ještě něco ?, No hlavně nějakou praktickou zkušenost - kdo máte.Díky
1 reakcí na tento příspěvek kolečko o zub menší
1 reakcí na tento příspěvek kolečko o zub menší
Kalimerro píše: S tím tachošem jsi si jist? Co si pamatuju, tak lanko vede k přednímu kolu tak docela nechápu co by se změnou převodu mělo dít s tachometrem. Budou jiné otáčky, ale rychlost jako taková bude stejná.
pokud je k prednimu kolu tak rychlost se nemeni, jedine ze by jsi dal jinou gumu s jinym obvodem
Zx-10RCarlos píše: vse co jsi napsal. nic vic.
No, možná by ještě stálo sem tam za zkouknutí, jak moc bude zvrchu přes kyvku (v místě čepu kyvky) došponovanej řetěz, aby se neprodřela kyvka. Třeba to jeden zub neovlivní, ale neznám zblízka VFR...
1 reakcí na tento příspěvek kolečko o zub menší
1 reakcí na tento příspěvek kolečko o zub menší
Nižší maximálku určitě nemám. Již dříve jsem jí prakticky dosahoval na 4ku. 5ka byla a je pouze cestovní kvalt.
1 reakcí na tento příspěvek kolečko o zub menší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolečko o zub menší
Danke: četl jsi i ostatní příspěvky kromě prvního? Mi to tu někdy připadá jak v práci, taky na poradě vysvětluji absolutní banalitu i desítky minut a stejně to pořád někdo nechápe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolečko o zub menší
Ale to snad to tacho kecá pořád stejně už od výroby ne, nebo se snad něco změnilo změnou toho převodu?
napsal -li jsi tohle... jsi jeden z těch na tý poradě, co to stále nechápe
AndělČK píše: Dal jsem na Magnu přední kolečko o 2 zuby menší a ještě jsem dodal nové programovatelné zapalování, kde jsem hlavně "vymazal" nesmyslné omezení předstihu nad 10tis ot/min.
Nižší maximálku určitě nemám. Již dříve jsem jí prakticky dosahoval na 4ku. 5ka byla a je pouze cestovní kvalt.
Jo o já se s původní rozetou nad 200 sotva dostanu... S min zuby 250... Tacho mám v elektru..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolečko o zub menší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolečko o zub menší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolečko o zub menší
Edit: Tak jsem VeFeRáku teda popřemýšlel a pořád mi to není jasné. Nevím jak u VFR800 (o té stejně není řeč), ale u mé 750 šlo lanko k přednímu kolu. Prosím o opravdové vysvětlení (ne imbecilní smajlíky) jak se změnilo měření rychlosti na Tvojí mašině změnou převodu, fakt by mě to zajímalo. Díky.
Naposledy editováno 10.11.2014 13:25:15
2 reakcí na tento příspěvek kolečko o zub menší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolečko o zub menší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolečko o zub menší
jo, než jsem napsal dotaz, tak jsem projel forum a tento odkaz našel, šlo mi spíš o pocitové, jak je to znát
Naposledy editováno 10.11.2014 15:10:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolečko o zub menší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolečko o zub menší
Zatímco většina japonců bere signály z čidla (většinou) na vačkách a přepočítaným algoritmem převádí na rychlost (tedy změnou sekundáru změníš poměry mezi otáčkama na motoru a kola) Evropa má často snímače přímo na kolech - jako měli japonci "za krále klacka"
¨
GL1 > já to mám o dva zuby a nic kromě pozitiv jsem zatím neregistroval. Spotřebu vůbec, ale jestli to nebude tím, že můj messerschmit žere běžně v rozmězí 8-11 l/100km
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |