2 reakcí na tento příspěvek zánovní octávka
Ale je to prostě zbytečná blbost, která nemá žádnou výhodu...
Naposledy editováno 02.01.2015 12:00:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
RomanSS píše: assassin> Ten problém s EPB se dá vyřešit jednou pro vždy (tak to mám i já) a pak to nezlobí. Ani čudlíky, ani motůrky.
Ale je to prostě zbytečná blbost, která nemá žádnou výhodu...
Vymenit auto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
_monty píše: Vymenit auto?
To je druhá možnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
RomanSS píše: To je druhá možnost.
a první je?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
RomanSS píše: assassin> Ten problém s EPB se dá vyřešit jednou pro vždy (tak to mám i já) a pak to nezlobí. Ani čudlíky, ani motůrky.
Ale je to prostě zbytečná blbost, která nemá žádnou výhodu...
Ja nemam koncern :)
Monty: no ze bych v zime tu rucku potreboval k necemu jinymu nez na blbnuti..... A navic od te doby co jsem se vratil po letech k zadokolce, tak uz ani pres rucku s predokolkama neblbnu - ostatne uz sem ztratil i ten grif ze kdyz to s tou brzdou pretahnes musis pridat a vytahnout se ze smyku, u zadokolky naopak uberes... Takze bych si stejne musel zas zvykat :)
Jo a co sem slysel tak auta s esp docela solidne korigujou i ten smyk pres rucku - osobne sem to ale nezkousel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
Vítězslav_Máří píše: Myslíš,že se to v ČR nedělá.Pořád je tu o Octavie poměrně velký zájem a když je koupený vrak za dobré peníze,autoklempíř si s tím za další pohraje a je z toho nový stroj.Kdyby jsi viděl autoklempírnu v AAA Auto Praha,asi by jsi se divil jaké auta dokážou prodat.Některé mají i motor mezi předními sedadly a po práci jejich dílny si od nich Octavii rád za balík koupíš a samozřejmě se nedozvíš,jak auto vypadalo předtím.
K této tvojí další pohádce na to stejné téma, mám jen toto "kéž by to byla pravda"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
Skalik píše: K této tvojí další pohádce na to stejné téma, mám jen toto "kéž by to byla pravda"
Naposledy editováno 02.01.2015 14:15:43
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
Já vím, že tě zbytečně připravuju o něco co můžeš nenávidět a omlouvám se za to. Zkus třeba Penam nebo Vodňanský kuře na ty by se těch zaručenejch informací a kdysi informací taky našlo víc a já je neznám tak ti to nebudu vyvracet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
Skalik píše: Vítězslav_Máří> Kdysi, co bylo kdysi to netuším, ale přít se o to nebudu. Co je teď vím naprosto jistě (a dílna tam není jen jedna), ale rozhodně se tam nelepí totálky, na aukcích pojišťoven AAA AUTO nekupuje.
Já vím, že tě zbytečně připravuju o něco co můžeš nenávidět a omlouvám se za to. Zkus třeba Penam nebo Vodňanský kuře na ty by se těch zaručenejch informací a kdysi informací taky našlo víc a já je neznám tak ti to nebudu vyvracet
nemám o AAA žádné iluze ,mně také chtěli bouchnout auto total ze všech stran bourané kitované a pěkně láklé za 250 000.- (octavia 1,4 tdi dsg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
bulldogbiker píše: nemám o AAA žádné iluze ,mně také chtěli bouchnout auto total ze všech stran bourané kitované a pěkně láklé za 250 000.- (octavia 1,4 tdi dsg)
Co je na trhu je logicky i v áčkách a když to leasingovka nechá komplet opravit tak se to tak prodává. Další věc je ta, že pokud je na autě špatně udělanej lak+kit rozhodně to neznamená totálku. On takovej frantík nebo ital co lakuje snad sprejem z obi v zaprášený garáži a to vše na 3 roky starým passatu co nestihnul naject ani kilo. No dalo by se vyprávět dlouho.
Stejně tak někdo opravuje totálky. Jen v áčkách se to nedělá. To je vlastně všechno co jsem tím chtěl říct. Věřím tomu, že se tam auta po totálce najdou a prodávají se. Jen jsem rozporoval to, že by áčka kupovali záměrně totálky a ty nějak lepily dohromady.
Dokonce když kamion co vezl auta do áček trefil jinej kamion tak se nějakej peugeot nebo co to bylo prodával tak jak byl bez opravy. Zbytek ceny zacvakala pojišťovna.
Jestli ta A3 byla svařená z dvou až pěti aut je možný, ale rozhodně to nesvařoval nikdo v áčkách, ty kluci ani nestíhaj opravovat škrábance před prodejem a měnit skla! Mimochodem to kolega nepozná auto co je řízlý vejpůl? Nebo vysype dvě kila aniž by se pod něj podíval?
To je pořád dokola. Ano ačka prodávají i mrdky, jako ostatně každej větší bazar. To nerozporuju! Jen se ti dokola snažím vysvětlit, že se tu neopravují totálky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
_monty píše: assassin> Me uz parkrat rucka zachranila..kdyz na predokolce klouzne predek, tak se necha akorat brzdit a tim snizit najezdovou rychlost do pangejtu nebo doufat ze se kola zase nejak chytnou a nebo si prave ruckou hodit zadek do smeru a vytahnout to plynem..
Hele tak to nedam... Ze bych si v krizovce vzpomel na rucku, utrhnul to do spravyho smeru a pak to jeste tim smerem vytahl plynem... Ale uz sem to slysel od vice lidi, tak to asi jde ... Ja momentalne jezdim i se zanovnim modernim a elektronikou precpanym autem na snehu vyrazne pomaleji nez s bawem, protoze proste to chovani auta je pro me neprirozene a vubec nevim co to dokaze a nedokaze a z chovani to nedokazu odhadnout...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
assassin píše: Hele nejak se nepidil po tom jak je delanej asistent rozjezdu, ale pokud ma auto normalni rucku - paku, tak myslim ze je ten rozjezdovej asistent resenej jinak nez tim servem co taha za lanka rucky u epb...
Co sem rychle googlil tak je to delany pres esp-abs, takze to "slape" na "normalni" brzdy
Asistent rozjedu nemá s el. parkovačkou nic společnýho. Ten sepne čerpadlo ABS a natlakuje na cca 5 sec. po uvolnění brzdy klasické provozní brzdy. Tedy jen ty zadní přes ventily ABS.
Na el. parkovačce je ještě blbý, že na výměnu destiček potřebuješ diagnostiku - uvést motor do základního nastvanení.
Poggy píše: Asistent rozjedu nemá s el. parkovačkou nic společnýho. Ten sepne čerpadlo ABS a natlakuje na cca 5 sec. po uvolnění brzdy klasické provozní brzdy. Tedy jen ty zadní přes ventily ABS.
Na el. parkovačce je ještě blbý, že na výměnu destiček potřebuješ diagnostiku - uvést motor do základního nastvanení.
Jj tak sem to myslel. U nekterejch aut s epb jsem nasel i ze jdou odjistit nejakou nouzivou mechanickou cestou, u sveho sem nic takoveho nenasel a trosku jsem zntoho nervozni... Asi si koupim diag i k volhu :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
assassin píše: Hele tak to nedam... Ze bych si v krizovce vzpomel na rucku, utrhnul to do spravyho smeru a pak to jeste tim smerem vytahl plynem... Ale uz sem to slysel od vice lidi, tak to asi jde ... Ja momentalne jezdim i se zanovnim modernim a elektronikou precpanym autem na snehu vyrazne pomaleji nez s bawem, protoze proste to chovani auta je pro me neprirozene a vubec nevim co to dokaze a nedokaze a z chovani to nedokazu odhadnout...
Tak na snehu nejsou ty rychlosti takovy, takze na to celkem cas je..tocim - nic, pribrzduju, tocim - nic, no tak teda rucka a plyn..neni to teda nejakej plynulej drift, ale od pangejtu to zachrani..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
DavidH píše: _monty> Casto jsem situaci zachranil seslapnutim spojky. Kola v rejdu se mohou tocit a vetsinou se chytnou. Brzdeni moc nepomuze.
Jj taky tak
Ale vzpomel jsem si ze jsem jel jednou s kamosem a nechtela mu okta zatocit na snehu na parkovisti pred mekem na zlicine jel rovne na bok auta vedle mezery a zatocil prave ruckou :) takze sem tuhle situaci i zazil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
DavidH píše: _monty> Casto jsem situaci zachranil seslapnutim spojky. Kola v rejdu se mohou tocit a vetsinou se chytnou. Brzdeni moc nepomuze.
