příklad: ....luc1
Edit. Myslím slide přez brzdu při nájezdu do zatáčky.
Naposledy editováno 06.11.2014 13:27:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto slide
Tady to popisuje Bernd Hiemer. Sice tam přímo neříká, že se zadní kolo točí pomaleji, ale popisuje tam, jak je důležité ho udržet v rotaci bez toho, aby se zablokovalo.
A akcelerační drift sem chápal tak že mě začal zadek předbíhat při výjezdu ze zatáčky é zadní kolo se točí rychlejš než se pohybuje zbytek motorky... (samozřejmě v obou případech musíš řidítka zatočit v opačnym směru zatáčky což motorka z velký vetšiny udělá sama za tebe)
Pak az bych prenasel ten pocit kontrolovanyho smyku na silnici, kde pady o hodne vic boli.
jinak k věci, asi nejednoduší je přilítnout do zatáčky a těsně před bodem kdy to lámeš jít prudce na přední a do toho nakopat o 2 kvalty níž pustit spojku a doklouzat se samozřejmě mužeš přidat i zadní brzdu aby to déle vydrželo(ale na to už to chce sakra cit, protože jakmile to blokneš tak většinou padáš) ale tohle je dobrý používat fakt jen na ostrý zatáčky kdy potřebuješ co nejrychleji zpomalit a ještě se do ní "narovnat" a co sem tak pozoroval všemožný videa, tak mi přijde že každý má svůj styl...snad ti to helfne
1 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide
Utrhnout tu gumu neni tak slozity, horsi je to trefit se s rychlosti aby to clovek nepretahnul
Edit: teda s tim plynem si to pretahl, sem chtel rict, kazdej vi ze to je protacenim kola plynem, to jen teoretici jako treba PetrS vykladaj ze se pri tom brzdi ...
Naposledy editováno 08.11.2014 12:37:34
1 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide
wejrcze píše: Mambo to je ale powerdrift myslim ze na ten se neptal..
Na zacatku je drift v najezdu do zatacky - az pak prechazi do powerslidu - jak uz je pneu utrzena tak se da protocit pridanim plynu - autem se to jezdi podobne, v najezdu pneu utrhnes podrazenim, ruckou, nebo ze prepalis najezd - pak uz se to snaz roztoci kdyz za apexem pridas...
Ale ide to aj na inom nez supermote, zakladom je v zakrute neuberat, len pridavat.
A samozrejme pevny posed a nie sa drzat riaditok ako hrazdy v autobuse. Vsimni si ako to s jazdcom mava, keby daval kolienko tak uz leti z motorky.