ma to smysl? vyuzivate obe dve?
nebo je to k nicemu, protoze to pouze stoji hafo penez a stejne si to neuzijete, protoze si kazdou chvili musite zvykat na tu, na ktere zrovna jedete?
kdysi jsem mel asi pul roku dve motorky a proste nejsem schopen rict, jestli to bylo dobre nebo ne.. fajn rozhodne bylo to, ze kdyz jsem jednu mel popsutou, tak jsem proste jezdil na druhe a hotovo..
jestli mate dve motorky, tak jake? hodne rozdilne? nebo napr dva sporty?
ja mam XT600 a chtel bych (snad pristi rok?) sporta 600ccm..
ma to smysl si nechavat XTcko, kdyz vim, ze bych ho vytahl asi jen jednou do roka o prazdninach a zbytek roku bych na nem asi moc nejezdil?
no a pak dalsi vec jsou samozrejme finance - dostat za XTcko 50litru by docela usnadnilo nakup te zelene Kawy
endura se vzdavat nechci, pac na sportu jet nekam na vychod nebude uplne ono
ale zas............... no ja uz nevim
piste, piste, treba diky vasim odpovedim na neco prijdu..
dik
PS: prosim o ponechani toho threadu tady.. kdyby sel do pokecu, tak hned tam je milion odpovedi.. a co jedna, to blbejsi :)
1 reakcí na tento příspěvek ..ma smysl mit dve motorky?
1 reakcí na tento příspěvek ..ma smysl mit dve motorky?
Motorek je třeba v garáži nejmíň 5-7!
krosku
enduro
supermotárda
naháče streeeta
pohodlnou kapotu na cestování
rychlou zmrzlinu kapotu na okruh i blbnutí
... a třeba pěknýho praktickýho skútra
(((já jejich počet teď zredukoval na - pro mne zřejmě optimálních - 5 ks (enduro využiju i na MX trať a street je v přítomnosti motárda spíš masírka na parádu - a na tu kašlu) )))
Skvělý je na tom to, že si pak čověk vybere moto pro jakoukoliv aktuální náladu
Ale blbý je na tom to, že v tý garáži čověk občas bezradně stojí a ne a ne se rozhodnout (místo aby už jezdil)
Ale i tak je to 1000x lepší než tam mít jedno pěkný auto!!!
oxygen>Esli má smysl mít v garáži 2 motorky?? NEMÁ!
Motorek je třeba v garáži nejmíň 5-7!
krosku
enduro
supermotárda
naháče streeeta
pohodlnou kapotu na cestování
rychlou zmrzlinu kapotu na okruh i blbnutí
... a třeba pěknýho praktickýho skútra
(((já jejich počet teď zredukoval na - pro mne zřejmě optimálních - 5 ks (enduro využiju i na MX trať a street je v přítomnosti motárda spíš masírka na parádu - a na tu kašlu) )))
Skvělý je na tom to, že si pak čověk vybere moto pro jakoukoliv aktuální náladu
Ale blbý je na tom to, že v tý garáži čověk občas bezradně stojí a ne a ne se rozhodnout (místo aby už jezdil)
Ale i tak je to 1000x lepší než tam mít jedno pěkný auto!!!
Tak to sedí!
Kapota
Cestovní enduro
Hard enduro
cross
a scooter
to mám ve výzbroji já...
V létě sevenfivty Honda, v zimě jsem honil čtyrkolku Honda Foreman (na enduru jsem si rozbil xicht, tak šlo z domu), a pro radost si vytáhnu nějakého veteránka. Takže se dá říci, že pořádně povozím jen dva stroje. Letní a zimní. Ale nejsem už žádný zajíček, tak mám stroje úměrné svému věku. Všechny stroje, které se vejdou do tvého srdce se vejdou i do garáže. A auto má střechu, tak s ním stojím venku.
A teď jsem zjistil že se mi vlastně i po městě jezdí líp s Karkulí, ale ta zase neumí zatáčky.
Griso sice umí zatáčky líp než Karkule, ale bez kapot a plexi s ním nemůžu po rovině rychle.
Takže město budu jezdit s karkulí s topcasem, delší výlety s kuframa.
Víc jak 2 motky nechci, protože s autama jsem to měl přesně jak říkáš, když je jich víc, střídaj se tak často že žádný nemáš v ruce.
Takže Griso asi prodám, a na blbnutí na dálnici a do zatáček si koupím nějakou sportovní šestku, asi CBR, ale musím nejdřív shodit abych se na to vešel
Navíc kromě Grisa a Karkule se mi tam tlačí švárovo Pegaso, puberťákovo 50ccm enduro, malýho kluka 150 ccm miniquad a holky minibike, takže vytáhnout z tý změti trubek a plastů to na čem se tejden nejezdilo je logistická operace na úrovni muničního zásobování jednotek pouštní bouře.
Ale mít dvě nebo víc motorek smysl určitě má, protože vymejšlení "Na čem já to dneska pojedu?" jsou rozhodně z životních starostí jedny z nejpříjemnějších.
Naposledy editováno 15.05.2008 02:53:34
Navíc- skoro 20 let dělám soukromně,a krom investice do baráku jsem nic nepořizoval za ta léta,a navíc to,co mám já v motorkách má kdekdo i v jednom jediným autě,co já nemám a mít nikdy nebudu..
Naposledy editováno 15.05.2008 13:02:59
Suzuveverka>prackarr> Spravnej pristup, mame to doma podobne. Zijem podle toho, co zbyde po zaplaceni nezbytnejch vydaju na bydleni, drobnosti na motorky a benzinu
Já si mylím,že dneska vzhledem k cenám a platům může mít 2 motorky skoro každej,kdo má jednu. Je to jen o motivaci a chtění...
Naposledy editováno 16.05.2008 03:17:26
A ono kdyz uz mame ted doma tech motorek 5, a casem pribudou minimalne jeste 3, tak uz i to povinny ruceni a STK je znat. Nastesti to mame prihlasovany ruzne behem roku, takze to neni velkej vydaj najednou.
A dávat d depozitu etorku na zimu se nevyplatí tak platím stále. A proč má někdo 5 motorek a chce ještě další? to je tak v autoškole ne? lol no tak to pojištění, už je pravda že jde znát, ale záleží na obsahu motorek.Jinak když je k tomu vztah tak se nedivím.klidně