Kdyz vjizdim do zatacky, tak se kola taky toci, kdyz pribrzduju tak taky..pri vyslaplej spojce se predni kola chytit muzou a nemusi..ta rucka je celkem jistota..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
_monty píše: Kdyz vjizdim do zatacky, tak se kola taky toci, kdyz pribrzduju tak taky..pri vyslaplej spojce se predni kola chytit muzou a nemusi..ta rucka je celkem jistota..
Kdyz sem jeste blbnul s o1 tak se to obcas podarilo tou ruckou rozhodit tak ze davas kontra sem tam a nakonec pangejt - jasne proti tomu je to vytazeni plynem, ale ono s tdi ta prace s plynem neni zrovna precizni a trefit to akorat aby mely kola grip a ne se jen bezduse protacely...
No proste sem se to kloudne nenaucil :)
assassin píše: Kdyz sem jeste blbnul s o1 tak se to obcas podarilo tou ruckou rozhodit tak ze davas kontra sem tam a nakonec pangejt - jasne proti tomu je to vytazeni plynem, ale ono s tdi ta prace s plynem neni zrovna precizni a trefit to akorat aby mely kola grip a ne se jen bezduse protacely...
No proste sem se to kloudne nenaucil :)
S tim plynem ani problem nemam..staci tam mit trojku ctyrku ve strednich otackach a dat tomu tak pul plynu a jemne to dokorigovat volantem..nejtezsi mi prijde ten zacatek, kdy se to s tou ruckou nesmi zase moc prehnat..zatim mi to pokazdy vyslo..roztocil sem se akorat jednou s formanem..sel sem asi 3x o 360 stupnu a zustal porad na silnici ..pro pripadny chytroliny..tohle zkousim v zatackach, kde vidim daleko pred sebe..tam kde nevidim jedu tak, aby to nemelo sanci ustrelit..
1 reakcí na tento příspěvek zánovní octávka
u nás jezdí hromada aut které jsou opravené mnohem hůř.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
Dolph-cz píše: náhodou to kluci ruský opravili hodně pěkně
u nás jezdí hromada aut které jsou opravené mnohem hůř.
Taky mi to tak prijde. A co jsem nasel ruzne na diskuzich reakce ze z fotky je jasne videt jak jdou zadni kola sejdrem - uz vidim jak nekdo kdo si dal s tim autem takovou praci natahal kola o centimetry spatne aby to bylo videt z fotky - krom toho ze by s tim autem neslo vyjet kloudne ani z te dilny kdyby to bylo videt od oka...
Navic je to opravovany ze zdravejch casti - ne zadny vyklepavani a lepeni tun kitu, takze by tam ty zdravy casti nesedly kdyby tam litaly centimetry sem tam
Naposledy editováno 02.01.2015 17:50:29
assassin píše: Taky mi to tak prijde. A co jsem nasel ruzne na diskuzich reakce ze z fotky je jasne videt jak jdou zadni kola sejdrem - uz vidim jak nekdo kdo si dal s tim autem takovou praci natahal kola o centimetry spatne aby to bylo videt z fotky - krom toho ze by s tim autem neslo vyjet kloudne ani z te dilny kdyby to bylo videt od oka...
Navic je to opravovany ze zdravejch casti - ne zadny vyklepavani a lepeni tun kitu, takze by tam ty zdravy casti nesedly kdyby tam litaly centimetry sem tam
vždyď tam dávali celý zadek z jiného auta.takže ty kola musí být rovně.nevěřím,že by nebyly,udělali fakt hezkou práci,ty fotky klamou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
assassin píše: Taky mi to tak prijde. A co jsem nasel ruzne na diskuzich reakce ze z fotky je jasne videt jak jdou zadni kola sejdrem - uz vidim jak nekdo kdo si dal s tim autem takovou praci natahal kola o centimetry spatne aby to bylo videt z fotky - krom toho ze by s tim autem neslo vyjet kloudne ani z te dilny kdyby to bylo videt od oka...
Navic je to opravovany ze zdravejch casti - ne zadny vyklepavani a lepeni tun kitu, takze by tam ty zdravy casti nesedly kdyby tam litaly centimetry sem tam
V práci denně koukám na spousty nafocenejch aut včetně octávií, podle fotek je všechno v pořádku
Jo a mimochodem jak jste se bavili o tý epb tak v passatu s dsg a funkcí, kde po zastavení na kžižovatce se auto samo zabrzdilo a nemusel jsem držet brzdu to se mi líbilo.