potřeboval bych poradit, jak se zachovat. Prodal jsem dva roky starý iPhone na aukru, vše sedělo dle popisu i kupujícím mi řekl, že je vše v pořádku, ale baterie prý vydrží jenom půl dne a chce po mně 600 Kč.
Bohužel jsem do té aukce napsal, že kupující má 14 dní záruku na odzkoušení telefonu, aby nekupoval zajíce v pytli.
Myslíte, že slabší výdrž u dva roky starého používaného smartphonu se dá považovat za závadu?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej na aukru - problém s kupujícím
assassin píše: Ty nezklames - sice si to nikdy nemel ale je to predrazenej krap :)
A jsem za to rád, že mi to nemuselo a nemusí do baráku - stačí mi zkušenosti kupy lidí okolo. Např. bráchovo spolužák měl iPad a během dvou měsíců pátý kus... když i ten kleknul, prostě to vrátil a nazdar. Jde zkrátka o to, že je tam jen vysoká cena kvůli "image" a značce, ale jinak je to srovnatelné s asijskou produkcí, někdy to i pokulhává. Samozřejmě nemyslím čistě čínské značky, jako např. Huawei - už jen to slovo je pro mě červenej hadr.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej na aukru - problém s kupujícím
Osobně jsem se odhodlal a koupil si relativně noname telefon za pár šupů a kámoši co si koupili parametrově stejněj telefon, jen oproti tomu mému 3x dražší, mi teď záviděj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej na aukru - problém s kupujícím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej na aukru - problém s kupujícím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej na aukru - problém s kupujícím
Na druhou stranu ani samskunk jednoznačně neobhajuju, také jsem měl pár problémových typů, třeba S335, reklamace samozřejmě neuznané a bývalka a pár kamarádek se natrápily s GT-S5363, ten byl dost osekaný a nespolehlivý - pomalý, zasekával se, samovolné restarty, při volání kolikrát vlajícímu zněl ve sluchátku, jako že normálně vyzvání, ale přitom se nijak "neprojevoval", takže zbytečně zmeškané hovory... naopak teď s S4mini nemám problémy, i když je jasné, že ten už je hardwarově o kus jinde. Nedávno jsem aktualizoval firmware a Android z 4.2.2 na 4.4.2 a subjektivně je o kus svižnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej na aukru - problém s kupujícím
ehm opravdu je ti 30? svyma nazorama my obcas prijde ze je ti 55... neber to prosim,jako urazku,pokud ti je opravdu 30,tak jsme temer vrstevnici,ale ja mam obcas pocit ze je mi stale 17 a tak mi tyhle veci , jako je zkouseni neozkouseneho nevadi
A jinak ano, v profilu mám uveden reálný věk, ovšem je pravdou, že v mnoha ohledech jsem staromódní a konzervativní. A v pohodě, pravda mě neurazí. Nebráním se pokroku za každou cenu, ovšem když něco funguje, nemám potřebu to měnit za nový typ jen proto, že už to není "in", nebo jak to puberťáci říkají. Kor, když navíc dnešní typy jsou vesměs aušusy s mizernou životností - např. máme robot UKS e23 a přes 60 let stále slouží bez jediné opravy - hledej dneska něco takového... všechno jsou to plastové křápy, s hlučnými komutátorovými motorky (e23 má indukční s odporovým rozběhem, 230W a planetovou redukcí s dvourychlostní nábou) a neudělá to ani zlomek práce, co tato poctivá železná "želva". Taková mašina zkrátka dnes nemá ekvivalent.
A bohužel ETA už je dnes také prachsprostá čína, jen v "eťáckém kabátě". U zn. Bravo je kvalita úplně jinde a navíc je to skutečně český výrobek.
1 reakcí na tento příspěvek Prodej na aukru - problém s kupujícím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej na aukru - problém s kupujícím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej na aukru - problém s kupujícím
Naposledy editováno 02.12.2014 07:47:46
Holt se dneska všechno šidí... podobně mě před hodinou až rozesmála ve zprávách mluvčí ČD s tvrzením, že na celý MS kraj mají všeho všudy 3, slovy "tři" motorové mašiny, takže je dost problém uvízlé soupravy odtahat. Když holt museli před lety všechno odprodat, nebo sešrotovat - teď se začíná ukazovat, jak to bylo krátkozraké. Když ještě jezdily páry, bývala zpoždění max. půlhodinová, pokud nebyl jooo průser. Jelikož páru nějaká námraza nezastaví, ta jede furt.
1 reakcí na tento příspěvek Prodej na aukru - problém s kupujícím
mimochodem, netahaj ty lokomotivy o kterých mluvíš vagóny s lidma?? ono něco jiného je tři na celý a kraj a tři NEVYTÍŽENÉ, protože troleje jsou těžce v pasti...
to o té páře máš nějak podložené??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej na aukru - problém s kupujícím
Druhý odstavec pročítám už po několikáté a nejsu štonc pochopit, co přesně tím chtěl básník říci... ale i osobní souprava se dá klidně táhnout čmelákem, problémy byly třeba u Sergeje, - je to mašina pro náklaďáky, takže nemá parní kotel na vytápění soupravy, třeba u MÁV to řešili přídavným vozem za mašinou, řešeným jako "pojízdná kotelna". Ale u ČD jsou beztak vozy vytápěné elektricky a navíc M62 už drží málokde - ona spotřeba 100l/100km není málo a nafta dávno nestojí 4Kčs (a ve velkých mrazech se klidně nechával motor přes noc nastartovaný).
A co se páry týče, tak uvažuj, že tam není závislost na napájení a nehrozí ani selhání v důsledku zamrznutí nafty. Holt v jednoduchosti je síla a spolehlivost, i když za cenu velké měrné spotřeby a třeba kupy mazacích míst na podvozku. A pochopitelně páru nezprovozníš během několika minut. Hlavně kotel se musí roztápět pozvolna, na začít hned hicovat naplno, jinak popraskají žárnice. Ale když už jede, tak prostě jede a jen tak se nezastaví.
osobní soupravy jedou od pondělka/ úterka výhradně na naftu... z ostravy až do prahy a i zpátky, včera ve frekvenci co 2 hodiny (každý druhý spoj - ČD), dneska vyjel i regiojet, ten jede každý svůj spoj, zpoždění obrovské, spoj co měl jet v 10h z prahy dojel do ostravy někdy v 5 hodin, můžeš se podívat co kde jede a s jakým spožděním... http://provoz.szdc.cz/grapp/
uvažovat o páře či ji zmiňovat dneska?? proč to sem taháš?? kdes vzal tu informaci o zpoždění??
edit:vim ze neni uplne vhodne srovnavat "bitevnik" s lokomotivou,ale i tak udrzbu to proste mit musi,ikdyz to jen stoji
Naposledy editováno 03.12.2014 14:43:48