bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

30.12.2014 v 22:10 | Nahoru | #151
Já já já to asi chápu

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

31.12.2014 v 12:41 | Nahoru | #152
Ty bláho, tohle jsem asi pochopil i já. Počítám, že laminární proudění shledal příliš nudným a rozhodl se zařadit do systému něco turbulencí. Tož po Novém roce sundám a změřím, pokud mne nepředběhne šplhoun Hrňajz.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

31.12.2014 v 14:17 | Nahoru | #153
Určitě ne, když si se nabídl taky, tak se na to jako kazdy rok asi vykváknu a vezmu to tak max. ručně na motorce

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

31.12.2014 v 15:21 | Nahoru | #154
Výborně chlapci, že ten výfuk předělám napřesrok na větší je jasné, teď je jen otázka o kolik? Zbytek fóra mlčí.
Tož si dnes nenechte urvat prsty petardou nebo si nezlomte játra.
Hodně zdaru v novém roce
Geloš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

1.1.2015 v 19:52 | Nahoru | #155
Tom-K> hele takový dotaz,ty svody sundaváš jen tak nebo kuli vyleštění?
a pokud jo čím je osvdčený oživit ty nerez trubky?
ja dostal radu na jakousi kyselinu co to udajně vyčistí

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.1.2015 v 10:59 | Nahoru | #156
Markus.1> já to myslím čistil tímhle http://www.motops.c...drani-vyfuku-dursol/

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.1.2015 v 11:04 | Nahoru | #157
geloš> takže plánuješ laděný svody - vlastní výroba? Já se teď ke Guzzině moc nedostanu. Je tam zima a vůbec. Ale potřebuju se kouknout na vidle, uvidim dle nálady.

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.1.2015 v 14:25 | Nahoru | #158
Zdravím všechny,
Autosol bluing remover na čištění svodů používám, jde to s ním dobře a bez námahy, jenže po 50 km jsou opět zmodralé. Naposled jsem to nechal nějak chemicky vyčistit u profíků na nerez a efekt má znatelně větší výdrž.
Vladimíre, myslím že by laděné svody mohly s charakterem motoru pořádně zahýbat, koukni se třeba na tohle Ballagio, někde na druhé stránce jsou grafy z brzdy, krouťák ve spodních otáčkách narostl neskutečně www.guzzitech.com/forums/threads/re-bellagio-mods.7625/
Otázka je, na koho se tady u nás obrátit? Nevíš o někom, kdo by věděl co a jak? Pořád čekám, kdy odbrzdí svou V11 Markus, ty jeho svody jsou minimálně hodně málo k vidění, ale jak fungují? Každopádně originální křížení s rezonátorem zase až tak špatné není.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.1.2015 v 14:58 | Nahoru | #159
Tak věděl bych u http://www.radicalguzzi.com/ kde jsem u Stefana byl ve Schwandorfu párkrát pro díly. Nebo tu http://www.rptuning...iso-8-v-1100-slip-on .
ono to chce už odbržděnej výsledek a to už asi pro naše veterány je bez šance.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.1.2015 v 15:34 | Nahoru | #160
Pan Bronold má na webu zajímavé věci, ale zrovna výfuk 2-2 mě moc nebere, ani vzhledově, ani technicky. Většinou se svody spojí to jedné roury a pak to vede dále do jednoho nebo dvou tlumičů. Kouzlo bude asi v tom, jaká délka trubek ke spoji se zvolí, aby nastaly ty správné rezonanční efekty. Do firmy RP se mám v plánu přes zimu stavit.
Má tady ještě někdo v plánu podnikat něco se svodama pro V11? To abychom se rozdělili o náklady na vývoj.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.1.2015 v 11:18 | Nahoru | #161

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.1.2015 v 11:47 | Nahoru | #162
Geloš, tak dnes jsem pověsil Čuzzu a poměřil ty ohlé trubky . Takže vstup do kolena 35mm, hned po dvou cm příruby se to rozšiřuje na 41 mm. Dále vstup do křížení 45 mm- výstup 47 mm.(To je vlastně všechno originál).
Vstup do výfuku Tenax 51 mm, po 5 cm zužuje na 47mm. Všechno poměřené vnitřním průměrem.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.1.2015 v 16:43 | Nahoru | #163
Libore, vidím že slíbená odměna tě rozýbala k velké aktivitě. Já ale potřebuju někoho s novějším 2-ventilovým motorem. I tak díky, aspoň vidím že i svody s parohama mají stejnou konstrukci napojení na výfukový kanál.

Dnes jsme náhodou vygoogloval, že Guzzi svého času skoro před 20 lety nabízela pro Daytonu a 1100 Sport i.e. tzv.booster kit, sportovní výfuky komplet odpředu dozadu včetně laděného čipu do ECU, regulátoru tlaku paliva na 4 atm, vzduchového filtru a dalších drobností. A stejně jak uvažuju já tehdy nahradili velkou rezonanční krabici krásně spojenýma trubkama ve stylu 2-1-2. Takže tudy snad někdy povede moje snaha, jen je třeba najít někoho šikovného.









1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

5.1.2015 v 13:44 | Nahoru | #164
Markus.1> Hoj, no sundávám to kvůli přeleštění a vůbec celkové očistě. Letos jsem už měl veškeré elektrospoje rozhozené, když jsem dělal ten airbox, tak to bude v omezeném rozsahu.
Jak psal Geloš, tak dobrý je Blue Remover, jen jsem ho koupil v litrovém balení jako Pickling Agent, což je to stejné (také Autosol), jen výrazně levnější. Potom je dobré to vzít ještě Metal Polishem (nebo jiným leštidlem na kovy) a přetřít silikonovým olejem, páč to vydrží déle nezabarvené. To Gelošovo profi řešení by mě docela zajímalo.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

5.1.2015 v 13:45 | Nahoru | #165
geloš> To Bellagio vypadá impozantně. Tohle chci na Sportku.
Svody shodím zítra, tak ti to pak pošlu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

5.1.2015 v 16:27 | Nahoru | #166

Tom-K píše: To Gelošovo profi řešení by mě docela zajímalo.


Tome, bohužel jsem u toho osobně nebyl, ale jedná se nějakou chemickou lázeň a následné snadné přeleštění rounem. Já jsem to vždy Autosolem dostal do lesku a po pár kilometrech byly svody zlaté, u hlavy hodně tmavé, až do černa. Profíci mi pak taky sdělili, že jeden svod musel do lázně dvakrát, prý byl vzdornější.

Bellagio z Austrálie je pecka, hlavně graf z brzdy mi nedá spát.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

5.1.2015 v 17:49 | Nahoru | #167
geloš> Ono je právě dobré to po tom Bluing Removeru něčím přeleštit a odstranit tu chemii. Když to udělám takto, vždy to vydrží déle. Jinak je to po 50km tam, kde to bylo. Nejlepší svody měla California, kde byla ta nerez pochromována a téměř se nebarvila.
Jo jo, ten graf vypadá až neuvěřitelně. Už se těším, až mi to budeš vymýšlet na Bertu.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

7.1.2015 v 09:02 | Nahoru | #168
Tak jsem tu s rozměry. Výfukový kanál na svém výstupu má 35mm, svod na svém vstupu 38mm a reálně ještě o fous méně, páč jsou tam přismrklé sváry zřejmě ze spojení vnější a vnitřní trubky, které se Giuseppe nebo Matteo neobtěžovali zabrousit. Za přírubou se svod rozšiřuje. Na změření byl můj šupleryho nástroj krátký, ale odhaduji to tak na 42-43mm. No a na výstupu ze svodu v přírubě k 2-1 spoji 39,5mm. Dále jsem neměřil, ale pokud by tě to zajímalo, tak dodám zítra.
Zdá se tedy, že u dvousvíček žádná změna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

7.1.2015 v 09:44 | Nahoru | #169
geloš> Zdravim te ty ubozaku.Pokud na brzdu pritahnes starou plisen ,zgeneralkovanou lakem,tak se nemuzes divit,ze neco odejde.Pokud ovsem neni nutno pri podrazovani vyckat az na volnobezne otacky,pote podradit a spojku poustet minutu aby nedoslo k velkemu razu,nevim uzivatelskou prirucku jsem necet.K tvemu ladeni se radeji snad verejne ani vyjadrovat nebudu,priste bude lepsi kdyz pouzijes sve dataloggery a ulici,coz je ostane dle tvych stranek, vlasne mnohem presnejsi nez nejaky dynymometr.Timto te zaroven zadam aby jsi vymazal me tel.cislo ze sveho seznamu a mou existenci vymazal ze sve pameti.

Zdravi te hluchy debil,majitel brzdy

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

7.1.2015 v 22:32 | Nahoru | #170
Kubosh > Zdar mistře,
zatím jsem tvou osobu v případu "moje Guzzi na brzdě-spojka kaput" diskrétně nejmenoval.
Vystoupil jsi z anonymity dobrovolně, jako ta potrefená husa ...

Dohodli jsme si spolu řešení, které by tě stálo trochu volného času. Vypadá to, že se ho už od tebe nedočkám. Tohle beru jako výdrb. Když jsi mi poničil motorku, měl bys přispět k nápravě. Dvě slova na fóru jsou prd proti tomu co se fakticky stalo. Ale zůstávám v klidu, už jsem zažil horší věci. Svou Guzzi si spravím i poladím, to si buď jistý. A na brzdu teda zajedu někam jinam.

Podle tvých výroků na adresu mojí motorky vidím, že o Guzzi víš ještě méně než jsi předvedl,
to není rejže co hnije ve vodě !!! Tahle značka má něco co jiné nemají, proto si ji pořizujeme,
pohodově si zde plkáme, pak si na nich společněme vyjedeme a dost zažijeme.
A zapamatuj si, že Guzzi nestárnou, ale zrají.

Jestli si po zimě zase přihlásíš živnost, pěkně jsi tu popsal jaký typ služeb poskytuješ.

Geloš

P.S. Příspěvěk 94 edituju, občas nechtě píšu jako když mluví prezident. A ten je podle mně fakt deb., na rozdíl od Kuboshe.

A teď zpět k tématu >>>

Naposledy editováno 07.01.2015 22:32:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

7.1.2015 v 22:38 | Nahoru | #171
kubosh> Editace nemožná, budeš se s tím muset naučít žít.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

8.1.2015 v 13:57 | Nahoru | #172
geloš> S tim problem nemam,ja a me okoli spise nechape, jak muzes zit ty sam se sebou

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

14.1.2015 v 18:47 | Nahoru | #173
zdar borci,hle nic proti nikomu jak sem tu nakousl to téma čištění svodů
tak tu je muj pokus z jednou chemii ještě uvidim jak bude čas co to udělá po ohřeu








1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

15.1.2015 v 14:38 | Nahoru | #174
Markus.1> Tak dej pak vědět, jak dlouho to vydrželo. Funkčně to vypadá jako ten Bluing Remover. Také stačí potřít, chvíli nechat a trochu vyleštit.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

15.1.2015 v 17:13 | Nahoru | #175
Tom-K> no tohle doporučuju dělat v labolatoři,je to fakt dost kyselá kyselina,vpoctatě se tím odborným názvem říká že se moří nerez materiály(jinak se ten odpad neutralizuje vápnem,teda tak aby to bylo ouplně čistý,ale asi bych to i tak nepil
ted sem sundal i konce potrubí,kde sem mimojiné objevil trhlinu(srnada že svářeč mi říkal že obecně nerez materiál není vhodný na výfukové potrubí)nesoudim jn tlumočim
a nazávěr to snad konečně porjedu na válci

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

15.1.2015 v 20:31 | Nahoru | #176
tak ona se na to pouziva kyselina dusicna

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

15.1.2015 v 21:04 | Nahoru | #177
co jsem byl v úterý na mořírně, tak tam používali H2SO4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

15.1.2015 v 21:30 | Nahoru | #178
kubacech> no nevim jak kde a u koho,tohle obsahujej kyselina florovodíková ,dusičná a ještě něco nevim v jakym poměru a co a jak vše tam ještě je,jen je u toho 4 stránkový bezpečnostní list .
ale to vem čert hlavně když bude kladný výsledek
pro limonádového Joea docela dobrej koktejl

jo udajně je H2SO4 KYSELINA SÍROVA ,TEDA DO AKUMULÁTORU,PROTI TOMU POLEDNÍ ČAJÍČEK

JO a tajně pokukjuju po sletu GUZZI na SEČI
ač mám kouske chalupu,bohužel co budu dělat vtom datu nevim,ale rád bych na kukačku zajel,pokud do te doby budu ještě majitelem V11
ZDAR všem a ty spory nechte mimo forum
mára

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

15.1.2015 v 21:42 | Nahoru | #179
Markus.1> říkali, že to je hodně starý proces

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 15:35 | Nahoru | #180
Ahoj všem, nechci zakládat nové téma tak se zeptám tady.Před 3 roky jsem se svezl na MG sportu 1100,sice jen 30km,ale od té doby nějakou MG chci.Konečně je pár peněz, jen nevím jestli 1100 Griso,1200 Sport a nebo 1100 Breva.Breva mě podle toho co jsem tu četl přijde až moc na pohodu,na Sportu jsem jen seděl v bazaru a posez mně sportovní až tak nepřišel. Není Griso tak trochu chopper?Na sportovnejsi jízdu mám Sl1000 Falco.
Jezdím sám,měřím 180.
Sport nebo Griso? Díky za rady

Naposledy editováno 09.02.2015 15:38:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... Lof87 24 16.7.2019 v 13:37 Koudy01


TOPlist