2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Ozzy_ píše: Asi neodolatelna cena treba dveste papousku za kus ;-D
Proč se vždycky v jakékoliv skupině obyvatel najde někdo, kdo z pozitivní informace začne dělat frašku?
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Brisket píše: Proč se vždycky v jakékoliv skupině obyvatel najde někdo, kdo z pozitivní informace začne dělat frašku?
Vsak ja tu informaci nijak nezesmesnuju, jen rikam ze asi uz neni cena tak lakava kdyz je jich na sklade 7 kousku. Jak koukam do ceniku tak se nemylim (to jsem si jen tipnul na zaklade te tvoji informace). Takze ten vylev co si predvedl nechapu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Myslim, že Ozzy si lehce vytrhává obočí, že to emtéčko nevzal hned zkraje loňska za ten damping
Hele ani ne, proste sem dospel k zaveru ze je pro me levnejsi koupit zalozni R6ku nez z tohohle stavet twina. I kdyz se to za tu cenu zdalo skoro zadarmo, to jo.
2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
technicky zaměřený dotaz:
Nesetkali jste se už někdo se servisním (dílenským) manuálem k MT-07 ?
Ventilové vůle (vymezované podložkama) mají zatím dost času (tuším až po 40 tisíc km), ale v případě koupě nové mašiny se mi jedná o seřízení vzduchových klapek (podtlaků).
Výrobce to předepisuje udělat už po prvním tisíci km, ale podle zkušeností na zahraničních serverech na to servisy často kašlou. Jenže kde na to nekešlou a udělají to, tak v dost případech se zjišťuje, že je to z výroby rozhozené a je žádoucí to seřídit.
Dovi píše: Nesetkali jste se už někdo se servisním (dílenským) manuálem k MT-07 ?
Ozzy_ píše: Mel by ti ho dodat/prodat dealer. P/N: LIT-11616-28-07
Ozzy_ píše: A pak jsem nasel PDFko na Ebay ...
http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-MT-07-MT07-Service-Workshop-Repair-Manual-2014-2015-/261743380925?pt=UK_CarParts_Vehicles_Manuals_Litte%20rature_ET&hash=item3cf11f09bd
Díky za odkaz
Přidal by se někdo z majitelů a s "PayPal kartou" apod.?
Těch 10 liber za CD s PDFkem by člověk myslím i rád dal - kdoví, co by za to chtěl místní dovozce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Ozzy_ píše: Hele ani ne, proste sem dospel k zaveru ze je pro me levnejsi koupit zalozni R6ku nez z tohohle stavet twina. I kdyz se to za tu cenu zdalo skoro zadarmo, to jo.
Jasně, okruhovka to moc neni, spíš sem myslel na blbnutí v zatáčkách a výlety po okolí. Kolem Berouna jsou pěkný zákruty a příroda, tam to k tomu láká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Dovi píše: Ahojte,
technicky zaměřený dotaz:
Nesetkali jste se už někdo se servisním (dílenským) manuálem k MT-07 ?
Ventilové vůle (vymezované podložkama) mají zatím dost času (tuším až po 40 tisíc km), ale v případě koupě nové mašiny se mi jedná o seřízení vzduchových klapek (podtlaků).
Výrobce to předepisuje udělat už po prvním tisíci km, ale podle zkušeností na zahraničních serverech na to servisy často kašlou. Jenže kde na to nekešlou a udělají to, tak v dost případech se zjišťuje, že je to z výroby rozhozené a je žádoucí to seřídit.
Tak si tedy pořídil? Na ventilový vůle a jejich rozpis v servisním plánu jsem upozorňoval pána v Yamaze při garanci v 1000km. Sdělil mi, že když to funguje, tak nemá smysl se v tom hrabat. Nevim o nikom, komu by v ČR tenhle úkon na emtéčku dělali. Podle mě k tomu ani neměli dílenskej manuál a řek bych, že ani neznali ty hodnoty vůlí. Navíc bych tam tu motorku musel nechat do druhého dne, aby mohli přeměřit ty vůle u studenýho motoru. V Hondě na mym CRFu to takhle v garanci prováděli, prý nebylo potřeba s ničým hýbat, vůle v pořádku. Takže pokud bych měl v budoucnu problém s ventilama, tk mam v rukávu fakt, že nebyl dodržen servisní plán autorizovaným servisem a tento použiji. Ale jinak, co sem čet na zahraničních fórech, tk když probíhala kontrola ventilů(také ne všude), tk že nebylo potřeba nějakého upravování hodnot... Kdyžtak sem hoď nějaký odkazy, kde si to čet, každá info dobrá
SuperSic58 píše: Jasně, okruhovka to moc neni, spíš sem myslel na blbnutí v zatáčkách a výlety po okolí. Kolem Berouna jsou pěkný zákruty a příroda, tam to k tomu láká
Ja uz na silnici neblbnu, na vyblbnuti po praci mam drakouse, a na blbnuti na asfaltu okruhovku. Blbnout v provozu je riziko ktery nejsem ochotny nest.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Na ventilový vůle a jejich rozpis v servisním plánu jsem upozorňoval pána v Yamaze při garanci v 1000km. Sdělil mi, že když to funguje, tak nemá smysl se v tom hrabat. Nevim o nikom, komu by v ČR tenhle úkon na emtéčku dělali. Podle mě k tomu ani neměli dílenskej manuál a řekl bych, že ani neznali ty hodnoty vůlí. Navíc bych tam tu motorku musel nechat do druhého dne, aby mohli přeměřit ty vůle u studenýho motoru. V Hondě na mym CRFu to takhle v garanci prováděli, prý nebylo potřeba s ničým hýbat, vůle v pořádku. Takže pokud bych měl v budoucnu problém s ventilama, tak mam v rukávu fakt, že nebyl dodržen servisní plán autorizovaným servisem a tento použiji. Ale jinak, co sem četl na zahraničních fórech, tak když probíhala kontrola ventilů (také ne všude), tak že nebylo potřeba nějakého upravování hodnot... Kdyžtak sem hoď nějaký odkazy, kde si to četl, každá info dobrá
To je nedorozuměni, respektive tady tak trochu mícháš dvě věci dohromady.
