KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Tož si dnes nenechte urvat prsty petardou nebo si nezlomte játra.
Hodně zdaru v novém roce
Geloš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
a pokud jo čím je osvdčený oživit ty nerez trubky?
ja dostal radu na jakousi kyselinu co to udajně vyčistí
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Autosol bluing remover na čištění svodů používám, jde to s ním dobře a bez námahy, jenže po 50 km jsou opět zmodralé. Naposled jsem to nechal nějak chemicky vyčistit u profíků na nerez a efekt má znatelně větší výdrž.
Vladimíre, myslím že by laděné svody mohly s charakterem motoru pořádně zahýbat, koukni se třeba na tohle Ballagio, někde na druhé stránce jsou grafy z brzdy, krouťák ve spodních otáčkách narostl neskutečně www.guzzitech.com/forums/threads/re-bellagio-mods.7625/
Otázka je, na koho se tady u nás obrátit? Nevíš o někom, kdo by věděl co a jak? Pořád čekám, kdy odbrzdí svou V11 Markus, ty jeho svody jsou minimálně hodně málo k vidění, ale jak fungují? Každopádně originální křížení s rezonátorem zase až tak špatné není.
ono to chce už odbržděnej výsledek a to už asi pro naše veterány je bez šance.
Má tady ještě někdo v plánu podnikat něco se svodama pro V11? To abychom se rozdělili o náklady na vývoj.
Vstup do výfuku Tenax 51 mm, po 5 cm zužuje na 47mm. Všechno poměřené vnitřním průměrem.
Dnes jsme náhodou vygoogloval, že Guzzi svého času skoro před 20 lety nabízela pro Daytonu a 1100 Sport i.e. tzv.booster kit, sportovní výfuky komplet odpředu dozadu včetně laděného čipu do ECU, regulátoru tlaku paliva na 4 atm, vzduchového filtru a dalších drobností. A stejně jak uvažuju já tehdy nahradili velkou rezonanční krabici krásně spojenýma trubkama ve stylu 2-1-2. Takže tudy snad někdy povede moje snaha, jen je třeba najít někoho šikovného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Jak psal Geloš, tak dobrý je Blue Remover, jen jsem ho koupil v litrovém balení jako Pickling Agent, což je to stejné (také Autosol), jen výrazně levnější. Potom je dobré to vzít ještě Metal Polishem (nebo jiným leštidlem na kovy) a přetřít silikonovým olejem, páč to vydrží déle nezabarvené. To Gelošovo profi řešení by mě docela zajímalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Tom-K píše: To Gelošovo profi řešení by mě docela zajímalo.
Tome, bohužel jsem u toho osobně nebyl, ale jedná se nějakou chemickou lázeň a následné snadné přeleštění rounem. Já jsem to vždy Autosolem dostal do lesku a po pár kilometrech byly svody zlaté, u hlavy hodně tmavé, až do černa. Profíci mi pak taky sdělili, že jeden svod musel do lázně dvakrát, prý byl vzdornější.
Bellagio z Austrálie je pecka, hlavně graf z brzdy mi nedá spát.
Jo jo, ten graf vypadá až neuvěřitelně. Už se těším, až mi to budeš vymýšlet na Bertu.
Zdá se tedy, že u dvousvíček žádná změna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravi te hluchy debil,majitel brzdy
zatím jsem tvou osobu v případu "moje Guzzi na brzdě-spojka kaput" diskrétně nejmenoval.
Vystoupil jsi z anonymity dobrovolně, jako ta potrefená husa ...
Dohodli jsme si spolu řešení, které by tě stálo trochu volného času. Vypadá to, že se ho už od tebe nedočkám. Tohle beru jako výdrb. Když jsi mi poničil motorku, měl bys přispět k nápravě. Dvě slova na fóru jsou prd proti tomu co se fakticky stalo. Ale zůstávám v klidu, už jsem zažil horší věci. Svou Guzzi si spravím i poladím, to si buď jistý. A na brzdu teda zajedu někam jinam.
Podle tvých výroků na adresu mojí motorky vidím, že o Guzzi víš ještě méně než jsi předvedl,
to není rejže co hnije ve vodě !!! Tahle značka má něco co jiné nemají, proto si ji pořizujeme,
pohodově si zde plkáme, pak si na nich společněme vyjedeme a dost zažijeme.
A zapamatuj si, že Guzzi nestárnou, ale zrají.
Jestli si po zimě zase přihlásíš živnost, pěkně jsi tu popsal jaký typ služeb poskytuješ.
Geloš
P.S. Příspěvěk 94 edituju, občas nechtě píšu jako když mluví prezident. A ten je podle mně fakt deb., na rozdíl od Kuboshe.
A teď zpět k tématu >>>
Naposledy editováno 07.01.2015 22:32:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
ted sem sundal i konce potrubí,kde sem mimojiné objevil trhlinu(srnada že svářeč mi říkal že obecně nerez materiál není vhodný na výfukové potrubí)nesoudim jn tlumočim
a nazávěr to snad konečně porjedu na válci
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
ale to vem čert hlavně když bude kladný výsledek
pro limonádového Joea docela dobrej koktejl
jo udajně je H2SO4 KYSELINA SÍROVA ,TEDA DO AKUMULÁTORU,PROTI TOMU POLEDNÍ ČAJÍČEK
JO a tajně pokukjuju po sletu GUZZI na SEČI
ač mám kouske chalupu,bohužel co budu dělat vtom datu nevim,ale rád bych na kukačku zajel,pokud do te doby budu ještě majitelem V11
ZDAR všem a ty spory nechte mimo forum
mára
Jezdím sám,měřím 180.
Sport nebo Griso? Díky za rady
Naposledy editováno 09.02.2015 15:38:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |