Byt to neni zkusenost primo s tim 190 kitem tak treba ti tohle aspon trochu pomuze .
Naposledy editováno 07.03.2015 17:37:40
Pockej az ti prijdou vetsi trysky, namotuj je a uvidis co to udela. Posouvani hranice o 500 ot. pomoci jehly ti problem nevyresi tak si radsi pockej a zkus to, co ti sam doporucil vyrobce kitu nez abys to trapil. Kdyz trysky vymenis a motka pres tech 7k ot. pujde tak uz mas zachytnej bod od kteryho se muzes odrazit a pak to doladit jehlou.
Jinak zkoušel jsem to s tím benzínem, vypnout ho aby klesla hladina, ale to taky nepomohlo.
Naposledy editováno 20.03.2015 18:36:06
Na neutral si pamatuju ze to vytocit slo ale za jizdy ani tuk (teda... ono to slo, ale covek to musel rozjet co to dalo na 4-5 rychlost, pak rychle podradit o dva kvalty aby se to dostalo nad 7tis. ot. a pak to drzet nad touhle hranici, jakmile to spadlo tak slus a zaclo se to dusit - zkousel si to rozjet i takhle?).
1. Falešnej vzduch to nikde nesaje, hned to po ucpání chcípne.
2. Se zapojenou jednotkou přívěry ani nenastartuju.
3. Karburátor vyčištěnej, nic jsem nenašel, trošku jsem snížil hladinu v karburátoru. Beze změny.
4. Jel jsem bez filtru a jelo to lépe, hodil jsem tam za 2 a na 10 tis. jsem jel 70km/h za 3 a jel jsem 120 km/h, ale 4ce se už nechce, zase ta podělaná hranice. S filtrem to jede hůř.
Ještě nějaký nápady kromě jiného filtru? Ještě když jsem kontroloval jestli jde do karburátoru olej, tak jsem si všiml, že z motoru se někde trošku pokuřuje. Možná to je jen ta netěsnost výfuku, ale to jsem obmotal kamnářskou šňůrou tak si nemyslím. A nechce se mi věřit, že válec netěsní, protože tam je nový těsnění a po okraji je to mázlé tmelem na těsnění motorů.
Naposledy editováno 21.03.2015 16:32:38
Link 2
Link 3
Odsud sem cerpal nejaky info kdyz jsem psal PM. Typci tam pisou o hlavni trysce 160-170, ve tretim odkazu dokonce zaznelo ze to nekdo zkousel s 200 ktera uz teda nejspis byla az moc velka. Zkus si to procist, mozna sem nejaky dulezity info preskocil. Pokud si ses 100% jistej svou dobre provedenou montazi, hledal bych problem ve smesi. Bez filtru to jelo lip tak nejakej vic propustnej a pak zas ty trysky. Ale asi by to chtelo jeste nejakej nazor nekoho kdo se ve 2T vyzna vic jak ja (treba IvanDvoutakťák toho o 2T dle fora vi hodne, otazka jestli by ti dokazal poradit s prevrtavanim tyhle malorazky). No a kdyz nic, pak uz leda to dat k nekomu kde se ladenim 2T zabyva a udelal by to na brzde.
Když jsem včera přijel, tak jsem si všiml, že nějak vylezla teplota, víc než normálně, ale nic kritickýho. Tak jsem si řekl, že to je asi normálka, to chlazení není tak efektivní u takovýho válce. No ale večer, když jsem se chtěl kouknout jak na tom je svíčka, jsem si všiml, že je vše od chladící kapaliny a expanzní nádoba je plná. Tohle mi už jednu dělala, ale to byl problém v termostatu, kterej se neotvíral od určitý teploty, tak že to tam nemohlo kolovat. V tomhle válci termostat není, no babo raď. :D
Výfuk athena 190ccm
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 2 | Včera v 22:29 Vdi |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |