Aneb co se vše může stát.
První nehoda se mi stala koncem září.
Taková trapárna v rychlosti zdatného cyklisty.
Jel jsem po městě za nějakým kombíkem.
Začal zvolna zpomalovat.
Jako by hledal parkovací místo. Je tam vedle dlouhé podélné parkování.
Už jsme jeli ke 30 asi, tak už jsem ho začal předjíždět (je tam přerušovaná čára).
No a on bez blinkru z ničeho nic začal odbočovat doleva.
Do Zákazu vjezdu!
Už jsem skoro projel, ale nakonec mi drbl někde do zadní části motky.
A bylo hotovo.
Pád na rameno, zlomená klíční kost.
Tříštivě, takže operace a kovová dlaha se šroubkama.
Po druhé kontole po 2 měsících zjištěno, že to blbě srůstá a dlahu jsem ohnul odhadem o 10st. Takže to srůstá dál křivě.
Druhá nehoda teď v pátek.
Byl jsem se trochu projet a při návratu už za stmívání mi ve městě nedalo přednost auto.
Já na hlavní, on na vedlejší vpravo, odbočoval doleva.
Stál tam, asi se rozhlížel, ale nakonec se svižně rozjel přímo přede mne.
Na brzdu jsem sice šáhl, ale moc jsem zbrzdit nestačil. Náraz do přední části, salto, zádama na čelní sklo a nakonec jako akrobat dopad za auto na obě nohy do stoje.
Jen naražené kosti, co jsou postavené na kostech chodidla.
Zlomené nic. Jen zhmožděné, nemůžu se postavit na ty natlučené nohy.
Ale lepší se to rychle.
To bych nevěřil, že se může přihodit 2x po sobě nezaviněná nehoda.
No a teď trochu váhám, jestli to nebylo nějaké dvojí znamení, že se mám na motku vykašlat.
Takže připojuji anketu, jestli se na to vykašlat a nebo být tvrďák.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 příhody ve čtvrt roce - vykašlat se na to?
Lenica píše: VladaM> Co mašina?
Ještě nevím.
Vypadá dost odolně.
Na první pohled ještě na místě to vypadalo na přední vidlici.
Samozřejmě nějaké obouchání pravého boku - ležela na boku auta.
Nádrž s promáčklinama. Ale nevelkýma.
Taky proto mám naražené nejen kotníky!
Teď v garáži se ale zdálo, že vidlice v pohodě. Vod voka...
Naposledy editováno 21.12.2014 21:31:19
Veverčák píše: stat se muze lecos, my tam nebyli, tvuj popis muze byt zavadejici nebo nepresny, treba to prvni se mi jevi jako vylozene nedostatek predvidavosti ze tve strany, ja uz tohle zazil mockrat (a proto proste nepredjizdim tam, kde auto byt jen teoreticky muze doleva), ale kdo vi, nebyl jsem tam
Samozřejmě, o takových situacích se dá zcela jistě spekulovat.
Motorky jsou o permanentním obrožení života stejně jako o radosti - uvědom si to a rozhodni se - pro někoho ta cesta je a pro někoho není.
Jediné v čem ti nkdo poradí je právě ta informace jak blízko jsi průseru a jak moc by jsi měl koukat kolem - na mašině neřeším zda jsem na hlavní, že auto nemůže odbočit protože tam je zákaz vjezdu atd..... jak kdysi řek neznámý moudrý muž :
Jezdím tak, jako by mne každý chtěl zabít....
...a je jen na tobě zda to chceš či nechceš podstupovat, zda budeš dál prohánět okresky, půjdeš si zlomit kosti do terénu, lítat na okruh, koupíš zahrádku nebo si nazuješ papuče a skončíš u TV a tlachání v hospodě.
1 reakcí na tento příspěvek 2 příhody ve čtvrt roce - vykašlat se na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 příhody ve čtvrt roce - vykašlat se na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 příhody ve čtvrt roce - vykašlat se na to?
CBRMilan píše: VladaM> nemyslel jsem reflexni ale kombosku aby sis tolik neublizil kdyz furt hoblujes silnice
Tak komboška není pro mne.
Textil mi vyhovuje.
A při těch dvou nehodách by mi asi komboška nějak více nepomohla.
První byl dopad na rameno.
Chránič v bundě zachránil kosti ramena před dolámáním. Klička by asi praskla tak jako tak.
Po zemi jsem klouzal jen kousíček.
Malinko natrhlá bunda nad lopatkou.
A kalhoty roztrhlé jedna vrstva na kolením chrániči.
A teď podruhé bych mohl být skoro jen v teplákách .....to je vtip!
Ale podrážky bot bych potřeboval tak 10 cm molitanu na ztlumení nárazu.
Samozřejmě vím, že kombi je určitě lepší.
Ale zůstanu u textilu, který budu co nejlépe vybírat dobře padnoucí.
ale když vidím ty lidi co tu jezdí, tak si taky už říkám, že todle je poslední silná motorka do provozu... a až budu mít své děti a rodinu, tak asi do provozu už jen autem...
pak si jen koupím vozík za auto, enduro a okruhovku....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 příhody ve čtvrt roce - vykašlat se na to?
VladaM píše: Ještě nevím.
Vypadá dost odolně.
Na první pohled ještě na místě to vypadalo na přední vidlici.
Samozřejmě nějaké obouchání pravého boku - ležela na boku auta.
Nádrž s promáčklinama. Ale nevelkýma.
Taky proto mám naražené nejen kotníky!
Teď v garáži se ale zdálo, že vidlice v pohodě. Vod voka...
Tak levá trubka vidlice ohnutá.
Pravá asi OK, ale levá na výměnu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 příhody ve čtvrt roce - vykašlat se na to?
nádrž - 21.500,-
přední kolo - 14.500,-
vidlice - vnitřní trubky + prava vnější + drobnosti - 15.000,-?
řidítka - 1.500,-
blatník - 2.700,-
brzdový pedál - 1.500,-
stupačka - 1.000,-
Plus drobnosti při montáži - 2 - 5.000,-?
Trochu odřený rám + nějaké kryty motoru - pravá strana - to ani nepočítám (i když???)
Celkem asi 55 - 60.000,-
Plus práce - to vůbec nevím - 5 - 10.000,-???
Takže celková cena opravy 65 - 70.000,-
Na Bazaru se takové FZ6N pohybují kolem 70.000,-
Takže to vypadá na totálku.
Uvidím, co na to viníkova pojišťovna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 příhody ve čtvrt roce - vykašlat se na to?
VladaM píše: Takže:
nádrž - 21.500,-
přední kolo - 14.500,-
vidlice - vnitřní trubky + prava vnější + drobnosti - 15.000,-?
řidítka - 1.500,-
blatník - 2.700,-
brzdový pedál - 1.500,-
stupačka - 1.000,-
Plus drobnosti při montáži - 2 - 5.000,-?
Trochu odřený rám + nějaké kryty motoru - pravá strana - to ani nepočítám (i když???)
Celkem asi 55 - 60.000,-
Plus práce - to vůbec nevím - 5 - 10.000,-???
Takže celková cena opravy 65 - 70.000,-
Na Bazaru se takové FZ6N pohybují kolem 70.000,-
Takže to vypadá na totálku.
Uvidím, co na to viníkova pojišťovna.
dost by mne cokoli jineho nez totalka prekvapilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 příhody ve čtvrt roce - vykašlat se na to?
Veverčák píše: dost by mne cokoli jineho nez totalka prekvapilo
Já to hledal jen na partsdepot.
Skutečnost se bude nějak lišit.
No, hlavně abych příští rok brzy vyjel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 příhody ve čtvrt roce - vykašlat se na to?
VladaM píše: Já to hledal jen na partsdepot.
Skutečnost se bude nějak lišit.
No, hlavně abych příští rok brzy vyjel.
skutecnost se podle origo dilu bude lisit samozrejme k horsimu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 příhody ve čtvrt roce - vykašlat se na to?
Veverčák píše: skutecnost se podle origo dilu bude lisit samozrejme k horsimu
Chceš naznačit, že partsdepot je levnější, než origo díly odněkud? Z Yamahy přímo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 příhody ve čtvrt roce - vykašlat se na to?
Naposledy editováno 23.12.2014 16:47:55
1 reakcí na tento příspěvek 2 příhody ve čtvrt roce - vykašlat se na to?
První nehoda se konečně vyřešila.
Po 3/4 roce.
Viník je plechovkář.
Škodu na moto nebudu řešit, byla malá. Odřeniny drobné a stupačka.
A vlastně to pokryla ta druhá nehoda.
Uvidím, jestli něco nějak dostanu za přilbu a hadry dodřené.
Druhá nehoda byla jasná hned, taky plechovkář.
Tam jsem prodal potlučenou motku a dostal něco z povinného ručení viníka.
To když se sečetlo, tak to dalo na Kawu Z750.