KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
seikos píše: A proč jsi tedy tu svou Hondu prodal? A proč ty svá japonský mrdky střídáš jak smradlavý ponožky?
Jednoduché vysvětlení: k japonský předokonalovaný mrdce si nikdy nemůžeš vypěstovat takový vztah jako k italský, občas neposlušný krásce.
Až jednou vyrosteš, tak to pochopíš. Do té doby si tady křič ta svá moudra. Která beztak nikdo nevnímá, protože to jsou nesmysly
kdepak je to pravda
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Nelíbí se mi hanění Hond atd.Ona každá liška chválí svůj ocas!
Pravda je, že hodně motorek se prodává s 30k (30,000km) a japonci drtivou menšinu válcujou.U motorek s jemnou nekomerční mechanikou GUZZI a BMW se nikdo nestydí uvést pravá čísla.Stejně se najdou šmejdi kteří prodávají Guzzi s 30k a v reálu je to 130k (130,000km).
Určitě OHV rozvody jsou užasně jednoduché,starter jak u Škodovky ale uvědomte si že koncepce motoru u GUZZI nebude fungovat při palbě mezi 6,000-8,000 otáček při výměně oleje co 10,000 km.I v manuálu je doporučeno 5,000 km při palbě-prostě se to podělá.Takověj bobík si musí rozmyslet co chce! Japonský vysavač ! Dvouválec není možné dlouhodobě při takových otáčkách provozovat ! Musel by mít třeba desmodromické rozvody a to Guzziny nemají.
Ono je to o filozofii, vztahu a lásce ke stroji s jemnou mechanikou do které podle mě voda nepatří.Guzzi je podle mě kadla,kadla kochačka paráda a klídek! Občas palba když je chut´.
Guzzista si nemusí nic dokazovat! On má GUZZI a je na to hrdý! Guzzista je kozel, tvrdohlavý- ochten zkousnout vše.Chce li se někdo přidat, může!
Koukněte jak lze s láskou renovovat ! To přece neni finančně racionální !Tady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
tak jako cestování je na tom nesmyslný ale na cestovním enduru umí přijet kde kdo
mně se ale hlavně vždycky líbili veteránisti- blázni kteří všechno hrnuli pouze udatností, většinou dědoušci co na nohy nemohli ale jak sedli na mašinu tak letěli jak vítr, jak za mlada
a s tou kochací jízdou nesouhlasím- jednou je to sportka, nízká a dlouhá, s kompresí a ušlechtilým rodokmenem, je jí ctí snažit se! trýznilo by ji hlavně na duši, kdyby z ní někdo dělal nemohoucí jenom proto že něni dělaná na nesmyslný štěkání v omezovaču
vzpomínám si na jeden dokument ve kterým měl borec 999 na ježdění na kafe.... a proč ne? musí to dávat smysl? zase se dostaneme k tomu že požitek ze stroje samotnýho je základ a ta nezbytná udatnost ho povyšuje tam co to ostatní ani neznají.
ona je právě při těch 6-8 tisícách tak uhrančivá....
a co se týká těch Hujd.... když někdo staví baráky z papíru, čumí na kreslený porno, jí syrový ryby a šprndy tam nosí chlapi, mašinu bych od nich nechtěl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
malina píše: skoro jsi se trefil. Akorát, že jeho pejsek má víc vykulené oči
a navíc, jsem samozřejmě mnohem mnohem krásnější1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Naposledy editováno 08.11.2014 22:24:39
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
jinak foto nějak dodám až se k tomu dostanu a bude oficielně moje
ted řešim ž emi nějaký(ká kur.a odřela bokpřední část) na autě rozbila blinkr, a naštěstí, jen zklopila a odřela zrcátko(
tak pak s ebudu dál kochat italským železem
mimochodem vy co máte doma v11 ,a kouknete na ní ze zadu,je to normální že ten blatníček není uplně uprostřed?
Ptám s ebo i na TRIUMPHU byl každý výfuk jinak
Gonzo píše: bulldogbiker> nejdriv jsem chtel napsat neco o diagnoze obsedantne kompulzivni poruchy, ale pak jsem si procetl tvuj profil. no.. jsem rad, ze te osobne neznam. Ze vsech sil te prosim, zustan u Vstroma.
Opravdu ze vsech sil?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
tim pádem bych rád pomohl ale nebylo by to vůbec relevantní
ALE KAŽDOPÁDNĚ DÍKY
jo včera sme za skousek projížděl z stk
a mimo to ž emi tam regulerně vejli 2auta a atobus
jeden poznatek,ale letmý,příjde mi že když se v zatáčce drží víc heft pod plynem ,spíš se to rovná než zatáčí(ALE JE TO POZNATEK LAJKA V MOTO GUZZI)
a navíc ono v 10C nejde moc jezdit.
zdar všem
ted jsem se rozhodl vyměnit olej v převodovce,a zarazio mně že vytekl ani ne olej,ale takzvaná emulze,prostě někudy se tam dostala asi kapku voda
MÁ STÍM NĚKDO ZKUŠENOST
A OTÁZKA JEŠTĚ NA OLEJ,JE TŘEBA TAM LEJT SPEŠL PŘEVODOVÝ NEBO TO ZVLÁDNE I OLEJ CO JE DO MOTOREK SE SPOLEČNOU PŘEVODOVKOU?
DÍK
jo musím říct že ta motorka má své kouzlo čím dál víc
ale abych ji nevyplašil,je to přeci jen italka a má horkou krev
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
A teď si vyber
Jestli ti tekla emulze, tak to bylo asi staré anebo moc molykote, kterou někdo přidává.Voda se tam nemá snad jak dostat i když kdoví?
Všechno tady na forech bylo probírané, tak si to projdi.Zima snad dlouhá nebude, ale času budeš mět dost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
voda se tam muže dostat přefukem nebo odfukem,kerým to dýchá,nejspíš tím jak to někdo horlivě meje proudy vody
a tyhe oleje to vim se četl,jen špekuluju proč to musí bejt až tak spešl,no pojedu dnes okolo guzzi servisu tak se zeptám
ono mi nejde ani oto tam dát to co patří(osobně myslím že je postatný aby tam něco bylo) šikmé soukolí tam není tak že by mnělo stačit i tušim se to značí GL4 a na šikmé soukolí GL5
TŘEBA DO motokrosu se dřív lilo místo převodáku motorový olej nebo dextron ze serva jen proto že převodák pěnil
nebo u někerých skůtrů se dává do zadního převodu motorák někde zas 80w nebo 90w převodák
no dost mudrování,zatím naleju co dám trochu to pohoním na brzdě a uvidim
JO ještě k motorovému,v jednom manuálu je psaný 10-60w a v druhém 20-50w a zrovna tak se tam nabizí proč do motoru dávat olej do motorek,když je tam oddělená převodovka a (teoreticky) by se tam mohl(ja to dávat nebudu)ale mohl olej do aut,což mimochodem i někeří BMW dělají
no snad sem tím moc nedloubl do vosího hnízda a všem díky za své názory
A HLAVNĚ JE TO TU O POHODĚ A NE ŘEŠENÍ VZPORŮ
DÍK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Co se týká oleje, já jsem používal Castrol 10W-50 v motoru a 85W-90 pro převodovku i kardan. Teď mám motor preventivně na ponku a rozhodně přecházím na 10W-60 TWS, naznal jsem, že se Guzzi docela hřeje, už mi prošlo rukama dost vzduchem chlazených motorů, ale takhle přepálené jsem to snad ještě neviděl, koukni na fotku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
sice si mně doclea dost vyděsil ale tajně doufám že to spojka přežije
ikdyž i tak po spojce pokukji do zálohy(doufám že je výměna taky tak snadná jak na GS,zvednout zadek a vyjet i s kolem a převodovkou)
jo a propojku svodu to má jen ne v předu ale pod převodovkou
a dle vůně z výfuku a svíček,je to spíš překrmený,no uvidíme,ještě sem nezkoukl prý je tam KaN ,ale nevim jeslti nebyl aky napaden kutilem a kompresorem
nevim jestli TPS se to dá trošku doladit směs
tak sem nekde četl že se upravujou ventilové vůle ted nevim abych nekecal,ale standart je 10 a 15 a oni to snad znižijou oboje na 10,ted přesně ji na 0,10mm
jo a kolik měla ta tvá GUZZI NAJETO?
A mužeš nafotit i spodek hlavy a svíčky a co si stím popravdě vše vyváděl(jestli ses nehonil za nějakým tim rýžovým vysavačem)
díky
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Néééé už žádné fotky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |