1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Tak už druhá fuel krabička, přímo na danej laďák. Já si řikal, že to nebude jen tak s tim full systemem. Je možný, že ty laďáky nijak nebezpečně neochudí směs, ale bez toho fuel sráče zůstane potenciál toho výfuku nevyužitý..
Přes zimu vám tu krabičku postavím za "2,50,- kč" budu si hrát se sáním i výfukem a jestli objednám součástky navíc, nebude už takový rozdíl. Náklady odhaduju do 1000kč a navíc nic nechci.
Naposledy editováno 23.09.2014 18:05:31
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Případně mi to pls objasněte.
A to poškození ventilů atd, je možný spíš, pokud směs po montáži laďáku nedoladíš. Výrobci žádný ladění vstřiku nedávaj, aby nedocházelo ke zvyšování emisí. Teď se ale nebavím o přepínání 2 nebo 3 map, které mají některé dražší motorky.
1Miki píše: Přes zimu vám tu krabičku postavím za "2,50,- kč" budu si hrát se sáním i výfukem a jestli objednám součástky navíc, nebude už takový rozdíl. Náklady odhaduju do 1000kč a navíc nic nechci.
Tak to postav, otestuj na svý máše a pak to začni prodávat. Za litr ti lidi utrhnou ruce
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
dle dostupných info EJK
- vyndáš kabely od vstřiků připojíš do EJK a ty z EJK ke vstřikům (trochu mne zaráží že u MT není třeba se připojit k lambda sondě tak jako u jiných moto)pak prodlužuje nebo ponechává stejnou délku impulzu pro otevření vstřiku a tím zvýší/ponechá tovární bohatost směsi. Nedělá to jen "Tupě" a natvrdo v jednom rozsahu, ale dá se nastavit různě pro každé spektrum otáček. Např. v nízkých se dá jezdit ekonomicky a od středních závodit.
SC:
vypadá s tím jedním kabelem, že se připojí k lambda sondě a upravuje napětí tak aby si řj. myslela že je směs chudší a sama přidala. Nastavení pro celé spektrum otáček stejné - nelze programovat jako EJK.
Závěrem tedy můj názor - výměnou výfuku a případně změnou sání jsou změněné provozní podmínky, které si myslím tovární řj. dokáže sama přizpůsobit tak aby provoz byl opět co nejekologičtější. Pro větší výkon potřebuji směs obohatit bez ohledu na to zda je tam jiný výfuk a taky kvalitně spálit - proto úprava sání. Nedokonale spáleným palivem se zvyšuje teplota ve výfuku a trpět mohou zmiňované ventily. Pro mne jiný výfuk znamená pouze jiný image, pokud budu chtít víc výkonu koupím silnější stroj.
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: no tady dalo MT všem konkurentum nafrak včetně vychvalovaného Monstera. Viz křivky výkonu a krouťáku
To se Ti teda divím, že jim tu lživou propagandu tak ochotně baštíš - vždyť přece hned vedle vpravo taky ale píšou, že MT-07 si řekne jen o 3.5 litru Naturalu 95 na 100 km...
Dovi píše: To se Ti teda divím, že jim tu lživou propagandu tak ochotně baštíš - vždyť přece hned vedle vpravo taky ale píšou, že MT-07 si řekne jen o 3.5 litru Naturalu 95 na 100 km...
No to je dobrej blábol, taky sem to čet, to bych chtěl vidět, jak ten test vypadal.. To asi tahali na lanech.. Ale jesli jen přečetli údaj z displaye, tk budiž, ty palubní počítače můžou taky pěkně lhát. Viz třeba můj služebák, kde se palubák chvástá hodnotou 8,7l ale realita po přepočítání je 10,5l... To samý oktávky, taky lžou a ubíraj cca litr. U mýho mt mi ale počítač sedí s propočty.
Lidi má být hezký víkend, Horneta nikdo nechce , tak se jedem pořádně rozloučit se ženou na stranu německou či rakouskou za železnou rudu. Znáte to tam někdo nějak líp? Razíme už dneska na večer, abysme na to měli celou minimálně sobotu. Případně třeba nějak pojezdit okolí Regenu a v sobotu se vydat směrem na Linz, tam je to prej taky pěkný, třeba 150km zatáček, když člověk ví.. Ale moc nevim :D tak se ptám. Díky!
