globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Píst
10.1.2015 v 14:22
Zdravím enduráky XLáky :)
Prosím vás dokázal by mě někdo říct jáký má standartní rozměr píst na PD03.?
V manuálu sem jakésik rozměry našel ale su z nich jakýsik zmetený :D :D
Díky

Píst

10.1.2015 v 16:03 | Nahoru | #1
Čosi sa mi zda že 98mm? Ja som mal na svojej 100mm

Píst

10.1.2015 v 17:47 | Nahoru | #2
Co sem měřil (digitalní šuplerou) tak muj má asi 99.85
Chtěl bych dat druhé kroužky a nevím čeho se chytit abych trefil ty správné. Dá se zjistit (nějakým měřením či mírou) podle starých jaké případně koupit.?

Píst

10.1.2015 v 19:01 | Nahoru | #3
Krúžky kupuj podľa, valcu, zober valec do obchodu a vlož do neho krúžok, vôľa v zámku má byť podľa manuálu na tvoju motorku. Je to asi cca 0,2 mm, ale radšej pozri do manuálu.Opotrebenie valcu zistíš podľa odskoku vo valci tam kde najvyššie vychádzajú krúžky. Opotrebenie valca je rozdiel vôle v zámku na spodku válca a v strede valca. Normálne ináč šupitom, toto sú len také neprofi rady. Pozor ešte na zámenu krúžkov, v každej drážke iné krúžky a ešte pozor krúžky musia byť správne otočené nejakou plochou nahor pozri do manuálu a aj tu na fóre je o tom písané. Je tam úkos. Skontroluj radšej ešte vodítka ventilov a tie guferká na nich. Či nemajú vôľu v uložení, podľa manuálu.Držím palce. Ja som krúžky nechal na XT 600 s vôľou 1 mm, ale na svojej.

1 reakcí na tento příspěvek Píst

10.1.2015 v 19:05 | Nahoru | #4
další co chce měnit kroužky

(reakce na) Píst

11.1.2015 v 08:57 | Nahoru | #5

Dolph-cz píše: další co chce měnit kroužky



A proč,né?Dělám zrovna to samé.Píst i válec jsou v toleranci,pouze pístní kroužek má větší vůli v zámku.Jeden má 0,3 a druhý je už na hranici opotřebení s vůlí 0,85(nevím jak je to možné,nejspíš se v tom už někdo hrabal ).Takže myslím že výměna pístních kroužků stačí.Podobně je to popsáno i v manualu.Pro upřesnění je to rotax 560.Ale rád si nechám poradit a vyslechnu i jiný názor

Píst

11.1.2015 v 11:22 | Nahoru | #6
myslím si,že motorka žere olej ve velkém,špatně startuje a majitel se to snaží zachránit kroužkama.

xl 600 je motor,který vydrží fakt moc a když už se dostane do stádia kdy je třeba něco řešit,tak to rozhodně nevyřeší kruhy.

a pokud si přečtěš ještě jednou otázku zakladatale,který ani neví rozměr pístu co má v motoru,disponuje digitální šuplerou tak je asi jasné,že o nějakém měření tolerance nemůže být řeč.navíc asi ani neví kde se ten píst má měřit.

no a ještě k tvému rotaxu-aby byl píst v pořádku a kruhy takhle ojeté není normální a když sečtu,kolik stojí nové kruhy,těsnění pod hlavu a ostatní spotřebák,k tomu přičtu ještě práci-tak si myslím,že je rozumnější rovnou koupit kvalitní pístní sadu a mít jistotu..

Naposledy editováno 11.01.2015 11:26:18

1 reakcí na tento příspěvek Píst

11.1.2015 v 12:04 | Nahoru | #7
O.K
S tím měřením to vidím stejně,jen jsem chtěl poukázat že není vždy nezbytně nutné měnit celou sadu.
Olej,starty mohou zapříčinit taky ventily.
K rotax,máš nějaké zdroje za kolik nebo kde sehnat kroužky??Byl bych ti vděčen.Jinak těsnění pod hlavou tam není a práci nepočítám.

(reakce na) Píst

11.1.2015 v 12:08 | Nahoru | #8

topper-harley píše: O.K
S tím měřením to vidím stejně,jen jsem chtěl poukázat že není vždy nezbytně nutné měnit celou sadu.
Olej,starty mohou zapříčinit taky ventily.
K rotax,máš nějaké zdroje za kolik nebo kde sehnat kroužky??Byl bych ti vděčen.Jinak těsnění pod hlavou tam není a práci nepočítám.



tak v tom ti nepomůžu,kroužky samotné jsem nikdy nekupoval

1 reakcí na tento příspěvek Píst

11.1.2015 v 23:47 | Nahoru | #9
díky za komentáře a názory. Bohužél doma nějak nevedu mikrometry a podobné měřidla,a s vědomostí kde co měřit Dolphe doženu hold každý se nenarodí osvícen všema vědomostma.

(reakce na) Píst

12.1.2015 v 08:52 | Nahoru | #10
Vulturecz> osvícený rozhodně nejsem,jen jsem na to měl více času než ty....,tak si nech poradit a vyměň i píst.

xl600 jsem kdysi dývno měl,byl to parádní stroj a taky jsem měnil píst-žralo to olej...

pak už olej nebrala a jela o dost líp

dával jsem tam nějaké kované viseco-je to asi 15 let a platil jsem za něj přesně 5000kč.

Píst

12.1.2015 v 10:45 | Nahoru | #11
...a udělej výbrus,je tam litinová vložka a ta nemá takovou výdrž jako nikasil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové hadičky Honda XL 600, Honda XL 600V Transalp tox232 6 2.12.2022 v 10:27 350_634
Servis Honda XL600r Honda XL 600 Pavlioso 17 18.7.2022 v 16:52 MedWed
honda xl600 nechce naskocit Honda XL 600 jany626 16 7.6.2022 v 15:14 Pavlioso
Honda xl 600 r Honda XL 600 Kroskař 2 17.3.2022 v 19:00 PetNed
Honda xl 600 r Honda XL 600, Honda XL 650V Transalp, Honda XL 500, ... N.I.C.K. 2 25.12.2021 v 18:11 N.I.C.K.


TOPlist