paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit
1.2.2015 v 12:05
V článcích na tomto webu dosud ticho po pěšině, tak mi to nedalo upozornit na skutečnost, že když už na kategorii cestovních endur kašlou výrobci, najde se občas někdo, kdo dosud nerezignoval a umí výrobcům ukázat, po jaké moto mnoho z nás touží. Jen se obávám ceny a sehnat ojetou asi nebude nikdy reálné. Jinak možno číst i v posledním čísle motohouse a chystaná verze Rallye vypadá doslova skvostně - jediná moto blížící se Dakarské R900RR



">http://rocket-garage...scross004.jpg][/img]

Naposledy editováno 03.05.2015 09:21:37
Předchozí
1 2
Následující

BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 12:31 | Nahoru | #1
průšvih je, že když někdo, ktm se a bmw hp2, vyslyší, málokdo si je koupí jako nové a výrobce je po třech letech přestane dělat.
a jako 5-8 leté za poloviční cenu ve slušným stavu prakticky neseženeš, protože jich je málo

1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 12:39 | Nahoru | #2
80,000 euros for a K25 based kit bike

Zase další nesmysl. KTM 690 Enduro R s nějakým kitem tě vyjde na polovic a ještě bude o 30kg lehčí.

BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 14:01 | Nahoru | #3
Jako přál bych si to co ty, boužel na trhu nic takového není. Doufám, že do budoucna se někdo pustí a začnou vyrábět motorky co byli na přelomu tisíciletí. Ale boužel, pokud dneska budeš něco takovéhleho chtít, tak budeš muset koupit stroj a hodně investovat.

BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 14:34 | Nahoru | #4
A nemá to ty padáky zbytečně moc do stran?

1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 16:11 | Nahoru | #5
Pěkná, jen kdyby neměla ten motor z letadla...

BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 16:19 | Nahoru | #6

1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 17:27 | Nahoru | #7
Premyslim jak se na tech siroce ulozenych stupackach stoji

(reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 18:01 | Nahoru | #8

MacNamara píše: Premyslim jak se na tech siroce ulozenych stupackach stoji



Me neprijde ze by to muselo byt tak extra siroke...

1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 18:56 | Nahoru | #9
Je parádní, málem jsem ty stránky v Motohouse poslintal
Mimochodem má 185kg natankovaná!

BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 20:08 | Nahoru | #10
Dneska radikalni motorky uz nefrci, dneska se delaji SUV motorky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 20:19 | Nahoru | #11

Sete píše: Mimochodem má 185kg natankovaná!



A to je jako málo na takovou motorku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 21:05 | Nahoru | #12

Tech píše: Pěkná, jen kdyby neměla ten motor z letadla...

...A co je na tom pěknýho,krom toho motoru? To co je skoro všude stejné? Nějaký vidle,nějaký řídítka,nějaký stupačky od výrobce xy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 21:23 | Nahoru | #13

Piwell píše: A to je jako málo na takovou motorku?



Ukaž mi lehčí 1200ccm enduro motorku

(reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 21:25 | Nahoru | #14

Piwell píše: A to je jako málo na takovou motorku?



Celkem jo... Koukni na ostatni motorky v tehle kategorii...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 21:50 | Nahoru | #15

Sete píše: Ukaž mi lehčí 1200ccm enduro motorku



to jsou lehce nastaveny pravidla, zadna jina 1200ccm enduro neni

1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 21:52 | Nahoru | #16
Asi jo, všechno ostatní jsou tanky. Osobně mě tyhle motorky připadaj dost ujetý a asi celkově těžký na to, co mají představovat. Asi to neumim vyjádřit - motorka s tímto vzevřením by měla být mnohem lehčí a takovýhle motory tam podle mě moc nepatří. To musí bejt ukrutný maso pro opravdový "hovada"

Nemyslel jsem to jako že je plná 1200 ccm se 185 kg těžká, ale na to, jak vysoký enduro to je, je to dost. Je to pochopitelný s takovým motorem, ale pro mě nepochopitelný, proč to má takovej motor. Takhle nějak ...

Naposledy editováno 01.02.2015 21:53:18

(reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 21:53 | Nahoru | #17

KubaLC8 píše: to jsou lehce nastaveny pravidla, zadna jina 1200ccm enduro neni



A lehci litr?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 21:58 | Nahoru | #18

Piwell píše: Asi jo, všechno ostatní jsou tanky. Osobně mě tyhle motorky připadaj dost ujetý a asi celkově těžký na to, co mají představovat. Asi to neumim vyjádřit - motorka s tímto vzevřením by měla být mnohem lehčí a takovýhle motory tam podle mě moc nepatří. To musí bejt ukrutný maso pro opravdový "hovada"

Nemyslel jsem to jako že je plná 1200 ccm se 185 kg těžká, ale na to, jak vysoký enduro to je, je to dost. Je to pochopitelný s takovým motorem, ale pro mě nepochopitelný, proč to má takovej motor. Takhle nějak ...



No tak pak jsou nepochopitelny i motorky jako afrika twin, transalp .... Ono pod 180kg natankovanejch moc vetsich motorek nevleze .... Pod 650 to nejede pokud to neni ostry enduro a na tom se zas blbe jezdi "nekam dal"

(reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 22:11 | Nahoru | #19

assassin píše: No tak pak jsou nepochopitelny i motorky jako afrika twin, transalp .... Ono pod 180kg natankovanejch moc vetsich motorek nevleze .... Pod 650 to nejede pokud to neni ostry enduro a na tom se zas blbe jezdi "nekam dal"



No a právě je podle mě "ujetý" chtít skloubit ostrou, silnou, vysokou motorku s ohromnou průjezdností a zároveň z ní chtít mít univerzála s až tak ohromným rozsahem. Já bych na tomhle nechtěl jet ani na rakouský hranice. Pokud cestovat, rozhodně ne s takovouhle kozou. Prostě nelze mít vše v jednom a tohle, stejně jako HP2 atp., mě osobně přijde dost extrémní a myslím (ale třeba se mýlím) s nevhodnou koncepcí motoru. Mě to přijde jako zakapotovaný čtyřtaktní 125ky s 12PS a ultimativní racingovou jízdní pozicí (opačný extrém tohoto BMW).

Moto typu AT, TA atp. mi přijdou jako použitelný kompromis, tohle moc kompromisní není ...

BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 22:34 | Nahoru | #20
Piwell: jo proc ne, uznavam tvuj nazor. Je fakt ze to svym zpusobem uchylny je... Ale to je svym zpusobem motorka uz z podstaty... Taky to neni motorka pro siroke masy, spis special pro souteze jako je treba ten pikes peak - viz videls treba ted enduro co si postavil p.Hejnik z velkyho Duka? 180ps je na enduro ulet... A ja verim ze vi co dela a ma pro to urceni...

Ja bych treba HP2 bral hned :)

Naposledy editováno 01.02.2015 22:35:08

BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.2.2015 v 22:42 | Nahoru | #21
Mě se ta motorka líbí. Cenovka vs. využitelnost je pro mě šílenost (já ji nedovedu využít, nemyslím to obecně), stejně jako třeba HP2, ale to neznamená, že je to zbytečná věc. Když na tom někdo umí, tak je to fakt super pokoukání a věřím, že pro jezdce obrovská zábava.

BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

Skvělá odpověď, děkuji! 2.2.2015 v 12:05 | Nahoru | #22
Stavby dvoválcových krosek jsou vždycky zajímavé a vzdudí rozruch.
Ohledně hmotnosti je na tom podobně, jako před patnácti lety Highland 950 V2 Outback, který bez náplní šel pod 150 kg.

Naposledy editováno 02.02.2015 12:09:33

(reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

2.2.2015 v 14:01 | Nahoru | #23

Kluzon píše: ...A co je na tom pěknýho,krom toho motoru? To co je skoro všude stejné? Nějaký vidle,nějaký řídítka,nějaký stupačky od výrobce xy.

