pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Pepa1098> emě osobně pořád vrtá v hlavě ta životnost té vložky :-\...
O to bych strach nemel, tam driv zakuka neco jineho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: O to bych strach nemel, tam driv zakuka neco jineho
Nezakuka... nesmi!!! .. bude tam vsechno zrepasovane. Budou nove saly, loziska a vsechno opotrebene se vymeni... ...
Tak nikasil je skoro nesmrtelnej, za normalnich podminek. Ale to u vlozky neneni... Nerad bych aby to s vlozkou vydrzelo 15tkm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Tak ja tam mam taky vuli cca 1,4mm.. Tak nejak premyslim, ze pujdu do tech ocelovych vlozek. Preci jen to asi bude jistota.
už mě nebaví mít furt pravdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
FiZzeR píše: už mě nebaví mít furt pravdu
ty o tom jen meles, nez aby jsi zved prdel a sel to zkpuset jako my ... Povidat bych o tom umel taky
A vlozky davam jen zduvodu ze pujdu na 103,2 a ne na 102... Jinak bych sel do nikasilu.... Kterej funguje na 102 jinak by jsi ho nekupoval
Naposledy editováno 27.10.2014 10:14:26
assassin píše: Dakarista: vlozka jako takova mensi zivotnost ma, ale ne o rad, tzn jestli nikasil valec da 200 tak ocel da 150... U tech bigbore motoru vetsim namahanim stejne myslim driv odejde neco jineho...ono asi neni stavet bigbore motor na cestaka s kterym mas v planu najet 100tis
no pokud to nene o tolik mensi zivotnost, tak to je dobry. Ja zil v domeni, ze to vydrzi mnohonasobne min... ...
Hlavne jeste neni rozhodnuto kam ten motor nacpu ... zvrhlej napad byl i ten, ze se to nacpe do Futury a nebude se ten vykon sponovat do extrrmu. Bylo by to na nikasilu, vacky puvodbi z Futury, hlavy s vetsima ventilama a male klapky co jsou na future. A hlavne by se usetrilo za PCV, kdyz ma Futura laditelnou jednotku uz v zakladu ....
ale uvidim co sezenu za hlavy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: ty o tom jen meles, nez aby jsi zved prdel a sel to zkpuset jako my ... Povidat bych o tom umel taky
A o kolik víc než já už jsi jich za ty tři roky co o tom mluvíš postavil?
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
FiZzeR píše: A o kolik víc než já už jsi jich za ty tři roky co o tom mluvíš postavil?
stavi se a to se pocita ... Spodek se repasuje sklada .... ty jen komenty o valcich, ale aby jsi neco rekl ke klice ojnice a cerpadlo. To mlcis ... Pockam az to bude ready...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: honzabiker> o práci a kvalitu nemám vůbec strach,ale trochu vlaju v designu,potřebuju aby to byla bomba a přitom to vypadalo aspoň trochu jako TLS.Zatím jenom vím,že to bude kombinace frézovanýho a oválnejch trubek s tenčími kulatými.Jako podmínku mám zatím jenom šponování zadního kola přes excentr a možnost šoupat motor v rámu dolu a nahoru.Nemám jasno třeba se zadním tlumičem,líbí se mi jak to mám teď,ale je mi jasný,že by asi byl lepší klasik centrál.Jenže....netuším jak uložení,natvrdo,přepákování,fakt nevím.
ty vole to bude hustý jinak bez přepákování to bude myslim problém,měl to sam na TL a musel dát nějakej speciální tlumák penske,kterej to zvládne vykrejt...ani nevim jak to má Duke...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: no když vezmeš a ten původní rám nastříkáš do takové pěkné výrazné červené, tak to bude bohatě stačit vyjde tě to na pár korun a máš to bez starostí
teď mě napadlo,Ty bys na tyhle věci měl bejt šikovnej,nechceš si zkusit zakreslit?
Naposledy editováno 27.10.2014 15:59:03
samotnej rám bez kyvky na monstera S4RS váží necelejch 13 kilo. Titanová kopie z větších trubek 6.5 kilo. Rám TLR i s kyvkou 23 kilo, kyvka by mohla bejt 1/3 až 1/4.
Kdybych byl optimista tak z toho hrubým odhadem dostaneš maximálně 10 kilo dolů, a když to bude blbě navržený tak s horší až hodně špatnou tuhostí rámu, když teda předpokládám perfektní svářečskou práci.
10 kilo je pěkný, ale riziko že to nevyjde zase veliký, ducati je proti tomuhle mnohem jednodušší.
Duc titanium
TLR frame
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: dakarista> vtr má litinový válce, a nemá problém s životností, spíš naopak. Litinový vložky by na tom měly bejt podobně. Litina má myslím navíc oproti nicasilu výhodu že když dojde ke kontaktu kov na kov, snáší to o něco líp.
Kde jsi sebral, ze VTR ma litinove valce? Hledal jsem v servisnim manualu je vule pistu a valce 0,02-0,06mm to nevypada na litinu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Kde jsi sebral, ze VTR ma litinove valce? Hledal jsem v servisnim manualu je vule pistu a valce 0,02-0,06mm to nevypada na litinu
nevím jistě, mám to nějak zafixovaný a jelikož to nepotřebuju řešit tak jsem to extra neověřoval. Každopádně nemá nicasil. Ještě pohledám.
Naposledy editováno 27.10.2014 17:53:23