edit: vercajk už mám a co nemám, můžu udělat
Naposledy editováno 09.03.2015 16:42:57
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc se servisem - synchronizace karbeců aj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc se servisem - synchronizace karbeců aj.
Napnutí rozvoďáku neřeš - dokud není slyšet, že při túrování řetěz rezonuje, je napnutý dost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc se servisem - synchronizace karbeců aj.
1100Virago píše: stassek: Háček je v tom, že ventilové vůle se měří na studeném motoru, synchronizace se dělá na teplém. Když někam dojedeš, budeš muset dlouho čekat na vychladnutí.
Napnutí rozvoďáku neřeš - dokud není slyšet, že při túrování řetěz rezonuje, je napnutý dost.
Dovolím si nesouhlasit s tím rozvoďákem. Jedna věc je vytahanost řetězu a druhá únava materiálu. To, že mu to napínák ještě zvládne napínat neznamená, že mu to při nějakým průdkým rozjezdu nestřelí. Je to sice krajní situace, nicméně ne ojedinělá.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc se servisem - synchronizace karbeců aj.
stassek:Jsem ochoten,když si přijedeš.
...kdyby byl ochotný někdo blíž, poptávka je eventuálně stále aktuální
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc se servisem - synchronizace karbeců aj.
cuir píše: Anti> hele jak to udelas? to u sebe borca ubytujes? Vzdyt to neni prace na par hodin. Jako udelat synchro to je v pohode, ale odmaslit celou masinu, shodit ventilove viko, to uz prece jen nejakejch par peknejch hodin zabere. Navic poslednim postem autora pribyla jeste vymena chladici kapaliny. Fakt by me zajimalo jak to mas v planu.
kapalinu píšu proto, že jsem se zběžně dival do manualu a bylo tam něco o nutnosti vypuštění chl. kapaliny při výše zmiňovaných úkonech, ale možná sem si to blbě přečet (je to v němčině a němel sem eště moc času to študovat). Jinak výměna chladičky je při sundané kapotě otázka 5 minut, to mám zmáklé, zas taková lama nejsu
GPZ jsem konkrétně nedělal tak nevím kolik to zabere.Musel by přijet o víkendu a někdy dopoledne.Nemůže to zas zabrat tolik času.Jo,to třeba Gixero co tu mám teď,tam jsou ventily na dva dny...
2 reakcí na tento příspěvek Pomoc se servisem - synchronizace karbeců aj.
Jestli ty podlozky, tak to muze byt trochu problem, ne? Zmeris kolik potrebujes (mozna nic, muze to byt porad v toleranci), a pak potrebujes objednat podlozky nabrousene na presnou tloustku. Pokud to objednas z nejakeho eshopu (treba wemoto), tak je to otazka treba 3 dnu. Asi nechces prijet a mit celou sadu vsech moznych podlozek v kapse, to muzes rovnou zakladat sklad ND
Naposledy editováno 09.03.2015 22:07:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc se servisem - synchronizace karbeců aj.
honza.vojak píše: Ze se do toho pletu - GPZ pouziva pro serizeni ventilovych vuli distancni podlozky, nebo sroub? Jestli sroub, tak ok.
Jestli ty podlozky, tak to muze byt trochu problem, ne? Zmeris kolik potrebujes (mozna nic, muze to byt porad v toleranci), a pak potrebujes objednat podlozky nabrousene na presnou tloustku. Pokud to objednas z nejakeho eshopu (treba wemoto), tak je to otazka treba 3 dnu. Asi nechces prijet a mit celou sadu vsech moznych podlozek v kapse, to muzes rovnou zakladat sklad ND
pokud jde o jednu dvě podložky tak jsem je zabrousil na hodně jemným šmirglu (mokrou cestou) na požadovanou vůli a nemusí se čekat než to dojde a ušetří se i nějaké ty kačery (jedna podložka cca 200,-)
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc se servisem - synchronizace karbeců aj.
(jako je mi jasné, že manuál odpoví ano, ale zajímá mě, jaká je praxe)
stassek píše: můžu se eště zeptat - pokud ty ventily "nějak zbastlím", je nutnost pod těsnění dávat nějaký ten tmel, nebo stačí jen to těsnění? A je těsnění víka nutno vyměnit, když bylo měněno posledně?
(jako je mi jasné, že manuál odpoví ano, ale zajímá mě, jaká je praxe)
tmel tam nedavej..radeji silikon a v manualu je napsane kam, ale da se rict, ze na vsechny mista ostreho ohybu. Coz sou vesmes jen vykroje v osach vacek na hlave, tam kde je ten puloblouk a prechazi to zase na plosku. Tak do tech mist se dava trosicka silikonu. Nekdy musis silikonem podmaznout aji tesneni okolo otvoru pro svicky, protoze bys to jinak nenasadil. Nekdy to proste nedrzi ani za zlaty prase.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc se servisem - synchronizace karbeců aj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc se servisem - synchronizace karbeců aj.
Anti píše: Nemůžeš srovnávat Triumph s tímhle.Jedná se o GPZ,je to standardně provedený stroj.Jak jsem psal,nedělal jsem ji konkrétně,ale nečekám nějakou past.A silikon pod gumu osobně nedávám.Viděl jsem pár originálních těsnění poškozených právě vrstvou silikonu,kdy se silikon natlačil do drážek a vytlačil gumu která se tím pádem deformovala.
no jo nesmel by tam toho nekdo nasrat kybl :D a take neni silikon jako silikon.
Kazdopadne mas pravdu, ale i tak to neni prace na hodinku s odpolednim pokecem o motorkach na zahrade u kavicky :D A jinak me teda praxe naucila, ze kdyz necekam nejakou past tak je to vesmes past vedle pasti :D a vzdy si vybavim
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 | blingdoogie | 23 | 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 | Novajs45 | 3 | 28.5.2023 v 14:22 Novajs45 |
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 | dolezel | 9 | 17.8.2022 v 06:26 dolezel |