Téma: Jakou dodávku.
Zdravím,uvítám pár rad či doporučení ohledně koupě ojeté dodávky, s mizerným rozpočtem do cca 70-80t
Velikost alespoň střední,nejlépe větší.
Jaký typ,motor,značku,nejlépe konkrétní zkušenosti s určitými typy?
Co tak koukám po netu,tak Iveca a Sprintery jsou v této cenové hladině vylítané na pokraji smrti,s ostatníma značkama nemám žádnou zkušenost.
Velikost alespoň střední,nejlépe větší.
Jaký typ,motor,značku,nejlépe konkrétní zkušenosti s určitými typy?
Co tak koukám po netu,tak Iveca a Sprintery jsou v této cenové hladině vylítané na pokraji smrti,s ostatníma značkama nemám žádnou zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
A co trafic, ten náš ´06 2,0dci 66kw má 508tis a drží.a pokud už se nedá koupit, je tu novej trafic.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
traffic/vivaro/primastar se rozhodli dodavat s motorem 1.6CDTI, a sory, dodavku s jednasestkou nechci ani za zlaty prase :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
los-fazeros píše: A co trafic, ten náš ´06 2,0dci 66kw má 508tis a drží.a pokud už se nedá koupit, je tu novej trafic.
pls. dokážeš shrnou, co podstatného se za těch 508t měnilo, řešilo? Spojka? Turbo? Převodovka? aj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
PETARDAK>zkusim to.
myslim že 2x se dělaly čepy,kotouče,tlumiče,
1x čištění vstřiků - nepravidelnej chod
1x nový palivový čerpadlo v nádrži
1x spojka
pravidelnej servis
motor/turbo/převodovka původní.
ale musím říct že převodovka začíná bejt lehounce hlučná.
je to facelift,takže novější motor a převodovka.
jinak samej spotřebák, nic zásadního.
ale je třeba říci, že to najezdilo 80% dálnici čr - france - čr.
jo a lanovody ruční rzdy teď došly
ale co je mazec, je kultivovanej chod, a nula spotřeba oleje.
horší je odstupňování převodovky, jede to pěkně,ale předjíždění je hodně slabý.
Naposledy editováno 01.12.2014 17:33:58
myslim že 2x se dělaly čepy,kotouče,tlumiče,
1x čištění vstřiků - nepravidelnej chod
1x nový palivový čerpadlo v nádrži
1x spojka
pravidelnej servis
motor/turbo/převodovka původní.
ale musím říct že převodovka začíná bejt lehounce hlučná.
je to facelift,takže novější motor a převodovka.
jinak samej spotřebák, nic zásadního.
ale je třeba říci, že to najezdilo 80% dálnici čr - france - čr.
jo a lanovody ruční rzdy teď došly
ale co je mazec, je kultivovanej chod, a nula spotřeba oleje.
horší je odstupňování převodovky, jede to pěkně,ale předjíždění je hodně slabý.
Naposledy editováno 01.12.2014 17:33:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
los-fazeros>Dík a je to "šestikvalt"?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
PETARDAK>jo šestikvalt, ale prej je vééélkej rozdíl před a po faceliftu v ´06
před face to prej stojí za ho... (motory/převody)
před face to prej stojí za ho... (motory/převody)
los-fazeros> V lednu 2004 sem koupil jednu z prvních T5 1.9-63kw/5st. vždycky jsem s ní jezdil jen já, stylem "pantáta", naložená 200-300kg, s vlekem max 2000km, ve 100tkm odešla př.poloosa i s unašečem a oprava cca25t (origo díly, náhrady ještě nebyly v nabídce)
+výměna brzd.desek... svezení super, ale dálnice trága ve 130 vytočenej motor a randál..
Při 130tkm jí v roce 2009 vzala voda a šla do šmelcu...
Na rychlo sem koupil, první dodávku co stála v bazaru: Caravelu T4 r2001, 2,4D na budíku 250t, Subjektivně lepší, pevnější a přesnější auto, než byla "zánovní" T5...
Vyměnil žhaviče a výfuk a najel 60t bez "šáhnutí"... samo D-bez turba, byl lehce lenoch a s přibývajícím věkem, mě začla chybět klima caravela šla do trhu a nedávno jsem vzal fungla "teď už starého" trafika 2.0dci 66kw, za super doprodejovou cenu... tak se vyptávám co mě čeká
Jinak proti transportéru, je trafic v základu 6kvalt, klima, základní eletrika, jistě, zpracování, palubka, plasty aj. bída ale svezení super, olej nežere, a pohodlí, tichost+sedačky se se základní T5 nedá srovnat...
Do VW když doložím: šestikvalt, klimu+el. tak cenový rozdíl už je závratný
+výměna brzd.desek... svezení super, ale dálnice trága ve 130 vytočenej motor a randál..
Při 130tkm jí v roce 2009 vzala voda a šla do šmelcu...
Na rychlo sem koupil, první dodávku co stála v bazaru: Caravelu T4 r2001, 2,4D na budíku 250t, Subjektivně lepší, pevnější a přesnější auto, než byla "zánovní" T5...
Vyměnil žhaviče a výfuk a najel 60t bez "šáhnutí"... samo D-bez turba, byl lehce lenoch a s přibývajícím věkem, mě začla chybět klima caravela šla do trhu a nedávno jsem vzal fungla "teď už starého" trafika 2.0dci 66kw, za super doprodejovou cenu... tak se vyptávám co mě čeká
Jinak proti transportéru, je trafic v základu 6kvalt, klima, základní eletrika, jistě, zpracování, palubka, plasty aj. bída ale svezení super, olej nežere, a pohodlí, tichost+sedačky se se základní T5 nedá srovnat...
Do VW když doložím: šestikvalt, klimu+el. tak cenový rozdíl už je závratný
já k tomu přistupuju asi takhle. Na práci je mi buřt jestli je tam semiš nebo plast, hlavně aby se to nesralo... je jasný že co se el. výbavy týče, tak je trafo proti t5 jak z ´80 let, ale mě to nevadí. ja a kámoš má T5 ´05 mulťáka a toho co stojí provoz... má teda r5 128kw.
z jeho ročních nákladů na provoz bych si mohl koupit pěknou motorku...
ta t5 dopadla dobře...
Naposledy editováno 01.12.2014 18:46:44
z jeho ročních nákladů na provoz bych si mohl koupit pěknou motorku...
ta t5 dopadla dobře...
Naposledy editováno 01.12.2014 18:46:44
Tak 2.5tdi v T5 je obecně známý průser
Jinak jediné co jako normální šofér, u trafica, nemůžu skousnout(a asi budu řešit tuzingem) je absence teploměru má jen kontrolku přehřátí a třeba v létě, při tažení podvalu, bych rád měl občas přehled...
Jinak sem čuměl, jak Trafikovejch 66kw bez problémů a ochotně, fičí s podvalem+JEEPem(2,1t)
Jinak jediné co jako normální šofér, u trafica, nemůžu skousnout(a asi budu řešit tuzingem) je absence teploměru má jen kontrolku přehřátí a třeba v létě, při tažení podvalu, bych rád měl občas přehled...
Jinak sem čuměl, jak Trafikovejch 66kw bez problémů a ochotně, fičí s podvalem+JEEPem(2,1t)
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
Hele jak se ti jezdi dalnicni dalky s 66kW ? Me prijde ze to je tak na pohyb ve meste, ale na dalkach se musis sinout kilo deset/dvacet max a neodsejpa to ne? Nebo ? Vezl jsem se s customem 92kw, a prislo mi to na dalnici jako s~nek, dolezlo to na 140 a nedelalo to nic Coz teda na jednu stranu staci, ale na druhou stranu sem jel s prazdnym .... ale treba je finta toho motoru prave v tom ze s 500 kilama uvnitr a vozejkem za to stejne pojede 140 ... nevim.
Ozzy_> Trafic je relativně lehký, a asi i lehce aerodynamický, jezdím s nákladem 150-200kg a 130-140kmh(dle GPS) jede ochotně "na půl plynu" a dlouhodobý průměr 7,2-7,3...
Fakt bych "trafu" vytknul mrak jiných drobností, ale 66kw né jiné to určitě bude při pravidelném ježdění s tunou nákladu...
Fakt bych "trafu" vytknul mrak jiných drobností, ale 66kw né jiné to určitě bude při pravidelném ježdění s tunou nákladu...
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
Asi sem jen nedockavej nez to tam doleze
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
Jako po meste, na okreskach byl ten fordik raketka, super podvozek na krabici, nechalo se s tim ject fakt sportovne a jediny co clveka brzdilo z vetsich blbosti bylo e je to pujceny, a ze sedacky bocne nevedou a clovek v tom divne sedi Coz je jasny ze takhle clovek normalne s dodafkou nejezdi, ale chtel sem otestovat co to umi.
Ale na dalnici do 120 hned, do 14 to dolezlo, a pak to nedelalo nic, at sem stal na plnym, nebo na pul plynu, nic, zadna zmena .... me na 92kW motor celkem zklamalo, a mluvim o tachometru.
Ale mozna jsem jen jel tady kousek ... sjezd, najezd, kousek, zase sjezd .... mozna kdy zmu da clovek cas tak pak sype lip
Ale na dalnici do 120 hned, do 14 to dolezlo, a pak to nedelalo nic, at sem stal na plnym, nebo na pul plynu, nic, zadna zmena .... me na 92kW motor celkem zklamalo, a mluvim o tachometru.
Ale mozna jsem jen jel tady kousek ... sjezd, najezd, kousek, zase sjezd .... mozna kdy zmu da clovek cas tak pak sype lip
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
Ozzy_> píšeš o dodávce? To je hodnocení jako kdybys chtěl jezdit na R6 enduro
Stev píše: Ozzy_> píšeš o dodávce? To je hodnocení jako kdybys chtěl jezdit na R6 enduro
Mnojo, ja vim, jsem hovado Ale sportovni vykony resim v zatackach a jen jsem zkousel co ten podvozek unese .... aby clovek nebyl prekvapenej.
Na dalnici vetsinou cloveka ceka dlouha cesta, a achtel by aby to odsejpalo a tech 140 tachoometrovejch to jelo rychle, furt, zadarmo, a byla tam rezerva neco predject ... a ta mi prijde ze tam fakt neni :(
Ale asi sem fakt hovado Presvedcili ste me ze 92kW motor bude muset stacit.
Pritom ja nejezdim zadnejma trhacema ... vetsinou Mazdou 3 1.6 benzin 77kW ....
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
Tak ja se rozhoduju jestli vzit skladovku 92kW, nebo resit auto na zakazku se 114kW ktery by logicky vyslo mnohem draz, protoze sice samotnej rozdil mezi verzema je cenikove 54kkc ... coz uz to je dost, ale problem je ze skladovky jsou vsechny 92kW, protoze rychly kombivany nikdo nechce. A na skladovku clovek dostane o hodne vetsi slevu nez na neco zadavaneho do vyroby. Takze rozdil by delal klidne 100k :( A to mi prijde moc ;(
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.