Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
a zrovna jaskova prevrtana ani ne na 1100 s tim ze jinak v tom motoru neni nic zazracnyho se svejma 160ps na klice je docela vysmech i pro zazrak jmenem 1098 :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
assassin píše: tak zrovna motoricky si slavnou 916 a par nastupcu da TL v serii ...
a zrovna jaskova prevrtana ani ne na 1100 s tim ze jinak v tom motoru neni nic zazracnyho se svejma 160ps na klice je docela vysmech i pro zazrak jmenem 1098 :)
ale no tak...objektivita... 1098 s katíkem na hranici chudosti - 160BHP na klice ...co bys s ní asi udělal s titanovejma ojnicema, slupičkama pístama, lehkou klikou, převrtanou hlavou ...atd... ještě kdybys tam nachlejstal 13l benzínu na 100km pomocí ECOkill mapy
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
To víš, mi z Prahee, musíme při každém výjezdu na okresky nejdříve překonat cca 20 km úsek džungle na každou stranu. To se týká i toho pásma otáček do 4 tis. Jestliže má mašina i na jedničku při 50 km/h ani ne 4 tis. otáček, je to k prdu.
Ale je fakt, že pro někoho, kdo má prázdné okresky za domem, může být situace zcela jinde.
t_freedom píše: ale no tak...objektivita... 1098 s katíkem na hranici chudosti - 160BHP na klice ...co bys s ní asi udělal s titanovejma ojnicema, slupičkama pístama, lehkou klikou, převrtanou hlavou ...atd... ještě kdybys tam nachlejstal 13l benzínu na 100km pomocí ECOkill mapy
no objektivita ... Motor vyvinutej nekdy v pulce devadesatejch vs jeden z poslednich vykriku techniky?
taky naposled kdyz sem byl u murkina tak tam mel 1098 s druhym nebo tretim blokem... tak nejak ma problemy i s tema seriovejma konema
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
MichalR66 píše: No měl jsem napsat spíš nevhodné pro ježdění pod 90 km/h .
To víš, mi z Prahee, musíme při každém výjezdu na okresky nejdříve překonat cca 20 km úsek džungle na každou stranu. To se týká i toho pásma otáček do 4 tis. Jestliže má mašina i na jedničku při 50 km/h ani ne 4 tis. otáček, je to k prdu.
Ale je fakt, že pro někoho, kdo má prázdné okresky za domem, může být situace zcela jinde.
tohle chápu...ale to jen proto, že ta mašina je napřevodovaná ke třem stům...
O dva zuby jinak...a ? ... otázkou taky je co jsi tam měl za mapu k těm laufům a kdo ji ladil pak.
Moje TS byla do 4t rpm nepoužitelná, klepavá...mezi 5-6t rpm to bylo takový jalový a až teprve po 6t rpm tam Ekoteroristi dali trochu benzínu, aby to jelo. Překopáním laufů a sání...nahráním mapy...a POZOR - doladěním vzduchu se ten motor diametrálně ...opravdu z gruntu změnil... na jedna a dva se dá jet i pod 2t rpm...ale není to prostě dobře u dvouválu ... motor od 2,5trpm na nízký kvatly( max. 3.) můžes klidně otevřít s plným....a roztáčí se bez odmlouvání. Po překročení 3t rpm tahá jak lokomotiva - lineárně ...ovšem pod 8l/100km to moc nejede ... mám to o dva zuby dopomala 14/43 - maximálka asi 225-230
Hodně dělá fakt, že dnešní motory se běžně držej na hranici chudoby, kvůli CO a uhlovodíkům...
Když to zhrnu - kdyby sis byl bejval změnil převodovej poměr... mohl si v klidu jezdit dál na TKMce
Naposledy editováno 29.01.2015 13:49:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
t_freedom píše: tohle chápu...ale to jen proto, že ta mašina je napřevodovaná ke třem stům...
O dva zuby jinak...a ? ... otázkou taky je co jsi tam měl za mapu k těm laufům a kdo ji ladil pak.
Moje TS byla do 4t rpm nepoužitelná, klepavá...mezi 5-6t rpm to bylo takový jalový a až teprve po 6t rpm tam Ekoteroristi dali trochu benzínu, aby to jelo. Překopáním laufů a sání...nahráním mapy...a POZOR - doladěním vzduchu se ten motor diametrálně ...opravdu z gruntu změnil... na jedna a dva se dá jet i pod 2t rpm...ale není to prostě dobře u dvouválu ... motor od 2,5trpm na nízký kvatly( max. 3.) můžes klidně otevřít s plným....a roztáčí se bez odmlouvání. Po překročení 3t rpm tahá jak lokomotiva - lineárně ...ovšem pod 8l/100km to moc nejede ... mám to o dva zuby dopomala 14/43 - maximálka asi 225-230
Hodně dělá fakt, že dnešní motory se běžně držej na hranici chudoby, kvůli CO a uhlovodíkům...
Když to zhrnu - kdyby sis byl bejval změnil převodovej poměr... mohl si v klidu jezdit dál na TKMce
Převody jasný. Tam ale pomůže až tak 6 zubů celkem .
Byl tam komplet titan Akrap i s origo mapama pro Akrapa. Všechno se několikrát kontrolovalo u Flash v Mladý Boleslavi. Klapky se synchronizovaly, filtr měnil, všechno čistilo. Ale bylo to prostě stejné ukrutně ucukaný. Nahoře to ale jelo jako kráva na V2.
