paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 900-1300-1500-1600
19.3.2015 v 10:27
Tak peníze jsou na hromádce doma a jdu se rozkoukávat jaký stroj si za ně koupím. Pořád váhám jestli novější 900 nebo starší z více kilometry ale silnější uvidíme asi by to chtělo se projet na pár kouskách a rozhodnutí bude snazší.
Jo a kluci jak je to s těma motorkama přivezených z poza velké louže, tam bývá často nějaký problém co??? Někdo mě říkal že elektrika je tam jinak a pak jsou problémy na evidenčce a STK.
Už se těším na první jízdu určitě dám vědět co jsem nakonec vybral a díky za každou radu k pomoci v rozhodnutí....

900-1300-1500-1600

19.3.2015 v 16:10 | Nahoru | #1
Vetšinou nesplnují homologaci pro silnice evropské unie. Neni na skle a sklickach blinkru E a tim se motocykl stava pro evropu nebezpecny.

Naposledy editováno 19.03.2015 16:10:31

900-1300-1500-1600

20.3.2015 v 08:20 | Nahoru | #2
S vlastní zkušenosti bych šel minimálně nad litr,sám jsem začínal na 1500 - 48kw,ono při váze cca 320kg to není žádné žihadlo.S USA pokud to tady poupraví a zapíšou všechny vyjímky,tak bych se toho nebál,sám mám dovoz z USA.Jde spíš o tvou postavu a sílu,protože manipulace na místě s ledvinkou a bagáží není prdel

900-1300-1500-1600

24.3.2015 v 06:41 | Nahoru | #3
Zdravím kluci, tak mám za sebou první prohlídku pár opravdu povedených kousků, ale stále jsem si nevybral. Ale jak jste mi psali 900 jsem odsunul (jsem na tom jako vosa na bombónu a necítím že by pode mnou něco bylo KAWASAKI VN900 Classic) Následovala prohlídka pár amerických kousku které mě doslova očarovaly HONDA VTX 1300. Jenže jsou to USA kousky. První opravdu krásný Cruiser zamiloval jsem se ale nebyl doposavad v ČR přihlášen a ten kluk co ho prodával byl tak ukecaný že jsem měl strach jestli je vše ok né po motorové stránce ale jestli ty vy jímky atd mi nebudou komplikovat život. Tak dnes se jede na opačnou stranu ČR prohlídnout zase něco jiného. Snad už budu mít konečně mazlíka doma ale musí mě chytit za SRDCE.

900-1300-1500-1600

25.3.2015 v 06:16 | Nahoru | #4
Takže prohlídky ukončené a dnes večer se rozhodne co to bude.
Suzuki VL 1500 Intruder
Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic
Kawasaki VN 1600

900-1300-1500-1600

25.3.2015 v 23:03 | Nahoru | #5
Ahoj XAMIK,
jezdil jsem zprvu XVS 650 , potom to co uvažuješ XVS 1100 CLASSIC - tento stroj vynikající , akorát vyžaduje dost sílu na ježdění . Je to takový klasický poctivý železo nemotora. - těžký do zatáček , těžký na místě ( to mám 188 a 135 kg .) . Nyní mám BMW R1200C r.2000( vím,pro někoho hnusný a hlavně jich je málo ) , ale je to úplně jiný levl - do zatáčky pokládáš lehce,...Samozřejmě musíš vyzkoušet . Hodně šťastných km , jedno na čem... Zbyněk
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic rosak72 25 15.10.2023 v 11:36 Piwell
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic Maro900 9 10.6.2023 v 09:45 Maro900
Kawa VN900-motorovy olej/specifikace Kawasaki VN 900 Classic riderr3 18 28.5.2023 v 17:09 kratkej01
VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic Sumečekk 8 24.5.2023 v 12:39 Sumečekk
Jsem přes 1000 km od domova a probl... [1, 2] Kawasaki VN 900 Classic Dexxteer 59 22.5.2023 v 23:17 Sumečekk


TOPlist