Téma: Touareg 4.2 - motor?
 
28.3.2015 v 11:00
Poprosím místní motorické gynekology o názor na benzínový motor 4.2 (4.163 ccm V8), špekuluji nad Touaregem první generace (ve hře je ještě X5 3.0 / 4.4).
Díky za absenci OT, zajímá mě čistě zkušenost s motorem, případně převodovka & nápravy.

Naposledy editováno 28.03.2015 11:01:14
Předchozí
1 2
Následující

Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 11:05 | Nahoru | #1
Zkusenost nemam, ale selkie tusim jednoho Tuarega prodava...

1 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 16:18 | Nahoru | #2
Nikdo nemá trapný koncern s motorem 4.2? Tuším kdybych se ptal na 1,9 dehet, tak je tady plno

Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 16:32 | Nahoru | #3
Osobni zkusenost, nebo zkusenost z prvni ruky nemam - ale z doslechu je to spis jeden z tech povedenejsich motoru v touaregu. O zbytku auta asi vis sve, tak si usetrim OT. Kdybych musel kupovat neco takoveho, urcite radeji tu x5....

Ad napravy - tam je problem s tim pneumatickym podvozkem - drahej servis.

Kde to hodlas servisovat?

Naposledy editováno 28.03.2015 16:32:51

Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 17:06 | Nahoru | #4
Motor je OK, stejnej se daval do OOOO a kdo vi kam jeste.
Ale zbytek auta je des a hruza, nevim jestli chces pred FL nebo po FL, ale servisne je to auto katastrofa, urcite bych sahl po X5 3,0, ani ta 4,4 (4,8) nebyla kdo vi jak spolehliva.
Jakou spotrebu si s tim predstavujes?

Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 17:37 | Nahoru | #5
assassin> ta co mám v merku je zplynovaná 2005, údajně po celkové repasi automatické převodovky a výměně rozvodů. Tlumení to má klasické, bez pneumatiky. Servisovat to nechám nejspíš v Německu, případně v Belgii (ale tam jsou dost fušeři).
Je to tenhle wergl.

Kuba> o spotřebu mi úplně nejde, bude to auto pro holky po městě a tak.. na dálky přibude e65.

e: ještě nejsem rozhodnutý ani tak ani ona, ten Touareg mi připadl jako varianta místo X5.

Naposledy editováno 28.03.2015 17:38:14

1 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 17:42 | Nahoru | #6
Pokud to nema pmeumatiku, tak o problem min, ale i tak tam toho zustava hodne moc co se muze pokazit.
Jestli jsi na to pripravenej, tak OK

(reakce na) Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 17:51 | Nahoru | #7
KubaLC8> nahoď mi pls chronické slabiny těchle aut, na co se zaměřit, díky

(reakce na) Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 18:34 | Nahoru | #8
PetrXX> zjisti si, kdo se hrabal v te prevodovce a jake ma na autoklubech reference. Hrabe se v nich kde kdo a podle toho to pak dopada. Okolo jednech takovych expertu jsem chodil a nektery auta jsem tam videl opakovane. Proc asi? Odpovedel internet....
A dobre pravidlo, motor musi v prvni rade behat 100% na benal a taky cihnout na komprese. I V8 se daj zkurvit a na LPQ tuplem.

Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 18:37 | Nahoru | #9
U takhle stareho auta to bude porad loterie, stejne jako luxusni sedany z te doby. Auta se prodavala jako TOP zbozi, porizivaci cena spadla, naklady na provoz ne.
Jak pisu, vyhoda je ze to nema vzduch, ale i tak tam zustalo dost veci ktere se muzou podelat. Ale nemusi.
Obdivuju ze mas koule si toto (a i tu E65ku) koupit

Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 18:43 | Nahoru | #10
200 litrů je málo na slušnou oktávku,né tak touarega....

pokud to chceš pro radost a jezdit kolem komína,tak ok,ale jestli najezdíš ročně,30tis.km a víc tak se připrav na hooodně drahý sport

Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 19:15 | Nahoru | #11
Koukám že menší adrenalin při platbách v servise bude třílitrová vrtule s manuálem..

Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 19:37 | Nahoru | #12
Pokud ten motor dostane to, co ma, tak je bezproblemovy...Servisne te to ale sezere, to je uplne jina liga nez 6tihrnek...spotreba v plynu cca 20 L/100 km jak nic...po zkusenostech bych se na koupi auta v plynu vysral - leda koupit auto v benzinu a nechat namontovat kvalitni plyn...
Nevim co je na tom pravda, ale pry by od r. 2020 mela byt v EU plosne zavedena spotrebni dan na LPG - plyn by mel stat stejne jako benzin...LPG totiz pry neni ekologickym palivem budocnosti, tim je naopak CNG

Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 19:42 | Nahoru | #13
V motoru problem ze zasady neni, ve zbytku auta to bude horsi

Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 20:37 | Nahoru | #14
Od Touareg první generace bych dal ruce pryč, kamarád dělal občas tyhle obludy s naftama a sralo se to slušně. LPG pokud ho dělá nýmand, tak je zaděláno slušně na problémy. Chtěl jsem to sám nechat teď namontovat, ale co mají lidé okolo problému, tak na to raději zatím kašlu. Když tyhle obludy, tak za mě X5, ale taky není vyhráno. Možná bych ještě mrknul na nějaký medvědy, starší typy měli docela fajn automaty co držely.

Naposledy editováno 28.03.2015 20:38:04

2 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 21:03 | Nahoru | #15
Hlavně si spočítej náklady na provoz, jezděj k nám lidi co si to koupěj na gumách 18" až 21" a pak brečej, že daj za gumy výplatu a jestli prej nemáme jetý gumy nebo aspoň nějaký levný z číny, takový lidi potom nepochopím Jinak auto je to vcelku v pohodě, když máš na servis...

(reakce na) Touareg 4.2 - motor?

28.3.2015 v 22:20 | Nahoru | #16
dewwil> Přesně

Touareg 4.2 - motor?

29.3.2015 v 09:07 | Nahoru | #17
Problém těchto aut vyšších tříd je, že i klasický servis spotřebních věcí je daleko dražší než třeba na octavku. S tím plno lidí nepočítá a tak to kupují lidé, co na to nemají.(Ten co na to má, si koupí nové)
Když se podívám okolo sebe, tak tu mám několik dobrých případů. Třeba známej si před pár lety koupil Jeep Grand Cherokee V8. Před tím měl fábii, ale asi nebyl dost cool. S fábkou jezdil všude.Třeba i 500m do obchodu pro rohlíky.
Po zakoupení Jeep Grand Cherokee V8 už skoro nikam nejezdil. Hned ze začátku musel koupit nové gumy. Měl tam "krásné" 21" kola, takže 30tis bylo ihned pryč.
Pak přišli na řadu brzdy, spojka, problém s hlavou motoru, děravý chladič klimatizace atd. atd. Musel si vzít i půjčku, aby měl na opravy.

Po 2 letech to vzdal a raději prodal dál. Teď jezdí ve felicii.

Naposledy editováno 29.03.2015 09:08:23

(reakce na) Touareg 4.2 - motor?

29.3.2015 v 09:10 | Nahoru | #18

dewwil píše: Hlavně si spočítej náklady na provoz, jezděj k nám lidi co si to koupěj na gumách 18" až 21" a pak brečej, že daj za gumy výplatu a jestli prej nemáme jetý gumy nebo aspoň nějaký levný z číny, takový lidi potom nepochopím Jinak auto je to vcelku v pohodě, když máš na servis...



Gumy a spotřebák typu oleje & filtry chápu, to je automatika (moje auta i motorky se vždycky měly dobře), spíš mě docela odrazuje, že příliš mnoho lidí (nejen tady) mluví o obrovských nákladech Touarega na servis ve smyslu imrvére něco vysypané. V tomto směru se začínám klonit spíš k relativně jednoduchému šestiválci & manuální převodovce v X5 (nepotřebuji trhat asfalt, ale chci velké & bezpečné auto skrz děti).

Narazil jsem na poměrně pozitivní reakce na Nissan Murano (údajně nesmrtelný třiapůllitrový motor), ale nevím nevím, je to japko.

2 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?

29.3.2015 v 09:16 | Nahoru | #19
Andel: no tak ja mam z petraXX za ty roky co ho tu ctu pocit jinej nez ze je blb co si neumi tohle spocitat... Navic tusim jezdi starsim vetsim bawem, takze ma asi jasno co tyhle hracky stoji...
Proto psal bez ot - jakoze aby se nedozvedel ze je na to drazsi pneu nez na felicii :)

PetrXX: je na klubu v inzerci prvni generace x5 za cca 280 - typek ji koupil podle me levne ze si ji da do kupy, uz je na tom spousta prace udelana - delal to sikovnej clovek z klubu a je v tom uz za 80.... Jeste tam naky veci cekaji, tipuju ze tak jeste 50treba... Obavam se ze takhke nejak s tim musis pocitat...
Trosku si myslim ze ale chces auto co bude jezdit a ne na kterym ted rok, dva budes vychytavat mouchy... Coz u touarega/x5 asi docela hrozi...
Jestli chces kvuli bezpecnosti suv - mozna bych kouknul treba i po vitare, ravce ... Apod
Jo to murano bych taky zvazil - ma to ale design co kazdej nezkousne a ten motor bude docela zravej :)

Jo a u tech aut neni asi zasadni problem motor+prevodovka - spis takovy ty blbosti okolo... Kterejch je ale hroznej mrak - kdyz ti nebude vadit ze semtam naky elektricky udelatko nechodi - parkovaci senzory, automaticky sterace atd tak jezdit to nejspis bude....
U tech audi motoru je neprijemny ze na beznej servis - rozvody a veci kolem - musi motor z auta ven... Kdyz sezenes sikovnyho nadsence - nejakyho "klubovyho"'servisaka - da se to i treba za 30.... Ale i tak nekteri lide pri zmince o servisu za 30 padaj do mdlob :)

Naposledy editováno 29.03.2015 09:21:15

(reakce na) Touareg 4.2 - motor?

29.3.2015 v 09:32 | Nahoru | #20

assassin píše: Andel: no tak ja mam z petraXX za ty roky co ho tu ctu pocit jinej nez ze je blb co si neumi tohle spocitat... Navic tusim jezdi starsim vetsim bawem, takze ma asi jasno co tyhle hracky stoji...
Proto psal bez ot - jakoze aby se nedozvedel ze je na to drazsi pneu nez na felicii :)



Dokud to si to člověk nezažije na vlastní kůži, tak tomu nevěří. Proč myslíš, že se lidé těchto aut zbavují. Nedávno mě vezla zákaznice v BMW X6. Má ho už 4 roky a najeto cca 150tis km. Říkala, že už má objednané nové Audi Q7, protože tohle BMW začíná být hrozně drahé na servis. Takže raději si koupí nové za 2,5mil, než by do tohohle starého křápu vrážela korunu. (to jsou její slova)

Já si koupil před lety auto za 100tis Kč, narval jsem do něj dalších 500tis kč a na konci jsem dostal 5,5Kč za 1kg.

(reakce na) Touareg 4.2 - motor?

29.3.2015 v 09:46 | Nahoru | #21
assassin> jj, tu za 280 dělal jarax... ale cenově to už je v tento okamžik přes... mrzí mě, že mi utekla ta Donova 4.4, dělal ji Snejk a byla za pěkné peníze, bohužel mi frnkla před nosem. Já nepotřebuji auto narvané elektronikou (tam se vyřádím u e65, počítám na podzim), takže hledám spíš osvědčenou jednoduchost, což Touareg asi úplně nebude, jak tak koukám.
Zatím se prostě nejvíce kloním k vrtuli 3,0i v manuálu, ten motor je relativně jednoduchý, převodovka téměř nesmrtelná.. už jen najít nějaký pěkný kousek.

Touareg 4.2 - motor?

29.3.2015 v 09:47 | Nahoru | #22
Tenhle motor v Audi Allroad žral 1l oleje na 1000km, občas jen 0,5l. Lili jsme do toho teda břečku 5W30 od novoty. Začalo to žrát asi ve 150tis, nicméně ta spotřeba není dle výrobce na závadu a asi 230tis se prodala. Ještě nám s 200l sudu zbyl olej do Octávek na pár let Ale motor jinak povedenej, jelo to pěkně a ten zvuk

1 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?