Na silnici je boxer asi OK, ale v terénu je to podle mě slepá ulička. Stále moc těžké a široké. To je jak přestavovat Touarega na Defendra.

Naposledy editováno 02.02.2015 14:07:05

(reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

2.2.2015 v 21:17 | Nahoru | #24
Fidži_CZ> Děkuju pěkně KTM (950ADV.)jsem už měl a neznám nic náročnějšího na servis a poruchovějšího. Po kolika km máš servisní interval + stále jedině předepsaný olej 10W50 od Repsolu co na východě nikde nekoupíš? Jaká je životnost motoru, jak je na tom - navíc u jednoválu krouťák při velmi pomalé jízdě, na kolik nejméně otáček to jede, jak se to při pomalé jízdě terénem uchlazuje? Tak to jsou ty důvody proč tuto jinak moc krásnou motorku nemám - asi super na závodění,na krosovou trať, nikoliv na cestování cestou-necestou se 40-50 kg bagáže. Nebo se pletu? Ono nejde o skloubení cesťáku a krosky , ono jde o naplnění slov CESTOVNÍ ENDURO. A nevhodnost typu motoru? Jel jsi někdy na HP2 v terenu? Zkus to a pak to řekni znovu, mě se to líbilo hodně moc.

Naposledy editováno 02.02.2015 21:26:40

1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

3.2.2015 v 08:48 | Nahoru | #25
Zkus si nejdřív o tý motorce něco přečíst. Máš zcela zkreslené představy. Ne nadarmo tomu říká KTM Adventure Enduro a prodává tamten kit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

4.2.2015 v 14:45 | Nahoru | #26
Fidži_CZ> O.K.třeba neplatí pro tuto moto žádná z mých otázek(ani na jednu jsi neodpověděl-rád bych změnil názor) a je zcela jiná než vše ostatní od KTM. Moje zkušenost je pouze s 950Adv. a nechtěl bych ji opakovat. Rozhodně bych se ale i přes moji negativní zkušenost neodvážil KTM nazvat nesmyslem, tak jako ty tuto profesionálně promyšlenou stavbu BMW. Nakonec ale - tohle nemá být přeci diskuze o KTM.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

4.2.2015 v 15:06 | Nahoru | #27
Left> Nehodlám papouškovat vše znova. Je toho napsáno dost, recenzí taky tuna.

BMW je nesmysl jen z jednoho důvodu - ceny. Těmto konceptům fandím, nicméně za tu cenu je to další zbytečný výtvor, který je super na fotce, ale pro normálního smrtelníka zcela mimo.

(reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

9.2.2015 v 23:22 | Nahoru | #28
Fidži_CZ> S tím musím souhlasit, na druhou stranu, jsem rád i za to, že třeba drahé a v malé sérii, ale alespoň vůbec spatří světlo světa skutečné cestovní enduro, když na trhu si není z čeho vybrat i kdybych byl milionář

Naposledy editováno 09.02.2015 23:24:52

BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

10.3.2015 v 01:43 | Nahoru | #29
A možná se přeci jen dočkáme navzdory tvrzení Petra Koniga v lednové on-line diskuzi(článek na těchto stránkách), že žádné další HP2 se nechystá. No třeba jen neví, co se ve firmě děje. Před pár lety mi takhle na stánku BMW na výstavě v Praze tvrdily, že žádné 800GS se nechystá, že už by o tom věděli.Půlrok na to jsem se svezl na vypůjčeném v BMW Vídeň, nežádaly ani kauci.
http://www.advrider....thread.php?t=1028231

Naposledy editováno 10.03.2015 01:54:15

BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit

1.5.2015 v 22:30 | Nahoru | #30
http://bmw465.webnod...-r120-pd-spirit-jpg/
Třeba někdy ještě BMW vyrobí cestovní ENDURO
Už jsem objevil ten správný motor,schválně " KDO UHÁDNE , Z ČEHO TENTO MOTOR POCHÁZÍ " ??? ?

















Naposledy editováno 04.06.2015 16:46:40
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist