1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: ... to je mrdka prašivá, tak jsem vyměnil tu pumpu a teď tam něco cvrliká, doufám že to není ta nová pumpa kurva. Řemeny byly zamrdaný od nemrzky, opláchnul jsem je vodou ale moc to nepomohlo. Každopádně asi tam bude nějakej problém, protože napínák řemenu se za běhu motoru trochu chvěje, toho jsem si nikdy dřív nevšiml
zapálit a pochcat
...ty máš neskutečnou trpělivost,elán,čas a prachy.
Dawe02 píše:
Ta 4.4L V8 se "vsim uvnitr Vcka" je obecne opravdu hrozny koncept. Uprostred je horko jak v pekle (normalni N63Tu2 pres 200degC ambient a S jeste trochu horsi), vsechno se pece a na nic neni dost mista. Par cm od tureb je alternator, silove vodice, regulator. Kousek od toho se pali i povlaky na nerezu... Holt dan relativne malym rozmerum a dalsim konstrukcnim vyhodam. Na dlouhodobe bezporuchove jezdeni to neni, ale kdyz jede, tak je to docela rachot.
S motory N62B44A (atmosfera V8 4.4l) je to dost podobny. Taky hodne hreji a vlastne je pravidlem, ze ti cca na 200tis km odejdou hlavy/tesneni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: ... to je mrdka prašivá, tak jsem vyměnil tu pumpu a teď tam něco cvrliká, doufám že to není ta nová pumpa kurva. Řemeny byly zamrdaný od nemrzky, opláchnul jsem je vodou ale moc to nepomohlo. Každopádně asi tam bude nějakej problém, protože napínák řemenu se za běhu motoru trochu chvěje, toho jsem si nikdy dřív nevšiml
zapálit a pochcat
Ty jo, me to chvili delalo taky po tom co jsem dal nove remeny. ALe pak si to sedlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2LEKO píše: dle mě X5 je dobré auto a funguje....a ta zvětšená X3 je taky dobrá.
a jen obchodní dotaz,kdyby jste věděli o nějaké zachovalém kousku,dejte info!..myslím e36!..za chvíli zmizí ze silnic!
X5 jsem ridil jen 1. generaci a ta rozhodne nefunguje. Od 180kmh je ta krabice pocitove vratka a fakt se mi to ridilo velmi neprijemne.
E36 jsou zajimavy auticka, jenze kdyz ne m3, tak jen vymazlenou 328 coupe, idealne na sportovnim podvozku a vzadu samosvor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Vzdyt si tam vymazanci, stejne, kvuli "ekologii" omezujou rychlost na 100kmh, nebo dokonce 80kmh. TVL co to je, rok 2015 a budem na danici jezdit pomaleji jak na okresce. To si muzes koupit ten system, co sleduje pruhy, nahodis tempomat. A do kufru se pujdes vyspat, nez dojedes z HK do PA...
Přes Rakousko pomaleji, omezují rychlost a intenzivněji měří
Naposledy editováno 19.02.2015 09:42:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: Ty jo, me to chvili delalo taky po tom co jsem dal nove remeny. ALe pak si to sedlo.
Co to znamená chvíli? už na tom mám cca 50 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: SLEEPER> Vsak to je taky auto do mesta (u nas na venkove to skoro nejezdi), ne na jezdeni 180kmh+ .
Vzdyt si tam vymazanci, stejne, kvuli "ekologii" omezujou rychlost na 100kmh, nebo dokonce 80kmh. TVL co to je, rok 2015 a budem na danici jezdit pomaleji jak na okresce. To si muzes koupit ten system, co sleduje pruhy, nahodis tempomat. A do kufru se pujdes vyspat, nez dojedes z HK do PA...
Přes Rakousko pomaleji, omezují rychlost a intenzivněji měří
Jasne, ale kdyz uz se mi to dostalo pod ruce, musel jsem to radne odzkouset.
S tim Rakouskem to je peklo. Ti ekomaniaci tu stovku mohli dat jen pro ropaky a zbytek nechat.
Jinak k tomu spani v kufru...
On uz je vymysleny system pro nakladaky "tiraky", ktery dokaze celou dlouho trasu po EU odsoferovat zcela sam. Resi se jak to pak bude s vyhlaskou, jestli ridic bude muset byt celou dobu jizdy porad za volantem a dal mit povinne prestavky...
On uz je vymysleny system pro nakladaky "tiraky", ktery dokaze celou dlouho trasu po EU odsoferovat zcela sam.
. Jaj, to bude legrace, az dojede do CR a pojede podle navigace a dopravnho znaceni. Budem hledat kamiony po lesich1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: FiZzeR> Asi minutu , nejdriv jsem se lekl, ze jsem tam neco posral. Ale to si ten novej remen asi jen sedal, po nasazeni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 19.02.2015 10:29:02
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Uz kdyz mi bylo 15-16. Tak byla jedna takova zavodni hra. Kde si lidi mohli programovat vlastni rizeni auta. A soutezilo se o cas. Takze si resil stopu rychlost atd. Jasne, tu trat jsi dostal uz "digitalizovanou" . Ale i tak to byla sranda
On to bude asi hlavne legislativni problem. Ja co se programovani tyce, jsem jeste nikdy nespolupracoval s firmou, kde by se to delalo opravdu na urovni. A to vcetne Proj*ctSoftu v HK, coz byla jako firma roku HK kraje. A i tam se SW placal na kolene, na posledni chvili, aby manageri meli dobre premie. A to vcetne softu typu rizeni pivovaru, rizeni cisticky odpadnich vod atd. Samo z toho byly i prusery, jako cisticka rozesrana na tyden a mala zaplava, varka piva do kanalu
Takze se clovek trochu boji, aby cast neoutsorcovali, nekam do prdele a pak ti auto samo nenajelo do stromu, kvuli chybe.
Naposledy editováno 19.02.2015 13:31:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ja to chapu, ze tohle vsechno dneska naprogramovat lze a ty kamiony uz se zkousi...
Nojo, tak za par desitek let budem jezdit po dalnici 80kmh s elektromotorem a zavolantem budem jen jako takova pojistka, kdyby neco selhalo. To bude krasnej svet.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Docela by mě zajimalo, na čem nás pak stát bude obírat. Když by neměl X miliard z prodeje benzinu
Naposledy editováno 19.02.2015 14:13:12
assassin píše: Jo to sem mu rikal taky - ale potrebuje asi 3t na kouli a aby to "jelo" - nevim proc kdyz ma 911... Kazdopadne moc takovejch krapu na trhu neni - ten jeep je takovej "vidlackej" ML se mu nelibi (me taky ne) tauk pak je to RR vs BMW - no proste klasika - velke problemy zbohatliku ale tak ja se zas v necem trosku lepsim svezu no :)
Na tohle bych vzal spíš VW tuareg 4,2 TDi. Vím, že první generace byla poruchovej křáp. Jak ta současná lene netuším. Na tahání přívěsu s těžkou lodí bude točivý moment V8 nafty lepší. Minimálně zrychlenív legálních rychlostech bude vcelku srovnatelné. Hodně udělá i 8 stupňuvá převodovka. I když tu bude mít BMW X5 asi taky. Tuhle katogorii aut moc nesleduju. Navíc bude mít i určitě nižší pořizovací cenu a vyšší zůstatkovou. Což bude pozitivní na výši splátek.
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: poggy: naftu by asi nezkousl... lod to bude tahat jen vyjimecne, prevazne to nahradi X1 na jezdeni po dalnici a na hory :) a VW je asi malo snobsky
Ten cadillac escalade jsi cetl? Snobsky to je tak napul :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: Ten cadillac escalade jsi cetl? Snobsky to je tak napul :)
slusna krabice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2LEKO píše: ...malá inspirace!
Tak tohle je ovsem brutalni!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Větší smysl, by měl vodíkový článek - vodík s kyslíkem vyrábět elektrolýzou vody - ale opět je to závislé na tom, že elektřinu k té elektrolýze musí někdo a nějak vyrobit...všechno je to utopie...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Si vem jenom ty prevodovky. Vzdyt je to v podstate silene, ze uzivatel musi i dnes mackat spojku a radit. A starat se o to, aby motor bezel v urcitych otackach. Jiste, dnes jsou automaticke prevodovky. Ale ty jsou tak slozite a drahe, ze to za chvili uz ani nikdo neopravi...
Proste mi prijde, ze spalovaci motor je v podstate hrozne zataralej. Oproti tomu kdyz vezmes, jak jsme pokrocili, za 50 let od logaritmického pravítka.
170kw co ma E46, mel uz Hitleruv Mergl s preplnovanim
Naposledy editováno 19.02.2015 20:22:21