předběžně vybírám nové auto. Do teď jsme měli doma oktávky, ale vadí mi hluk. Toto by to mělo zhruba splňovat:
- tichý, odhlučněný interiér (něco znatelně tiššího než 1.9 TDI oktávka (tour 2011)
- co nejmenší spotřeba (průměrná 5l by byla super, čím nižší, tím lepší)
- diesel
- velikost cca. jako octavia
- cena vč. DPH by měla být do cca 600 000 (čím nižší, tím lepší)
- nové nebo opravdu MÍRNĚ jeté. Má smysl kupovat předváděčku nebo něco fakt mírně jetého (max 30 000)? Škoda roční vozy?
- sedan
Ničemu se nevyhýbám, radši bych "renomovanější" značky aut, ale nemám žádné předsudky.
ale pět litrů bude ve střední třídě problém, malej motor i naftovej, a ve velkým autě si stejně veme... prémiovky mají do 100 tkm v ceně i spotřebák myslím, ale zas za 600 koupíš třeba jednčkový báwo...
Btw kdo nedokáže jet za papírovou kombinovanou spotřebu tak jen prostě neumí jezdit Jeden příklad za všechny. BMW 520d F10, najeto cca 1500km, okresky, dálnice, velkoměsto (Brno, Vídeň). Výsledná spotřeba 5,1 L/100km podle BC s lehkým překračováním povolených rychlostí.
KubaLC8 píše: no korejcum bych se jeste par let vyhnul. Kamos dostal sluzebniho ceeda z prvnich mesicu vyroby 1,6 nafta 85kw a jednim slovem nestesti, spotreba kolem 8, ND drahe jako svina, brzdy delal co 20tkm, tlumice 40 - 60tkm.
měli sme 2 ceedy 1.6 CRD, jeden jezdil tak 30 ročně, druhý tak 20, možná víc a za 2 roky jen běžný servis. dalo se s tím (ne)jezdit podle počítače i za 4,5, normálně tak do 6ti. kombík jel výraně víc, jak krátký.. nevím proč. na mě je to moc měkké... ale jinak je to takové normální auto.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta, tiché do cca 600 000
assassin píše: Tichy auto a diesel jde tak trosku proti sobe - spotreba do 5ti litru tomu moc nenahrava, ja sem s oktavkou nikdy za 5nejezdil - no myslim ze v tyhle cenovce nesezenes nic vylozene dobre odhlucnenyho...
to jde právě jen s tím kladivem 1.9TDi 66kw mít takové auto s historií, tak ho nemám z ruky... je to věčné kladivo. konečně, po 15 rokách začíná mít občas nějaké auto stejnou spotřebu.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta, tiché do cca 600 000
Naposledy editováno 29.10.2014 01:57:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta, tiché do cca 600 000
Dolík.... píše: to jde právě jen s tím kladivem 1.9TDi 66kw mít takové auto s historií, tak ho nemám z ruky... je to věčné kladivo. konečně, po 15 rokách začíná mít občas nějaké auto stejnou spotřebu.
No ja prave jezdil s 81kW jednickovou oktavkou - coz je vychvalovanej motor co se spotreby tyka a do 5ti litru je to fakt tempo ze te predjizdej duchodci ve stodvacach...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta, tiché do cca 600 000
Dolík.... píše: to jde právě jen s tím kladivem 1.9TDi 66kw mít takové auto s historií, tak ho nemám z ruky... je to věčné kladivo. konečně, po 15 rokách začíná mít občas nějaké auto stejnou spotřebu.
vždyť se s tím nedá normálně jezdit, je to hlučnej žebřiňák. Když není provoz, tak dojedu do práce po okruhu se spotřebou 4.3 s novou insignií. Ale to nejsou normální provozní podmínky, tátovi normálně provozovaný starý tdi jezdilo za 5,5-6.
Ctenar píše: Jelikož mám s těmito auty něco najeto (cca 350 000 km), zodpovědně můžu říci, že 1,6 určitě nejedou lépe jak 1,9. Mluvím o 1,9 77 kW a 1,6 o tomtéž výkonu. Dle tabulek výrobce je to sice nastejno, ale realita je jiná. Motory 1,6 jsou určitě tišší a mají o trochu menší spotřebu, lépe ale určitě nejedou. Při plně naloženém autě je rozdíl znát opravdu markantně.
Jelikoz nemas prime srovnani, ale jen presedas, tak je jasne ze se zda ze 1.9ka ktera ma vyraznejsi turbokopanec nez 1.6ka jede pocitove lepe. My to ale srovnavali na stejnych autech - OII LB po FL, manual 1.9ka (2009) najeto 100tkm, 1.6ka (2012) cca 30tkm. Obe ve vybave Elegance, obe na 205/55R16 letnich, obe s jednim ridicem, nezatizene a 1.6ka tomu ujizdela, jak 0 - 100, tak i pri pruznem zrychleni
jo a jinak, mám furt 405ku 1.8 TD a brzo asi bude jeep cherokee XJ 4.0i
auto musí mít trochu duši, ne?
Naposledy editováno 29.10.2014 11:07:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta, tiché do cca 600 000
assassin píše: No ja prave jezdil s 81kW jednickovou oktavkou - coz je vychvalovanej motor co se spotreby tyka a do 5ti litru je to fakt tempo ze te predjizdej duchodci ve stodvacach...
Tak chyba někde jinde, ten motor to fakt s přehledem umí i bez courání1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta, tiché do cca 600 000
ptaak píše: Tak chyba někde jinde, ten motor to fakt s přehledem umí i bez courání
Jakoze jedes treba po dalnici 140 a mas na palubaku do 5ti? Mam za to ze to tam neni ani pri 130ti ....
Spis mozna mame kazdej jinou predstavu o courani :)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta, tiché do cca 600 000
mirza píše: Mám Octavu I. 81kw a jako po dálnici 130-140 se s tim pod 5.5jed nedá. ale po okreskách jde s přehledem pod 5 a to jedu tak že bych dostal pokutu za rychlost v obci i mimo ni.
Půjč mi ji na jednu cestu do práce a nepůjde pod 8 a to jedu po okreskách... Za stejnou spotřebu jedu s Escortem 1.6...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta, tiché do cca 600 000
assassin píše: Jakoze jedes treba po dalnici 140 a mas na palubaku do 5ti? Mam za to ze to tam neni ani pri 130ti ....
Spis mozna mame kazdej jinou predstavu o courani :)