U první garančky MT-07 po prvním tisíci km vůbec NEJDE o kontrolu ventilových vůlí.
Ty jsou - stejně jako třeba u WR 250 R/X - uspokojivě vyřešeny s předpokladem vhodnosti/nutnosti jejich první kontroly a případného vymezení až po cca 40 tkm.
Ale jde o synchro klapek; o tzv. synchronizaci podtlaků u dvou samostatných vstupů do válců (koncepce použitá u MT-07), což Yamaha u vyrobených a z fabriky vyexpedovaných emtéček předepisuje už po jednom tisíci km.
Pár odkazů na zkušenosti s tím a s 1. garančkou jsem sem vkládal 12.1.2015 (o 2 stránky zpět).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Dovi>Rozštelovaný klapky houpou s volnoběhem ne?
Jo? Jestli jo, tak už chápu, proč se mě kdysi jeden germán ptal, jestli mi houpe volnoběh. Nehoupal, v té době. Teď trochu jo (najeto necelých 5K).
Možná objetuju pětpeněz a koupím ten manuál. Ne že bych se v tom pak chtěl vrtat, ale od Granda jsem ho přečetl celej (asi 3000 stránek). Mám rád manuály. Jako ke čtení, na řazení je lepší automat.
SuperSic58 píše: Dovi> Jo beru zpět, jsou to ty škrticí klapky. Tim je to lepší, že v případě rozhození to nemá na motor takovej negativní účinek jako rozhozený ventily Rozštelovaný klapky houpou s volnoběhem ne?
Ano, rozhozené (nesprávně vymezené) ventilové vůle mají pro motor, jeho fungování a životnost mnohem fatálnější důsledky než neseřízené podtlaky v sání.
Když tak ať mě případně doplní povolanější, ale projevy nesynchronizovaných podtlaků jsou obecně zhruba tyto, přičemž nemusí být nutně přítomny všechny zároveň:
- nevyrovnaný chod motoru (v extrému jeden válec táhne a druhý brzdí)
- na přidání plynu motor reaguje se zakuckáním nebo s jinými nežádoucími projevy
- z vyšších otáček na volnoběh se motor vrací neochotně, pomalu
- u některých stříkaček riziko problematičtějších přechodů mezi režimy
- o něco vyšší spotřeba paliva než by bylo nutno
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
http://www.motorkari...aha-mt07-743690.html
MaryGS píše: POZOR POZOR! BOURANÁ MAŠINA! NEBRAT!!! VIDĚLA JSEM JI NA ŽIVO!!
http://www.motorkari...-743690.html [/quote]
Proc nebrat bouranou ? moje okruhovka jela po boku uz 4x, a stejne na ni celou sezonu litam osobaky. Co ji je KONKRETNE ze nebrat ?
Naposledy editováno 28.01.2015 12:55:55
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Ozzy_ píše: Tak i to je resitelne ;-D Ale ne za ty prachy co pise
kolik tam bylo?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Daart píše: kolik tam bylo?
Neco malo pres 130 Prave byla legrace, borec za 130 koupil, rok pojezdil, rozmrdnul a prodaval za 133 nebo tak nejak Ftipny
Naposledy editováno 28.01.2015 17:11:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Daart píše: kolik tam bylo?
na motoinzerci jeste je
133.900 Kč
Naposledy editováno 28.01.2015 20:02:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynamo (stator a rotor) Yamaha MT-07 | Frankie8 | 4 | 9.9.2024 v 11:38 Frankie8 |
téma k diskuzi - co vše bych měl vě... [1, 2] Yamaha MT-07 | Andloc | 41 | 13.7.2024 v 22:09 krokoš |
MT-07 kufry, co kdo máte a co nebrat Yamaha MT-07 | Andloc | 1 | 5.7.2024 v 16:41 CB600 |
Otázka ohledně šířky kola Yamaha MT-07 | AlwaysGood | 4 | 3.7.2024 v 21:46 krokoš |
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 32, 33] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage, Yamaha XSR 700... | SuperSic58 | 978 | 29.6.2024 v 20:24 CB600 |