ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat
E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka
Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
PS: samozřejmě nejsem blbej, ale bylo vadný gufero na klice
Naposledy editováno 12.01.2015 20:39:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
PAW ?
3 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
Jinak jen na okraj... byl jsem na testovacím dni Beta. Jezdil jsem všechny obsahy po sobě, 250 a 300 2T.... 350, 380, 430 4T takže jsem si pro sebe mohl udělat svůj názor co mi vyhovuje a co ne... 300 (2t) a 350 (4t) mi sedly nejvíc právě kvůli váze a točivosti motoru. Nebudu lhát, když bych měl love tak vezmu tu 350 (vyhrává jen o malej chlup ) ale jen kvůli spotřebě a mixu benzínu... jelikož jsem socka tak vezmu radši 300 kde vím že motor udělám za polovic a bude mě bavit na tom jezdit... Naopak co mi vůbec nesedlo byla ta 430, na louku dobrý
Není nad to jet na testovací den v civilních hadrech Domů jsem jel v trenkách a tričku
Naposledy editováno 12.01.2015 23:16:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Už jsem to sem jednou před nedávnem dával, ale možná v tom najdeš odpověď
Tady vidíš, že týpek na travnatý "trati" přepálil lavici, drobet ho to koplo a šel ven... když se nebojíš vzít za 2T až do mrtva, tak seš profík!
jpeg.cz/obrazek/O4o][img]http://jpeg.cz/images/2015/01/13/Gx1F.jpg[/img
Naposledy editováno 13.01.2015 18:25:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
4 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
Naposledy editováno 14.01.2015 11:25:13
Balouch píše: Strhla se tu zajímavá diskuse a nějak mě to nutí taky přidat svou troškou do mlýna. Budu stručnej: Kdo to myslí s ježděním vážně a opravdu se chce něco naučit a někam se posunout měl by zvolit 2T... Všichni ostatní mohou klidně zvolit 4T...
No talenti,ten chlapec má pravdu.
toho chválím
Myslim, že je jedno, jestli máš 2T nebo 4T, ale spíše ským jezdíš nebo jaké máš možnosti okoukání nebo dokonce rady od zkušenějšího. Někomu vyloženě 2T nemusí sednout a přitom se chce posouvat s tím 4T. 4T 250-350 je dost lehkej v uvozovkách a taky dost silnej na to, aby se sním dale dělat to co s 2T ne?
Zkrátky myslim, že je to o tom znát někoho lepšího a učit se od něj. Na 2T je jízda poněkud těžší a tak nevim, proč se zatěžovat tím, že se tam musí více hlídat spojka a aby byla motka v otáčkách atd. než na 4T si hlídat občas spojku, ale hlavně stopu? Určitě mi to vyvrátíš. Sem zvědavý na odpověď, zajímá mě to
3 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
Jak jsem psal výše můj příspěvek byl mířený především na lidi, co to myslí s ježděním opravdu vážně a chtějí se to od základu naučit a né se pouze vozit pokud možno s co nejmenším úsilím a vlastní jezdeckou iniciativou... A další kritérium je, že se chtějí naučit všechno, tzn. kombinaci motokrosu, klasického endůra, ale hlavně extrémního endůra až trialu, protože co může být krásnějšího než ovládat všechny tyhle disciplíny najednou... Teď k samotné odpovědi...:
2T tě svým charakterem mnohem více nutí pracovat se spojkou a její dokonalé ovládání je naprostý základ všech disciplín snad kromě motokrosu, kde je spíš žádoucí naučit se co možná nejplynuleji projet zatáčku s co možná nejmenším používáním spojky (třeba i na 125), což je pro většinu smrtelníků nadlidský úkol (hlavně s tím souvisí i správná a pohotová volba rychl. stupně.. No tady jsme spíš endůráci, takže pojďme dál... Pokud se budeme bavit o těch nejnevhodnějších, progres brzdících 4T tak to jsou jistě mopedy 450 výš... Tam většina lidí používá spojku pouze v té nejvyšší nouzi, kdy jim hrozí zdechnutí motoru.. Trakci se snaží získávat většinou pouhým otáčením plynu, což samozřejmě neni ideální...
Samotná váha 2T motocyklu dává pocit větší kontroly a umožňuje pomaličku získávat půdu pod nohama v náročnějších pasážích, kdy těžkého a na plyn okamžitě reagujícího 4T střílí dost začátečníků nemilosrdně na záda svých kolegů... Opravdu neni sranda při únavě levé ruky udržet pod kontrolou větší 4T v těžších pasážích neumožňujících povolení spojky...
Pokud se budeme bavit o nějaké snaze naučit se jezdit rychle po trati, tak naprostá většina začátečníků na většim 4T vůbec neřadí a jezdí všechno jednim kvaltem, ale takhle se jezdit nenaučí... Navíc ani neumí požívat zadní brzdu, protože si většinou libujou v brzdné síle motoru... To 2T tě cpe do zatáček a musíš se jinak ohánět, tedy stále se učit.. Dalo by se toho popsat ještě mraky, ale nechci vám tady dělat lobotomii mozku, tak to prozatim stačí..
Každopádně Sally má určitě pravdu s 4T 250/350 na ně se určitě hodně uplatní dvoutaktní styl ježdění a jsou to parádní stroje, ikdyž samozřejmě těžší a jalovější, jenže problém je pro hobby jejich cena a údržba motoru...
A abych pouze nevyzdvihoval 2T proti 4T, tak je fakt, že moderní 2T 300 už člověka taky nutně nenutí k bůhví jaký iniciativě....Takže za mě moped pro člověka s ambicema se něco naučit........2T 125....pro línější tvory 2T 200