mám takový problém,měl jsem dopravní nehodu na motorce Kawasaki zx 6 r modelový rok 2004 dovoz z Itáli,byl jsem v tom nevinně..nyní mám problém s pojišťovnou,nechce vyplatit peníze z důvodu,že si myslí,že je motorka možná kradená..trvá to už přes pul roku a nikam to nevede..tvrdí že VIN motocyklu poukazuje na úplně něco jiného než je ve VTP tedy že nesedí číslo motoru,objem má být 600 a ne 636 ccm,modelový rok atd...chci se zeptat,jestli s tím má někdo zkušenost?? případně jak to řešit,nebo kde zjistit jestli opravdu motorka neni kradená??
Předem díky za každou radu a odpověď.
1 reakcí na tento příspěvek Jak zjistit zda neni motorka kradená??
1 reakcí na tento příspěvek Jak zjistit zda neni motorka kradená??
Mototeam píše: VIN je stejný jako ve velkém TP,ale v Kawasaki mi ho našli a měl by tam být motor o objemu 600 ccm a ne 636 ccm a ty další věci co jsem psal,ale TP sedí s dílama co jsou na motorce
co když původnímu majiteli kleknul motor a sehnal pouze 636?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zjistit zda neni motorka kradená??
Mototeam píše: Nejde mi do hlavy,jak ta motorka tu šla teda přihlásit na český papíry,přece při přihlášení motocyklu z jiné země musí kontrolovat,zda neni motorka kradená?? minulý majitel měl motorku 5 let a STK bez problému a já evidenčka taky..
Protože číslo motoru se neeviduje a nikdo to na STK příliš nezkoumá.Na motorce je podstatnej VIN a jestli houká,fungujou blikny atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zjistit zda neni motorka kradená??
Haesty píše: Protože číslo motoru se neeviduje a nikdo to na STK příliš nezkoumá.Na motorce je podstatnej VIN a jestli houká,fungujou blikny atd.
Podle mě si plete číslo motoru a typ motoru.Příklad.Jawa 250 typ 353toto je typ motoru(které musí sedět s tp),za týmto číslem je 64875645toto je číslo motoru jde udělet výmaz v TP nemusí být zapsané v TP.
Naposledy editováno 31.01.2015 12:57:24
1 reakcí na tento příspěvek Jak zjistit zda neni motorka kradená??
e: Pojišťovně může být u prdele jestli je to kradený nebo ne, ale aby mohli vyplatit pojistné plnění tak jim musí moto odpovídat údajům v TP a to u tebe jaksi neodpovídá.
Naposledy editováno 31.01.2015 13:42:20
1 reakcí na tento příspěvek Jak zjistit zda neni motorka kradená??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zjistit zda neni motorka kradená??
dewwil píše: Jj, nejspíš tam před tebou někdo nasral 636 místo šestikila, takže pojišťovně nesedí typ motoru, má tam být např.: ZX599... a ty máš v reálu na motoru např.: ZX636... V tu chvíli je vozidlo technicky nezpůsobilé k provozu na veřejných komunikacích a ty máš s plněním od pojišťovny smolíka, neměl jsi tam co dělat a můžeš být rád, že jsi tu nehodu nezavinil, tzn. že dostaneš prd. Prostě když kupuješ moto tak nestačí kontrolovat jen VIN, ale i typ motoru zda sedí s typem v TP... Ještě by tě mohli popotahovat a žádat vysvětlení orgáni...
e: Pojišťovně může být u prdele jestli je to kradený nebo ne, ale aby mohli vyplatit pojistné plnění tak jim musí moto odpovídat údajům v TP a to u tebe jaksi neodpovídá.
Pokud je to pro pojistovnu nezpusobile, tak to je jeji psychicky problem, se kterym nic neudela, pokud by ses obratil na (statni) soud.
Klasika. Pojistovna hleda jakykoliv duvod aby nemusela platit. I za cenu toho ze ti reknou vylozenou lez.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zjistit zda neni motorka kradená??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zjistit zda neni motorka kradená??
dewwil píše: Darmah> jo taky mě to napadlo s tou přímou souvislostí příčiny nehody, ale myslím, že když to hodně dobře dopadne tak mu to plnění stejně pokrátí... To že má moto platnou STK nic neznamená, motor si mohl vyměnit po absolvování STK, to samý gumy atd... Tohle ti řekne technik na STK co to schválil a vylepil známku, on se nepotopí, prostě když moto bylo na STK tak vše sedělo dle TP a technik nezodpovídá za majitele moto co si tam navěsí, vymění po STK...
omg. Tak se nauc cist. Pise ze mu typ motoru sedi s TP.Jen podle VIN se pojistovna dopatrala ze tam v originalu byl 600ccm
Naposledy editováno 31.01.2015 14:05:42
seikos píše: tak nahore pise ze to co je v TP, tak sedi s motorkou. Tzn ze nekdo vymenil motor, nechal zapsat (jakymkoliv zpusobem) novy typ motoru do TP. Pri dovozu to (statem koncesovana) TK zapsala a tudiz ucinila zpusobilym provozu.
Pokud je to pro pojistovnu nezpusobile, tak to je jeji psychicky problem, se kterym nic neudela, pokud by ses obratil na (statni) soud.
Klasika. Pojistovna hleda jakykoliv duvod aby nemusela platit. I za cenu toho ze ti reknou vylozenou lez.
Já to chápu tak, že pojišťovna, zjistila, že v moto dle VIN a TP má být motor 600ccm a on tam má 636ccm, takže mu to nesedí s TP resp. typ motoru... Pokud mu to vše sedí jak má, jak na moto tak v TP, tak jak mohla pojišťovna zjistit ten rozdíl v objemu, typu motoru? Volá do Kawasaki Czech Republic nebo jak?
seikos píše: omg. Tak se nauc cist. Pise ze mu typ motoru sedi s TP.
Jen podle VIN se pojistovna dopatrala ze tam v originalu byl 600ccm
Tak to pak jo, jsem přehlídnul V tom případě bych trval na vyplacení plnění a ať si to vyřídí s tím kdo to odklepnul, technik na dovoz. STK...
2 reakcí na tento příspěvek Jak zjistit zda neni motorka kradená??
Naposledy editováno 31.01.2015 14:31:26
1 reakcí na tento příspěvek Jak zjistit zda neni motorka kradená??
takže pojišťovna se snaži nějakým zpusoubem s pánem vyjebat
Naposledy editováno 31.01.2015 17:29:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zjistit zda neni motorka kradená??
gorkin píše: ZX6R r.v 2004 ma od výroby motor 636 ccm nééé
takže pojišťovna se snaži nějakým zpusoubem s pánem vyjebat
z Wikipedie:
With competition from Honda's CBR600F4i, Suzuki's GSX-R600, and Yamaha's YZF-R6 getting more aggressive, Kawasaki decided to make an unusual move for the late 2002 models. They increased the capacity of the traditional 600 cubic centimetres (37 cu in) motor to 636 cubic centimetres (38.8 cu in) with the ZX-6R A1P. This version used the J series bodywork with the only notable differences being the "636" stickers on the fairing. For riders who needed bikes for displacement-restricted racing, Kawasaki also made available a limited production 599 cubic centimetres (36.6 cu in) version called the Ninja ZX-6RR, but the 636 cubic centimetres (38.8 cu in) ZX-6R would be their main mass production middleweight sport bike.
tzn že 636 se začala dělat dokonce na konci roku 2002
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zjistit zda neni motorka kradená??
takže nechápu co řešej ???
gorkin píše: seikos> ano
takže nechápu co řešej ???
btw, jaká pojišťovna to je?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |