porozhlídnul v jinejch vodách.
Zůstávám u vrtule, teď už jen si dořešit, zda jít cestou vyššího komfortu i nákladů (4,4 automat) nebo vsadit na relativní jistotu s motorem 3.0 a manuálem.
Obávám se, že se začínám blížit tři sta tyčkám.
Btw, co jsi měl za motorizaci a jaké byly dojmy?