29.3.2015 v 15:33 | Nahoru | #23
Nevím, ale do Tuaregu bych asi nešel ani za nic. Moc o nich nevím, ale pár takových aut sem viděl. Tuareg, A6 allroud, RS4 apod. Nebyla vyjímka po nákupu auta do toho nandat 50-70 první měsíc na to aby to jenom trochu fungovalo, ale stále to bych celkem "šrot" s dalšími investicemi. Když už by to nutně muselo být velký SUV pro ženskou do města na vození dtí do školy, což sice osbně nechápu, ale budiš, zkusil bych se třeba pohlédnout po Mazdě CX-7. Větší benzín, manuální převodovka, velký zvenku i uvnitř. I když to je dost OT.

(reakce na) Touareg 4.2 - motor?

29.3.2015 v 15:44 | Nahoru | #24
než Tuarega tak radši X5 třeba s tim 4,4i benzinem... ale i tak bych se za dvě stě držel při zemi...

Naposledy editováno 29.03.2015 15:46:07

Touareg 4.2 - motor?

29.3.2015 v 20:06 | Nahoru | #25
Tuarga si dneska někdo dobrovolně koupí?
v 60 tis komplet převodovka v hajzlu - repase za 30 táců+
v 73 odešly rozvody - další pusa za 30+
Kolem stovky odešly vepředu kotouče, raketa za dalších x tisíc.
Jo byla s tim sranda to sledovat kdykoliv to přijelo a poslouchat co se na tom znova vysralo. Jen výměna blbyho oleje na materialu od 3tis+

Co se týká těch slavnejch bmw tam s těma převodovkama taky žádný zázraky nejsou, ty automaty mají taky tendence kolem 60ti odcházet a repase je libovka. To si raději kup CX-5

1 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?

29.3.2015 v 20:24 | Nahoru | #26
Být tebou bych vzal pro ženu superba v 1.9, je to osvědčený motor co se tolik nesral. Já SUV nemám rád, ale chápu že máš strach o ženu. Je lepší vzít nějaký vůz vyšší třídy, líp se s tím parkuje a tolik to neprovokuje. Je to ale jen můj názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Touareg 4.2 - motor?

29.3.2015 v 20:27 | Nahoru | #27

georgeCZ píše: Být tebou bych vzal pro ženu superba v 1.9, je to osvědčený motor co se tolik nesral. Já SUV nemám rád, ale chápu že máš strach o ženu. Je lepší vzít nějaký vůz vyšší třídy, líp se s tím parkuje a tolik to neprovokuje. Je to ale jen můj názor



psal o dětech....,o ženě myslím nepadlo ani slovo

(reakce na) Touareg 4.2 - motor?

29.3.2015 v 20:41 | Nahoru | #28
Dolph-cz> jo nebo rodiny, špatně jsem to napsal.

2 reakcí na tento příspěvek Touareg 4.2 - motor?

30.3.2015 v 08:40 | Nahoru | #29
Fascinuje mě, jak spoustu lidí stále překvapuje, že ty auta nenajedou bez servisu minimálně 300 tis km stále se totiž bavíme o deset let starým autě, který je postavený ze spotřebáku, stejně jako všechny ostatní auta.

Ad CX-7, díly strašný. Trefí srnu a za světlo dá co za repas automatu.

Že v 60 odešel automat se může stát, to je prostě stejná haluz, jako že mě nalitýho trefí benga z vedlejší. To samý rozvody. Buď to byl blbej kus a nebo, což je pravděpodobnější, neměl najeto to, co bylo na budlích....

V8 olej bere, ano, klidně i litr na 1000 km,ale to bere kdejakej i čtyřválcovej motor.

Kupovat Turka bez výbavy, no nevím, asi bych se porozhlídnul v jinejch vodách.

(reakce na) Touareg 4.2 - motor?

30.3.2015 v 12:57 | Nahoru | #30
selkie> Touarega jsem už vzdal, už i tak to pro mě byl kompromis - napadl mne jako varianta vedle X5.
Zůstávám u vrtule, teď už jen si dořešit, zda jít cestou vyššího komfortu i nákladů (4,4 automat) nebo vsadit na relativní jistotu s motorem 3.0 a manuálem.
Obávám se, že se začínám blížit tři sta tyčkám.

Btw, co jsi měl za motorizaci a jaké byly dojmy?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist