">http://rocket-garage...scross004.jpg][/img]
Naposledy editováno 03.05.2015 09:21:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 Kohlenwerk GS + R120PD Spirit
Piwell píše: Asi jo, všechno ostatní jsou tanky. Osobně mě tyhle motorky připadaj dost ujetý a asi celkově těžký na to, co mají představovat. Asi to neumim vyjádřit - motorka s tímto vzevřením by měla být mnohem lehčí a takovýhle motory tam podle mě moc nepatří. To musí bejt ukrutný maso pro opravdový "hovada"
Nemyslel jsem to jako že je plná 1200 ccm se 185 kg těžká, ale na to, jak vysoký enduro to je, je to dost. Je to pochopitelný s takovým motorem, ale pro mě nepochopitelný, proč to má takovej motor. Takhle nějak ...
No tak pak jsou nepochopitelny i motorky jako afrika twin, transalp .... Ono pod 180kg natankovanejch moc vetsich motorek nevleze .... Pod 650 to nejede pokud to neni ostry enduro a na tom se zas blbe jezdi "nekam dal"
assassin píše: No tak pak jsou nepochopitelny i motorky jako afrika twin, transalp .... Ono pod 180kg natankovanejch moc vetsich motorek nevleze .... Pod 650 to nejede pokud to neni ostry enduro a na tom se zas blbe jezdi "nekam dal"
No a právě je podle mě "ujetý" chtít skloubit ostrou, silnou, vysokou motorku s ohromnou průjezdností a zároveň z ní chtít mít univerzála s až tak ohromným rozsahem. Já bych na tomhle nechtěl jet ani na rakouský hranice. Pokud cestovat, rozhodně ne s takovouhle kozou. Prostě nelze mít vše v jednom a tohle, stejně jako HP2 atp., mě osobně přijde dost extrémní a myslím (ale třeba se mýlím) s nevhodnou koncepcí motoru. Mě to přijde jako zakapotovaný čtyřtaktní 125ky s 12PS a ultimativní racingovou jízdní pozicí (opačný extrém tohoto BMW).
Moto typu AT, TA atp. mi přijdou jako použitelný kompromis, tohle moc kompromisní není ...