Jak řikám dneska už je to jinde a třeba Super Duke, což je mimochodem ta o 40% silnější mašina než S4R, už jezdí i při tom výkonu naprosto luxusně i se 195 koňma, full Akrapem, filtrem, apod. Hlaďoučký je to jak samet, skoro žádný vibrace, táhne od 2 tis. naprosto bez cuknutí. Tenhle motor mít v super biku, tak je to nádhera. Něco podobnýho čekám od 1199 a 1299.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
selkie píše:
S2R má 95 koní, což je tak akorát lehce pod spodní hranicí pro tuhle motorku...ale nemá to, co všichni nutně potřebujou a v drtivý většině případů je jim to k ničemu a to jsou štelovací vidle..a ještě k tomu zlaty
U litrovýho S2Rka sice zlatý nejsou, ale jinak si je můžeš rozesrat dle libosti
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
Naposledy editováno 29.01.2015 14:35:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
Ale o výkon opravdu tolik nejde...každej chceme něco jinýho...
Já to obdivuju z hlediska techniky...a ať si o Italech každej říká nesmysly jaký chce ...nikdo kromě němců nedokázal před koncem milenia dělat motory jako oni.
Prostě vymyslet motory do sporťáků oni vždycky uměli...jako nikdo jinej. A celý blbý kecy o Ducati jsou jen "suchá spojka" ... nic jinýho...a lidem to ani nedochází - že to s motorem jako takovým nemá nic společnýho - měly to Hakly, JAPy, Nortony, BSArny ...
Zajímavý je, že ti to kdejakej pitomec řekne i o novým monsteru 1200, kterej už jí má v oleji... prostě lidi jsou někdy trochu dementní
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
t_freedom píše: MichalR66> ...no jo...ale to má 300kubů navíc(30% objemu navíc)... to nemůžeš srovnávat.
Ale o výkon opravdu tolik nejde...každej chceme něco jinýho...
Já to obdivuju z hlediska techniky...a ať si o Italech každej říká nesmysly jaký chce ...nikdo kromě němců nedokázal před koncem milenia dělat motory jako oni.
Prostě vymyslet motory do sporťáků oni vždycky uměli...jako nikdo jinej. A celý blbý kecy o Ducati jsou jen "suchá spojka" ... nic jinýho...a lidem to ani nedochází - že to s motorem jako takovým nemá nic společnýho - měly to Hakly, JAPy, Nortony, BSArny ...
Zajímavý je, že ti to kdejakej pitomec řekne i o novým monsteru 1200, kterej už jí má v oleji... prostě lidi jsou někdy trochu dementní
ty furt ignorujes ze japonsky V2 v dobe kdy prisly jako reakce na 916 byly o krok vpredu.. a to o dost velkej krok.
Máme stejné dilema.. :D mám 750 ale chci koupit silnější, také řeším jestli s2r 1000 nebo s4rs/s4rs testatreta, moc jich na trhu není. Takže jsem ještě začal uvažovat o hyprošovi 1100 nebo monstrovi 1100. Inzerci sleduji cca od října a nikde nic jen samé s2r, a hypermotárdi. Ale zase na to nespěchám jako ty, takže tuhle sezonu klidně vydržím s mojí 750.. A na podzim už snad bude více nabídek.
Naposledy editováno 29.01.2015 19:26:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
Assassin> ...ale jo...TLko mělo dobrej motor. Japonci ve svý honbě za "maximem" vzápětí sezdali, že dál už s tím nikdo nic neudělá.( I ta Duckna to prostě s litrem dál nedotáhla - jak to ždímeš dál, začne se to srát) Tak to opustili jako "slepou" a nákladnou cestu, která nikam nevede... otázkou je, jestli je honba za "víc, efektivněji, levněji " to pravé (viz Honda NC(X))...pro každého
Ohledně motorů v automotivu jsem spíš měl na mysli dobu, kdy v Japonsku jediná pořádná strojařina byly Zera od Mitsubishi... v době kdy zlatý šípy a Enzo soupeřili o to kdo má většího pinďoura...
Naposledy editováno 30.01.2015 10:20:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
jinak pro zakladatele.....kdyz prisetris(a prijedes si pro ni), tak bych mozna i prodal..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
t_freedom píše: Londoner> týýý fole...zrádce ...na jakou cenou uvažuješ ...a máš ještě starou nádrž, vefucky a řídítka atd ?
No nemam vubec cas a asi to vyhledove lepsi nebude no.....
jo mam origo trikoloru (nadrz,stitek,kryt sedla) a riditka, airbox, laufy uz ne a ECU je premapovana na ty otevreny zardy.... cenu si predstavuju 200tkc..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
je to něco skoro jako FE... sic větší masovka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
Neprodávej... pokud nemusíš, nedělej to...kdybys měl Hyproše, SFko nebo jinou masovku... ale S4RSko...ještě v Sku...je pitomost...budeš jen litovat...až zase bude víc času.
Mě už nový mašiny nic neříkaj...
apropos ...plánuju vejlet do GB...za známým do Newberry a na přespání do Londýna...
Naposledy editováno 30.01.2015 12:24:06
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
strakon píše: Mně vyhovuje V-RAPTOR
dobrá kombinace ...elektriky Itala na supr motor... prostě nějak se to dokurvit musí