Téma: 2T nebo 4T
 
2.1.2013 v 19:33
Čau lidi potřeboval bych poradit jestli jsi mam koupit 250 2T nebo 450 4T a jestli cross nebo enduro tedkon mam krosku 125 2T, ale je to na mně slabý, jezdím pouze o víkendu, tak bych byl rád kdyby mi nekdo poradil co je promně nejlepší

Díky
Předchozí
1 2 3
Následující

2T nebo 4T

27.1.2015 v 21:24 | Nahoru | #61
Ale no ták to je spekulace, Hele ale je to ták, jako tady je fakt 4taktu jak najebanejch, jasný špička hard enduro je pořád na 2T ale jezdí se na všom jen at se to mele a jde dopředu vývoj 2T i 4T. Myslím že nic není uplně jednoznačný nehledě na to koho chleba jíš, toho píseň zpívej

2T nebo 4T

28.1.2015 v 11:54 | Nahoru | #62
Kubajz: A viděl jsi jak Taddymu dali do Evropy EXC300? Jak začal zase celkem výrazně dominovat? Myslim, že měl Webb v tom dvoutaktu lehkou výhodu.... Každopádně jak přešel z Bety na KTM, tak je nějakej marnej....

2T nebo 4T

29.1.2015 v 08:06 | Nahoru | #63
Páni já se nepřu, já jen řikám že to je dost vo lovech, co chce fabrika tlačit, to nacpe do ruk střelcum a my pak na to koukáme na plagátech a podle nich pak nakupujem, no jo je to tak Náhodou je to pecka že se to pořád tak mydlí mezi sebou a vývoj de dál, pekný.

mě se líbí jak tady v Evropě už sou všichni tak zmasírovaní tema plnotučnýma 2T a pak odevřeš nějaký ty Amer videa a tam celá špica jede endura na japonských motokrosech

2T nebo 4T

29.1.2015 v 10:47 | Nahoru | #64
No je to tak, v americe chce KTM prodávat 4T, tak je tam cpe.... A ty jejich japonský motokrosy použitý na všechno je kapitola sama pro sebe... Problém je v tom, že jejich endůro je trošku jinej pojem než evropský endůro... Proto Team USA na šestidenní nikdy nepatří mezi špičku, pokud se to nejede někde na poušti...(Viz. loni...)

2T nebo 4T

1.2.2015 v 12:39 | Nahoru | #65
2T/4T Dyť je to jedno,to výkonnost jezdce neudává.
Použitím to je ale jinak,jestli jezdím hard endura typu Romaniac atd.Tak tam dojetí 4-T je na velmi rozvážném volení stop jezdcem.Stačí hlubší voda a 4-T končí po namočení a většinou destruktivně v motoru.2-T utopíš a po vyšplouchání je možné dojet závod(servis pak samozřejmě nutný) a důležitá je taky hmotnost motorky,protože se tam 1/3 tahá pomalu rukama přez překážky.
Endurokros je o štěstí,ale navrch tu bude mít z vinklů do skoku přez překážku spíš 4-T s rychlejším náběhem a silou.
V klasickém enduru a CC je to jedno na čem jedeš ,je to jen o jezdci a je tam vždy dost místa na všechny motory a jejich průběhy.
Servisně je to těžko definovat.Malý 2-T potřebuje častěji píst,ojnici,ložiska kliky.Větší zase dřív udělá výtluky v nikasilu a zbytek motorky je nastejno.U 4-t píst vydrží s nikasilem a ložiskama kliky mnohem déle,protože jsou neustále mazány olejem a zbytek motorky je zase stejný s 2-T,ale když ten servis příjde tak je tam navíc rozvoďák,vodítka,ventily,vačky a ceny pístu jsou třeba 3x vyšší než u 2-T.Všeobecně když servisujeme pravidelně a motorka dostává co má tak je malinko méně nákladný 2-T ,ale s častějšíma výměnama větších celků.
Jiná věc ,ale bude prase co jen jezdí a pak příjde destrukce.Na 2-T to bude rozhodně méně nákladné.
Jedna věc ale 2-T opravdu sluší a to vytáčení do maxima,kterým rozhodně netrpí,u 4-T jsou to nežádoucí stavy s omezovačem.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist