paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.11.2014 v 00:34 | Nahoru | #43291
Milane tak to držím palce ať je v pořádku. Nás čeká u synátora (dnes 18) v pondělí nějaký větší vyšetření srdce. Často unavenej a vyšší krevní tlak tak jsem taky nervní co se z toho vyklube. [/quote]

Ted' jsem přijel z práce.Manželka byla odpoledne v nemocnici. Dcera komunikuje, což je dobré. Horší je, že veškerá vyšetření dělají až v pondělí, tak vlastně dnes. Jdu se vyspat, pak hned startuju péráka a jedu do nemocnice. Jsem zvědavý, co se z toho vyklube.
Ast : taky přeju, at' je to jen dobré. Děti jsou asi to nej..., co máme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.11.2014 v 01:10 | Nahoru | #43292
milan1963> ...a ještě něco jiného - znáte ?
http://www.automobil...ty-elegan_41865.html

(reakce na) Jawablázni

3.11.2014 v 08:25 | Nahoru | #43293
milan1963> držim palec ať je holce jenom lépe a lépe!

Jawablázni

3.11.2014 v 10:49 | Nahoru | #43294
Neska už o rameni skoro nevim, ty padáky se mi otočily okolo vejfuku, takže je ta trubka pěkně promáčklá. Uvidim za kolik seženu nový, se zbytkem počítam tak jak říká Kafi.

Verdom-> jojo min rok sem zkusil vyjet ještě se starejma hujdama když bylo okolo nuly, po prvnim brždění sem to otočil domů :))

Jawablázni

3.11.2014 v 10:55 | Nahoru | #43295
akamu> padaky novy stojej asi 500

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.11.2014 v 12:36 | Nahoru | #43296
nevíte někdo čím a jak se nechají zaoblit hrany u uhlíků? Potřebuju na jednom starteru zaoblit ty hrany a nechci to zkonit...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.11.2014 v 12:48 | Nahoru | #43297
Milane a spol. - návštěva zdravotnického zařízení,jedná-li se o "běžnou údržbu" jest srandou.
Modlím se, aby tomu tak bylo...
Co se týče nevhodného karbecu (difuzory, otryskování, seřízení, tvar výřezu šoupátka a pod.) nemají či lépe - z mé praxe - nepozoroval sem nikdy závažných nedostatků.
Třebas to blbě chytalo, mělo to špatné přechody...ale jelo to dycky. Blbě, ale jelo.
Nicméně bych tam namontoval to, co tam patří, nastavil základní seřízení a doladil to podle několikráte popsaných a myslím si že i srozumitelných návodů...
Ano, sů záhady.
Třeba Bimbamův Smolík...samotného by mě zajímalo, esli z teho karbecu vyprostil nejaké hlísty a nebo to fakt nereaguje na změnu seřízení...
Taky se dost přeceňuje vliv netěsného či špatného gufera o zapalování - mohu tady prohlásit, jsa při smyslech, že i přes jeho zjevnou nefunkci (=poscaný kartr pod zapalováním) motor jel. Blbě chytal (chudé), ale jel. Stejně tak jela soutěžní Jawa s dírou v onom guferu v déli zvící cca 10mm.
Taky jede motorová pila, aj když sů půlky kartru milimetr od sebe (vyzkůšané).
Pod Bimbamovu radu (=těsnění příruby karbecu z kožky) se podepisuju, protože tento materiál má obdivuhodné vlastnosti (utěsní hory doly) a navíc je nezničitelný a donekonečna použitelný.
Takže, Milane, v klidu si nastuduj, jak karbec funguje, co kerým šrůfkem či héblem změníš a podle teho ho sám pošteluj.
Hernajs, měls a máš spoustu verglů od wandráka přes péráka k populárovi - a funkce tech šrůfků a udělátek sů všady némlich stejné...šak si třebas na tem peyracovi vyzkůšej, co se stane, když...a poznatky aplikuj na Zetora.
Když má motor kompresi a pálí to jakž takž když je píst navrchu, jet to musí!
Když cákneš pod svíci benál a chytne to,je to zjevně chudé...necucne to směs...nízká hladina, malá volnoběžka...atd.
Nalézání závad a proč to nejede se mě mnohokrát vyplatilo dělat raději sám, protože tím získáš zkušenosti - jinak nebudeš mět ve stroj důvěru a jeho ne-používání bude spíš k vzteku...

(reakce na) Jawablázni

3.11.2014 v 12:50 | Nahoru | #43298
Kafi>...zkus brousek, milá Lízo

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.11.2014 v 13:58 | Nahoru | #43299
zdenal> ok a brouskem myslíš obyč šmirglpapír...?

(reakce na) Jawablázni

3.11.2014 v 14:02 | Nahoru | #43300

Kafi píše: zdenal> ok a brouskem myslíš obyč šmirglpapír...?

Spíš bych zkusil malý jemný pilníček.

(reakce na) Jawablázni

3.11.2014 v 14:17 | Nahoru | #43301

Kafi píše: nevíte někdo čím a jak se nechají zaoblit hrany u uhlíků? Potřebuju na jednom starteru zaoblit ty hrany a nechci to zkonit...



Všetečný dotaz. Proč brousit? Pilníček ale opravdu jemný. Ten uhlík je kurva křehká.

Jawablázni

3.11.2014 v 14:30 | Nahoru | #43302
já bych vzal rašpli

Jawablázni

3.11.2014 v 14:53 | Nahoru | #43303
Já bych nastartoval fichtla, dal ho na stojanu na nějakou fošnu, dal za jedna až tři a na zadní gumě bych ten uhlík za plnýho knedliku orajboval. ) Jináč myslím že karborundum brousek na kosu by stačil.Což není šmirglpapír ani šmirglplátno.

Naposledy editováno 03.11.2014 14:54:57

Jawablázni

3.11.2014 v 14:54 | Nahoru | #43304
Lubossak> Ve čtvrtek i včera jsem se pokoušel nastartovat svojí rejži, zmačknu spojku a startovací čudlík, ozve se dutý kovový zvuk a nic...zkouším znova a nic, ani to nezavrčí...po 30s zmáčknu a motorka v pohodě chytne a běží ok...chcípnu a startuu znova několikrát a vše ok...hledal jsem na netu a četl na XJ foru a dozvěděl jsem se toto:

Dotaz nějakého majitele:,,Včera odpoledne jsem vytlačil své xj z garáže, vytáhl sytič a spustil startér, asi tak po cca 1 sec. startování se ozvala rána a startér zhasl. Při každém dalším pokusu nastartovat se ozvalo jen slabé zatočení startéru ( jako když je slabá baterka - mám novou ) Asi tak na 6 pokus ( se sytičem ) startér normálně zatočil a motor naskočil a normálně jel... Pak sem to několikrát chcípnul a pokaždé chytla úplně normálně, jko by se nic nedělo. Při jízdě není znatelná žádná změna, zvuk je stejný, jede taky stejně. Ale chystám se na delší výlet a docela mě to znepokojilo a tak se chci zeptat co se mohlo stát ? Stalo se vám to už někdy ? Jen doplním - motorka byla celou dobu na bočním stojánku se zařazeným neutrálem, je to r.v. 93 a se startováním sem neměl nikdy nejmenší problém - vždy chytla hned. Díky za odpovědi a přeju hodně šťastných kilometrů :)"

Odpověď:,,Neni to tak strašný jak je psáno výš.Mrkni prostě a jednoduše na uhlíky.Jsou starší a rádi se oštipujou.tak jim zakulať hranky aby se nekousali do drážek v rotoru a je to.Nebo kup nový a při tý příležitosti si vyčisti ten rotor,ale potom pořádně vyčisti ty drážky co na něm jsou.Uvidíš ten rozdíl jak bude startér točit.Je to jak když přesedláš na formuli 1 z nějakýho chcíplího favorita.Jinak s tím klidně přijeď a zmáknem to. :) Měl sem uplně stejný problém."

Reakce dotazujícího:,,Ránu vysvětlit nedovedu do teď, ale po rozebrání startéru už je všechno v poho, navíc točí o poznání líp a chytá hned. Navíc rozebrat startér a očistit rotor + zakulatit hrany uhlíků ( aby se nekousaly do drážek ) není nic náročného a pomáhá to... Přeju hodně šťastných kilometrů"

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.11.2014 v 14:55 | Nahoru | #43305
sema> ok vezmu nějaký jemný pilníček co je doma a lehce přes ty hranky přejedu

Jawablázni

3.11.2014 v 14:57 | Nahoru | #43306
Kafi - vypucuj si nejdřív kontakty u startovacího relátka a kontakty a dráty u baterky.

Jawablázni

3.11.2014 v 15:05 | Nahoru | #43307
Bimbam> to ještě zkusím... tady na m.cz jsem našel ještě toto:

Tázající: ,,Dokonce když točil startér tak se motor jakoby zasekl a nechtěl točit. Po opětovném startu se zase roztočil.
Při zahřátém motoru vše ok."

Odpověď:,,...ten motor jakoby zakopne, co??? ...máš blbě seřízenou směs...věř mi, že tohle je opravdu špatným nastavením karburace...hlavně bohatosti a i synchronizace...ta kovová rána se ozve, protože jak ten motor "zakopne", tak se jakoby zarazí v chodu a všechny vůle na soukolích se ozvou právě tou ránou..."

Tázající:,Takže po seřízení směsi se již rány neozývají."

edit: ještě jsme se dočetl a to mi i říkal kamarád, že to může být nestlačený benzín ve válci, který tam naeteče, pokud nechám kohout v poloze samospádu, což jsem nechal znova, protože mám debilní zvyk z jawy dávat kohout do vodorvoné polohy...což u Námahy je situace, kdy teče stále benzín..

edit2: další koment: ,,volnobezka starteru, kdyz to nechytne, tak se po pusteni starteru muze klika otocit proti smeru nez kdyz startujes. Volnobezku to sepne a obcas to i trochu otoci starterem. Delala mi to hlavne Kawa GPZ 500S."

Naposledy editováno 03.11.2014 15:19:07

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.11.2014 v 15:52 | Nahoru | #43308
Má zde někdo v oblibě zimní sporty?

(reakce na) Jawablázni

3.11.2014 v 16:28 | Nahoru | #43309
Dan250>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.11.2014 v 17:55 | Nahoru | #43310

Kafi píše: sema> ok vezmu nějaký jemný pilníček co je doma a lehce přes ty hranky přejedu


zdenál radí dobřecarborundum brousek na kosy atd...zkrátka jemné zrno

(reakce na) Jawablázni

3.11.2014 v 18:10 | Nahoru | #43311
maabo> Hlavně bych s tím broušením počkal... Viz Bimbam.

Jawablázni

3.11.2014 v 18:24 | Nahoru | #43312
Jojo diky...ja se tam dnes stavil, nechal dele pred startem kohout v poloze kdy to tece samospadem a chytlo to normalne, zakze bude vada nejspis v serizeni...po vikendu sem domluveny s mechanikem :)

(reakce na) Jawablázni

3.11.2014 v 19:34 | Nahoru | #43313
Zdenalbenal> Karburátor na smolíkovi byl vyčištěný a seřízený, tam dělá bordel ten rez z nádrže...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.11.2014 v 20:42 | Nahoru | #43314
Zatím to vypadá,že dvojbudík bude z odkazu od Bimba,mě se ty oddělené tubusy líbí víc jak ten origo celistvej z J640.Sice tu budu muset vyměnit kontrolky,aby symboly označovaly co maj. .





(reakce na) Jawablázni

3.11.2014 v 21:34 | Nahoru | #43315
Vlasťák1973> Jo, na Čízu to bude stylovější.

Jawablázni

3.11.2014 v 22:26 | Nahoru | #43316
Vlasťák-> že bys měl na čz vývod na otáčkoměr?

Jawablázni

3.11.2014 v 23:41 | Nahoru | #43317
Akamu-nee otáčkoměr mám el.ze škodovky,zatím to spíš scháním do zásoby,až dám 12V vape tak snad pujde zapojit.Ještě mi tu Hrnous nabízel Meru(zatím se neozval) a ta by měla jit přestavět i na 6V,nicméně já se v el. nevyznám takže to budu muset někde nechat zapojit.Na 12v by se asi dal použít měnič aby to fachalo,ale tomu já fakt nerozumět.

http://amarokcz.wz.cz/RPM.htm

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.11.2014 v 06:27 | Nahoru | #43318
a kdo ti to bude zapojovat? u vape je totiž problém, že signál k cívce má max napětí asi 2V, což je pro chod (i po úpravě na 6V) otáčkoměru málo. Proto např. GeorgeB stavěl celej novej plošňák tady návod. ale když sem se ptal, tak to není konečná verze, tohle mělo ještě mouchy a třetí verzi dát na net nechce....

Jawablázni

4.11.2014 v 07:33 | Nahoru | #43319
Vlašták a víš jaký je nejlepší tuning 180ky? :)

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.11.2014 v 07:43 | Nahoru | #43320
Koukal jsem,že se v Kácově dá ledacos objednat 24h dopředu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist