jen tak velmi lehce přemýšlím nad změnou endura. Mám dva podle mě se vylučující požadavky, chci aby bylo enduro, stejně lehké a dobře ovladatelné jako je KLR(spíš víc) a zároveň aby bylo silnější.
Většinou jezdím s Endurem ve městě(každý den s ním jezdím 12+12 km do a z práce), na což jsem zjistil, že je ideální nedělají mu problém i vysoké obrubníky, díry, chodníky a různé retardéry. Tady se hodí to že je vysoké(mám zrcátka výše než osobní auta), že je dobře ovladatelné, lehké a poměrně krátké. Prima je že má docela pěkný odpich, ale ve větších rychlostech mu docela dochází dech od cca 70-80.
Existuje nějaké enduro které bude mít všechny pozitiva KLR a nad to ještě vyšší výkon(myslím znatelně vyšší aby to člověk poznal, nejde o to aby mělo papírově o 5 kw víc, ale jinak to nebylo poznat)
Jinak občas s ním vyrazím i na pole, polňačku a podobné, tam je to docela OK, i když je oproti kamarádově DT 125 dost těžké.
A co se týče ceny samozřejmě by měla být co nejmenší.
3 reakcí na tento příspěvek Jaké lehké silnější enduro
Firecracker píše: Díval jsem se na to už delší dobu taky mě pořizovací/provozní náklady vychází nejlépe LC4, nicméně ta má 37kw a KLR má 31, přijde mě to jako malý rozdíl
Myslím, že konrétně v těhle dvou motorkách bude dost znatelný rozdíl na motoru. Ale zbytečně tlachat od stolu - chce to zkusit ať poznáš na vlastní kůži
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké lehké silnější enduro
Firecracker píše: Díval jsem se na to už delší dobu taky mě pořizovací/provozní náklady vychází nejlépe LC4, nicméně ta má 37kw a KLR má 31, přijde mě to jako malý rozdíl
690 má v serii 46 - 48kW podle ročníku, jak to naroste s Akrapama nevím.
Ale jede to jak píchlá svině +
Čau, Tom
TomElefant750 píše: 690 má v serii 46 - 48kW podle ročníku, jak to naroste s Akrapama nevím.
Ale jede to jak píchlá svině +
Čau, Tom
Akrap + kit EVO x (podle penez) a leti to jako svina
Konkretne KTM 690ka jde naladit na 95 koni, ale na ukor zivotnosti.
"bezne" se ladi kolem 80 max. (teda na 690SM 2012/2013)
Firecracker píše: Díval jsem se na to už delší dobu taky mě pořizovací/provozní náklady vychází nejlépe LC4, nicméně ta má 37kw a KLR má 31, přijde mě to jako malý rozdíl
Cha, LC4 ma 40kw, kdyz oddelas standartni vyfuk, tak nejen ze usetris cca 6kg, ale naroste ti kroutak dole a ve stredu a leti to neskutecne. S DR650SE 1999 37kw se to vykonove neda srovnat, maximalka o takovych 15 - 20km vyssi, zrychleni taky o dost lepsi.
papir neni vsechno. Vsechno je jinka zprevodovane
když tam bude akrap takještě ušetříš váhu a zlepšíš průběh dole, problém je cena jsou to výrazně dražší stroje než KLR
1 reakcí na tento příspěvek Jaké lehké silnější enduro
KubaLC8 píše: jedina mozna levnejsi varianta k 690E je 640E z poslednich let vyroby kde motor mel 40kw seriove, nevim jestli je za 60 neco sehnatelneho.
není
Nejenže není pod kolem 60 ta 40kw verze, ale oni prostě vůbec nejsou v nabídce téměř žádné LC4 Endura
dej si bacha na prepakovani zadniho tlumeni, tam tak 5ku zahucis kdy to bude vyrezle
1 reakcí na tento příspěvek Jaké lehké silnější enduro
KubaLC8 píše: jedina neni
starsi
Děkuji, tu novější jsem neviděl, ale uz je to víc než jsem ochotný dát a ta starší me přijde nějaká poslepovaná
1 reakcí na tento příspěvek Jaké lehké silnější enduro
1 reakcí na tento příspěvek Jaké lehké silnější enduro
Naposledy editováno 29.10.2014 14:43:11
ktm 640 je sice živější, ale jestli ti klr "končí" v 70-80, 640 bude "končit" v 90...a ostatní jednoválce na tom nebudou, bez změny sekundáru, líp (včetně xr650)
Naposledy editováno 30.10.2014 02:03:19