famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
pokud chceš jistotu, pak tady , ale je to samozřejmě dražší
jinak jsem v rychlosti našel toto: odkaz
Nebo hledej ve smyslu "MV Agusta lever folding clutch brake"
Franco82> 10 stupňů je pro Brutale brutalita , ta je stavěná, aby se uchladila ve 40st, tomu odpovídá i olej 10W-60, na fóru jsem našel pár lidí s podobným "problémem", benzinem to není, spotřeba je úplně normální, prostě má dost výkonné chlazení, má velkého vodníka a navíc i chladič oleje. Je i možné, že teplotní čidlo je ve vnějším okruhu, takže je možné, že teplota motoru je vyšší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Franco82> Mě těch 60 taky nesedí, ale tam se dostanu fakt ojediněle. Když je hodně chladno, tak jsem kolem 65 stupňů. Ale fakt stačí při studenějším počasí nejet na 6. 3000/min ale na 4. 5000/min a teplota je OK. Prostě podle celosvětového fóra MV je to standardní vlastnost a hlavně mě v tom utvrdil i mechanik, že výměna termostatu stejně nic nezmění. Takže to za studena buďto točit nebo půlku chladiče zakrýt kartónem.
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Když jsem chladič zakryl úplně tak jsem téměř vařil takže kdyby byl termostat plně zavřený tak vařím i v mínus 50 když jsem zakryl spodní půlku bylo to při teplotách kolem 7 optimální po městě i mimo. Termostat mám za 1150 objednaný tak dám vědět jestli to pomohlo.
Jinak za mě rozhodně nedoporučuji jezdit s podchlazenym motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Každopádně když bylo 15 stupňů tak je to podobný a to bych řekl že je tak ceskej průměr tak kdy bych na tom měl tak jezdit?
Když tam je termostat tak by měl fungovat jinak tam vůbec nemusí být a čím větší zima tím by měl fungovat lépe, protože by měl zavřít okruh i když ji startujes v ty Itálii při 40ti stupních, při 10 pak musí být přímo xabetonovanej
Taky je možné že je jen blbě umístěny a je to konstrukční chyba kterou vyřeším jedině ti prekrytim chladiče
3 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Mot
Jestli v servisu říkají že to je ok tak se jich zeptej proč tam ten termostat vůbec je jestli ho radši nevyndat kuli úspoře hmotnosti 😀 kdy když je stejně pořád otevřený
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
ale je fakt, ze se mi nechce ji zajizdet v takovyhle zime a cekam az bude kolem tech 13-15 stupnu. Neumim si moc predstavit, co by to udelalo s motorem, kdybych se ho snazil zajet za studena… ale asi mozna dost pruser
Rubi píše: Jestli řekli v servisu,že je to OK,tak to neřeším a přizpůsobím tomu jízdu.
V servisu je to pro ně prostě jednoduchá varianta říct, že je to OK. I když to není pravda. Ale to je přístup praktikovaný všude od stavebnictví, přes servis motorek až po doktory...
Pokud se člověk nedá a sám si nezjistí informace, tak z něj skoro všichni dělají blbce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal píše: Rubi> mne rekli taky, ze 2 dilky jsou OK. ale on tady mluvil o nejakych stupnich… asi tam ma pridelanej nejakej teplomer (mozna). Ja samozrejme zadny stupne nevidim, takze predstiram, ze jsem pri dvou dilkach v klidu…
ale je fakt, ze se mi nechce ji zajizdet v takovyhle zime a cekam az bude kolem tech 13-15 stupnu. Neumim si moc predstavit, co by to udelalo s motorem, kdybych se ho snazil zajet za studena… ale asi mozna dost pruser
Tak oni mají jiný display a tam mají přímo stupně,my jen dílky.Nojo,ty vlastně budeš zajíždět...
Franco-no to máš naprostou pravdu,je to všude.Někdy dokonce přemýšlím o tom jestli nejsem blbec já,nebo jestli si ze mně dělají jen srandu.
Naposledy editováno 13.03.2015 10:48:56
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Na tu teplotu pod 60 stupňů jsem se dostal jen párkrát při konstantní jízdě velkou rychlostí na malé otáčky. Ono stačí trochu řadit a točit ji a je to vše ok. Případně kusem kartonu zakrýt chladič.
Stejně motorku nevytahuji když je pod 15 stupňů. Je mi na tom zima, mám strach, že se neohřejou gumy a prostě si tu jízdu vůbec neužívám. Moje MV prostě není na denní ježdění.
Jinak mému servisu věřím, že by mě nekecali.
P.S. moje triko & logo (opovažte se to někdo okopírovat a já si vás najdu , stálo mě to těžký prachy)
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Jak to řešíte vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Radši to vždy rozsroubuju čistička funguje super používám ji už několik let