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Daart píše: tak to ja se pro zmenu podivam jinym smerem vzhledem k tomu jak jsem letos jezdil a uz se mnou ani moc lidi kvuli tomu jezdit nechtelo tak je cas se aspon trochu uklidnit do mensich rychlosti a uzit si tu srandu bez takove sance na zabiti. brzo predstavim i novy stroj
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
XTeZeto píše: si přijel v té Oktávce,ju?
to je mondeo kamarade1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: No já sem o víkend nejvíce zvědavej na Velkou Cenu, zda Doctor zopakuje svou formu z Misana A pak si pudu dát sebemrskačskou jízdu na emtéčku za 3,5l a budou mě předbíhat psi a bezdomovci s dvoukolákama
zadny takovy, marecek mi nesmi upadnout1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Daart píše: zadny takovy, marecek mi nesmi upadnout
I mistr tesař se utne Taky bych se divil, kdyby pad i v Aragónu. Už bych chtěl vidět nějakej infarktovej souboj o první místo v posledních kolech, něco jako to bylo v Mugellu chorche vs. kinderčokoláda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: I mistr tesař se utne Taky bych se divil, kdyby pad i v Aragónu. Už bych chtěl vidět nějakej infarktovej souboj o první místo v posledních kolech, něco jako to bylo v Mugellu chorche vs. kinderčokoláda
No dobrý boje jsou v moto3 tam jezdí pěkná grupa pohromadě.
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
YAMAHA MT-07 FULL SYSTEM Scorpion exhaust
Naposledy editováno 26.09.2014 18:23:28
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
fesi_07 píše: ... celkom pekny tvar
YAMAHA MT-07 FULL SYSTEM Scorpion exhaust
U mě furt vede SC
I mistr tesař se utne Taky bych se divil, kdyby pad i v Aragónu. Už bych chtěl vidět nějakej infarktovej souboj o první místo v posledních kolech, něco jako to bylo v Mugellu chorche vs. kinderčokoláda
No ty bláho, a upad fakt podruhý za sebou, pravda ale, teď to byla jeho čistá blbost, furt ne a ne zajet do pitlane, oba repsoláci padli dnes tvrdě na hubu
No ale Doctor bohužel taky ale prej bude v cajku, nic zlomenýho naštěstí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
1Miki píše: Vysvětlení:
dle dostupných info EJK
- vyndáš kabely od vstřiků připojíš do EJK a ty z EJK ke vstřikům (trochu mne zaráží že u MT není třeba se připojit k lambda sondě tak jako u jiných moto)pak prodlužuje nebo ponechává stejnou délku impulzu pro otevření vstřiku a tím zvýší/ponechá tovární bohatost směsi. Nedělá to jen "Tupě" a natvrdo v jednom rozsahu, ale dá se nastavit různě pro každé spektrum otáček. Např. v nízkých se dá jezdit ekonomicky a od středních závodit.
SC:
vypadá s tím jedním kabelem, že se připojí k lambda sondě a upravuje napětí tak aby si řj. myslela že je směs chudší a sama přidala. Nastavení pro celé spektrum otáček stejné - nelze programovat jako EJK.
Závěrem tedy můj názor - výměnou výfuku a případně změnou sání jsou změněné provozní podmínky, které si myslím tovární řj. dokáže sama přizpůsobit tak aby provoz byl opět co nejekologičtější. Pro větší výkon potřebuji směs obohatit bez ohledu na to zda je tam jiný výfuk a taky kvalitně spálit - proto úprava sání. Nedokonale spáleným palivem se zvyšuje teplota ve výfuku a trpět mohou zmiňované ventily. Pro mne jiný výfuk znamená pouze jiný image, pokud budu chtít víc výkonu koupím silnější stroj.
Fakta by nám řeklo jen odbrždění na dynu nebo aspoň nějaký měření emisí, jinak to jsou stále jen "teorie od pivního tácku"
SuperSic58 píše: PetrA3> taky jsem si dal dnes dojčland, přes Vejprty, trochu sem pojezdil v rajchu a pak přes božák zpátky. Bajků tam u nich jezdilo jak nasráno, mnohem víc, jak u nás.
To jo, oni jezděj. My dneska Grein v AT. To nemá chybu prostě.. Řekli jsem si se ženou, že než jednou ročně alpy tak radši 3x tohle... Nulovej provoz ( jasně, motorek víc jak aut, ale stejně prázdný silnice a hlavně motorka neni zdroj problémů, nejsou tam hlavně ty turisti co koukaj po horách v těch pasech.. :D ), je to možná ještě víc přehledný, skoro všude je vidět dvě zatáčky dopředu a hlavně je tam člověk za 2,5h docela slušnou cestou, která sama o sobě baví... Fakt si nás to získalo a krajina taky nádherná. Kdyby někdo chtěl někdy vyrazit, dám typy na ubytko a silnice. Už tam máme vymyšlenej vyloženě asi 70km okruh Takže příště sobota ráno odjezd, oběd tam, 2x tenhle okruh :D neděle trochu jinej okruh a nějak dom. Vychází to asi na 700km, my ted najeli asi 900km.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
větrný štít / dunění v helmě [1, 2] Yamaha MT-07 | Andloc | 36 | Dnes v 14:42 JAVR |
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 | Hekryd | 39 | Dnes v 13:27 Hekryd |
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 | HuSte | 0 | 4.2.2024 v 15:25 HuSte |
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 | Ne-uron | 3 | 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron |
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 | Drediiik | 13 | 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf |