Je tu toho neurekom.
1 reakcí na tento příspěvek najete km
a jistotu nemáš nikdy, s tím je potřeba se tak nějak smířit, je to prostě jen stroj, pokud chceš něco se zárukou, kup si novou..
1 reakcí na tento příspěvek najete km
rybíz5 píše: Jestli se rozsype nebo ne ti nikdo nikdy nezaručí pokud nebude nová..Máš aspon napsat o jakou motorku se jedná..I když je to vlastně jedno.Pokud chceš koupit nějakou s nájezdem 20-30000km tak koukej aspon po 2006,7,8..Když vidím ty inzeráty r.v.2000 najeto 20000km Přesně jak si napsal,nekoukej na km a pořádně jí protáhni a uvidíš Mimochodem já měl taky Zedíka 750 se skoro 50 000km a chodil jako víno bez nějakého ztrácení oleje atd..
JJ u Zeda olej od výměny do výměny.
Musím se ale i zastat lidí, kteří inzerují moto s malým nájezdem (jsou to výjimky) -kamarád má moto CBf600n, má ho od novinky, rv 2006 - a má najeto necelých 20tisíc....
1 reakcí na tento příspěvek najete km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najete km
Roman2bk píše: 45 a 60 ještě nic není, spíš by mě zajímalo, kolik lidí by si koupilo motorku, co má přes 100 a více tisíc....
jj, najdou se mý TLR se prodalo se 185tkm, bez problému... a jezdilo furt jak víno...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najete km
dewwil píše: jj, najdou se mý TLR se prodalo se 185tkm, bez problému... a jezdilo furt jak víno...
pěkná vyjímka
za kolik roků měla tolik najeto?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najete km
e: ještě při 100tkm měněny kotouče a ložiska v kolech... a furt nějaký vylepšování
Naposledy editováno 12.10.2014 22:26:19
1 reakcí na tento příspěvek najete km
Naposledy editováno 12.10.2014 22:37:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najete km
e: tady máš přímý odkaz
Naposledy editováno 12.10.2014 22:30:22
dewwil píše: Roman2bk> r.v. 98, já ji kupoval v roce 2008 s 63tkm a za pět let jsem dal těch 120tkm, sice jsem z toho pomalu neslezl, ale byla to paráda, do práce, z práce vyjížďka, semtam o víkendu delší průlety po ČR a párkrát i zahraničí o dovolený... Vše jen s doporučenými serv. intervaly a výměny spotřebáku jako svíce, oil, kapaliny, lamely... Prostě se stačilo jen starat jak se má a nebyl problém, teda jednou se uklepal na D1 článek v baterce a jednou odešel při 100tkm regulátor napětí, jinak nic
e: ještě při 100tkm měněny kotouče a ložiska v kolech... a furt nějaký vylepšování
A až dojezdí ta další na písty, kroužky, kliku atd. tak bude alespoň dobrý základ na další Big Bore kit
jinak nevidím důvod proč by někdo neměl koupit motorku s nájezdem přes 100tkm, jen mi příjde, že ti co mají tacho na 100tkm, jsou na to hrdí a často jsou ty motorky drahé oproti konkurenci ... ale je to jen můj názor....
dewwil píše: Roman2bk> r.v. 98, já ji kupoval v roce 2008 s 63tkm a za pět let jsem dal těch 120tkm, sice jsem z toho pomalu neslezl, ale byla to paráda, do práce, z práce vyjížďka, semtam o víkendu delší průlety po ČR a párkrát i zahraničí o dovolený... Vše jen s doporučenými serv. intervaly a výměny spotřebáku jako svíce, oil, kapaliny, lamely... Prostě se stačilo jen starat jak se má a nebyl problém, teda jednou se uklepal na D1 článek v baterce a jednou odešel při 100tkm regulátor napětí, jinak nic
e: ještě při 100tkm měněny kotouče a ložiska v kolech... a furt nějaký vylepšování
no a teď je otázka, jestli fakt měla za prvních 10 let průměrně 6,3 tisíce km ročně a nebo jestli už teď nemá kolem 200 spokojených tisíc...
no a to se nikdo nedozví...
ale na druhou stranu, pokud dobře slouží, tak to je důležitější, že jo