globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NEW Yamaha MT-07
5.11.2013 v 00:06


Naposledy editováno 05.11.2013 00:08:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

23.9.2014 v 18:04 | Nahoru | #2221

SuperSic58 píše: Tak už druhá fuel krabička, přímo na danej laďák. Já si řikal, že to nebude jen tak s tim full systemem. Je možný, že ty laďáky nijak nebezpečně neochudí směs, ale bez toho fuel sráče zůstane potenciál toho výfuku nevyužitý..


Přes zimu vám tu krabičku postavím za "2,50,- kč" budu si hrát se sáním i výfukem a jestli objednám součástky navíc, nebude už takový rozdíl. Náklady odhaduju do 1000kč a navíc nic nechci.

Naposledy editováno 23.09.2014 18:05:31

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

23.9.2014 v 20:35 | Nahoru | #2222
Hele lidi, když jsem kdysi študoval "krabičky" do auta, tak to ve většině případů byl bazmek, kterej modifikoval data ze senzorů a pak to posílal do ŘJ. Ta si myslela, že je něco jinak než ve skutečnosti bylo a na základě toho pak upravovala směs a vstřik a kdovíco ještě. Ať je to jak chce, mám z toho trochu strach. Kdyby měl výrobce v úmyslu nechat uživatele verglovat se směsí, tak tím tu motorku/auto rovnou vybavil. Mě je (trochu) jasný, že kvůli jinýmu vejfuku je potřeba s tím trochu hnout, ale namontování jakékoliv krabičky bych se bál. To bych to spíš zkusil vyřešit přímo u Yamahy. Možná jsem mimo mísu, ale kvůli 10ti koním navíc mi to riziko zkurvení ŘJ, případně mechanického vykurvení ventilů, propálení pístu, či čehokoliv jinýho přijde dost vysoký.

Případně mi to pls objasněte.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

24.9.2014 v 10:13 | Nahoru | #2223
Brisket> No dnes už ty krabičky jsou povětšinou bez zásahu do ŘJ, třeba EJK(už jsme se tu o tom bavili) upravuje až signál co vychází z ŘJ do vstřiků, takže do ŘJ vůbec nezasahuje. Nevim, jak funguje tenhle SC AFM modul, ale vede z něj jen jeden konektor, což je zvláštní..
A to poškození ventilů atd, je možný spíš, pokud směs po montáži laďáku nedoladíš. Výrobci žádný ladění vstřiku nedávaj, aby nedocházelo ke zvyšování emisí. Teď se ale nebavím o přepínání 2 nebo 3 map, které mají některé dražší motorky.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

24.9.2014 v 10:28 | Nahoru | #2224

1Miki píše: Přes zimu vám tu krabičku postavím za "2,50,- kč" budu si hrát se sáním i výfukem a jestli objednám součástky navíc, nebude už takový rozdíl. Náklady odhaduju do 1000kč a navíc nic nechci.


Tak to postav, otestuj na svý máše a pak to začni prodávat. Za litr ti lidi utrhnou ruce

NEW Yamaha MT-07

24.9.2014 v 12:36 | Nahoru | #2225
Bohužel má pravdu. To SC taky jen ochcává řj.. Výroba stojí opravdu v řádech korun..

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

24.9.2014 v 18:18 | Nahoru | #2226
Vysvětlení:
dle dostupných info EJK
- vyndáš kabely od vstřiků připojíš do EJK a ty z EJK ke vstřikům (trochu mne zaráží že u MT není třeba se připojit k lambda sondě tak jako u jiných moto)pak prodlužuje nebo ponechává stejnou délku impulzu pro otevření vstřiku a tím zvýší/ponechá tovární bohatost směsi. Nedělá to jen "Tupě" a natvrdo v jednom rozsahu, ale dá se nastavit různě pro každé spektrum otáček. Např. v nízkých se dá jezdit ekonomicky a od středních závodit.

SC:
vypadá s tím jedním kabelem, že se připojí k lambda sondě a upravuje napětí tak aby si řj. myslela že je směs chudší a sama přidala. Nastavení pro celé spektrum otáček stejné - nelze programovat jako EJK.

Závěrem tedy můj názor - výměnou výfuku a případně změnou sání jsou změněné provozní podmínky, které si myslím tovární řj. dokáže sama přizpůsobit tak aby provoz byl opět co nejekologičtější. Pro větší výkon potřebuji směs obohatit bez ohledu na to zda je tam jiný výfuk a taky kvalitně spálit - proto úprava sání. Nedokonale spáleným palivem se zvyšuje teplota ve výfuku a trpět mohou zmiňované ventily. Pro mne jiný výfuk znamená pouze jiný image, pokud budu chtít víc výkonu koupím silnější stroj.

NEW Yamaha MT-07

24.9.2014 v 20:38 | Nahoru | #2227


Prodám Akrapa - nový v krabici , cena 22 700Kč + poštovné, případně osobně v CV

Nabídka platí pouze do pátečního večera !!!

Pokud zájem nebude, v sobotu si ho nainstaluju

Naposledy editováno 24.09.2014 20:40:34

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

25.9.2014 v 15:52 | Nahoru | #2228
no tady dalo MT všem konkurentum nafrak včetně vychvalovaného Monstera. Viz křivky výkonu a krouťáku





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

25.9.2014 v 17:37 | Nahoru | #2229

SuperSic58 píše: no tady dalo MT všem konkurentum nafrak včetně vychvalovaného Monstera. Viz křivky výkonu a krouťáku


To se Ti teda divím, že jim tu lživou propagandu tak ochotně baštíš - vždyť přece hned vedle vpravo taky ale píšou, že MT-07 si řekne jen o 3.5 litru Naturalu 95 na 100 km...

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

26.9.2014 v 06:42 | Nahoru | #2230

Dovi píše: To se Ti teda divím, že jim tu lživou propagandu tak ochotně baštíš - vždyť přece hned vedle vpravo taky ale píšou, že MT-07 si řekne jen o 3.5 litru Naturalu 95 na 100 km...


No to je dobrej blábol, taky sem to čet, to bych chtěl vidět, jak ten test vypadal.. To asi tahali na lanech.. Ale jesli jen přečetli údaj z displaye, tk budiž, ty palubní počítače můžou taky pěkně lhát. Viz třeba můj služebák, kde se palubák chvástá hodnotou 8,7l ale realita po přepočítání je 10,5l... To samý oktávky, taky lžou a ubíraj cca litr. U mýho mt mi ale počítač sedí s propočty.

NEW Yamaha MT-07

26.9.2014 v 07:48 | Nahoru | #2231
Zase ta spotřeba

Lidi má být hezký víkend, Horneta nikdo nechce , tak se jedem pořádně rozloučit se ženou na stranu německou či rakouskou za železnou rudu. Znáte to tam někdo nějak líp? Razíme už dneska na večer, abysme na to měli celou minimálně sobotu. Případně třeba nějak pojezdit okolí Regenu a v sobotu se vydat směrem na Linz, tam je to prej taky pěkný, třeba 150km zatáček, když člověk ví.. Ale moc nevim :D tak se ptám. Díky!

NEW Yamaha MT-07

26.9.2014 v 07:58 | Nahoru | #2232
Tak jsem vygoogloval tohle http://www.oberoest...hornim-rakousku.html ;) tak snad.

NEW Yamaha MT-07

26.9.2014 v 09:21 | Nahoru | #2233
Jede někdo v neděli do Plzně na Svatováclavskou?

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

26.9.2014 v 10:15 | Nahoru | #2234
tak to ja se pro zmenu podivam jinym smerem vzhledem k tomu jak jsem letos jezdil a uz se mnou ani moc lidi kvuli tomu jezdit nechtelo tak je cas se aspon trochu uklidnit do mensich rychlosti a uzit si tu srandu bez takove sance na zabiti. brzo predstavim i novy stroj




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

26.9.2014 v 10:46 | Nahoru | #2235

Daart píše: tak to ja se pro zmenu podivam jinym smerem vzhledem k tomu jak jsem letos jezdil a uz se mnou ani moc lidi kvuli tomu jezdit nechtelo tak je cas se aspon trochu uklidnit do mensich rychlosti a uzit si tu srandu bez takove sance na zabiti. brzo predstavim i novy stroj




si přijel v té Oktávce,ju?

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

26.9.2014 v 10:52 | Nahoru | #2236
No já sem o víkend nejvíce zvědavej na Velkou Cenu, zda Doctor zopakuje svou formu z Misana A pak si pudu dát sebemrskačskou jízdu na emtéčku za 3,5l a budou mě předbíhat psi a bezdomovci s dvoukolákama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

26.9.2014 v 11:48 | Nahoru | #2237

XTeZeto píše: si přijel v té Oktávce,ju?

to je mondeo kamarade

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

26.9.2014 v 11:49 | Nahoru | #2238

SuperSic58 píše: No já sem o víkend nejvíce zvědavej na Velkou Cenu, zda Doctor zopakuje svou formu z Misana A pak si pudu dát sebemrskačskou jízdu na emtéčku za 3,5l a budou mě předbíhat psi a bezdomovci s dvoukolákama

zadny takovy, marecek mi nesmi upadnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

26.9.2014 v 12:39 | Nahoru | #2239

Daart píše: zadny takovy, marecek mi nesmi upadnout


I mistr tesař se utne Taky bych se divil, kdyby pad i v Aragónu. Už bych chtěl vidět nějakej infarktovej souboj o první místo v posledních kolech, něco jako to bylo v Mugellu chorche vs. kinderčokoláda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

26.9.2014 v 14:36 | Nahoru | #2240

SuperSic58 píše: I mistr tesař se utne Taky bych se divil, kdyby pad i v Aragónu. Už bych chtěl vidět nějakej infarktovej souboj o první místo v posledních kolech, něco jako to bylo v Mugellu chorche vs. kinderčokoláda


No dobrý boje jsou v moto3 tam jezdí pěkná grupa pohromadě.

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

26.9.2014 v 18:18 | Nahoru | #2241
... celkom pekny tvar
YAMAHA MT-07 FULL SYSTEM Scorpion exhaust



Naposledy editováno 26.09.2014 18:23:28

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

26.9.2014 v 18:23 | Nahoru | #2242

Daart píše: to je mondeo kamarade

plech jako plech.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.9.2014 v 14:16 | Nahoru | #2243

1Miki píše: No dobrý boje jsou v moto3 tam jezdí pěkná grupa pohromadě.


Jo trojky se mydlej pěkně až do konce, fest chumel

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

27.9.2014 v 22:28 | Nahoru | #2244
Zdravím z Konigwiesenu. Alpy - zbytečný! Moc daleko! Tohle je naprosto srovnatelný, mozna lepší, nepadate kdyžtak z útesu , žádnej provoz, kam člověk uhne, tam zatáčky. Od pátku krásných 400km, zítra ještě kolo Konihwiesen - Greis, Bad Zell a hurá dom... Necelý tři nadrze, da se to priste i s jednym noclehem, náklady tim padem jeste menší. Podle to nejlepší a nejbližší co muze clovek ze středních čech dostat. Doporucuju všem.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

28.9.2014 v 18:22 | Nahoru | #2245

fesi_07 píše: ... celkom pekny tvar
YAMAHA MT-07 FULL SYSTEM Scorpion exhaust


U mě furt vede SC

NEW Yamaha MT-07

28.9.2014 v 20:51 | Nahoru | #2246
Daart píše: zadny takovy, marecek mi nesmi upadnout

I mistr tesař se utne Taky bych se divil, kdyby pad i v Aragónu. Už bych chtěl vidět nějakej infarktovej souboj o první místo v posledních kolech, něco jako to bylo v Mugellu chorche vs. kinderčokoláda

No ty bláho, a upad fakt podruhý za sebou, pravda ale, teď to byla jeho čistá blbost, furt ne a ne zajet do pitlane, oba repsoláci padli dnes tvrdě na hubu
No ale Doctor bohužel taky ale prej bude v cajku, nic zlomenýho naštěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

28.9.2014 v 20:53 | Nahoru | #2247
PetrA3> taky jsem si dal dnes dojčland, přes Vejprty, trochu sem pojezdil v rajchu a pak přes božák zpátky. Bajků tam u nich jezdilo jak nasráno, mnohem víc, jak u nás.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

28.9.2014 v 21:07 | Nahoru | #2248

1Miki píše: Vysvětlení:
dle dostupných info EJK
- vyndáš kabely od vstřiků připojíš do EJK a ty z EJK ke vstřikům (trochu mne zaráží že u MT není třeba se připojit k lambda sondě tak jako u jiných moto)pak prodlužuje nebo ponechává stejnou délku impulzu pro otevření vstřiku a tím zvýší/ponechá tovární bohatost směsi. Nedělá to jen "Tupě" a natvrdo v jednom rozsahu, ale dá se nastavit různě pro každé spektrum otáček. Např. v nízkých se dá jezdit ekonomicky a od středních závodit.

SC:
vypadá s tím jedním kabelem, že se připojí k lambda sondě a upravuje napětí tak aby si řj. myslela že je směs chudší a sama přidala. Nastavení pro celé spektrum otáček stejné - nelze programovat jako EJK.

Závěrem tedy můj názor - výměnou výfuku a případně změnou sání jsou změněné provozní podmínky, které si myslím tovární řj. dokáže sama přizpůsobit tak aby provoz byl opět co nejekologičtější. Pro větší výkon potřebuji směs obohatit bez ohledu na to zda je tam jiný výfuk a taky kvalitně spálit - proto úprava sání. Nedokonale spáleným palivem se zvyšuje teplota ve výfuku a trpět mohou zmiňované ventily. Pro mne jiný výfuk znamená pouze jiný image, pokud budu chtít víc výkonu koupím silnější stroj.



Fakta by nám řeklo jen odbrždění na dynu nebo aspoň nějaký měření emisí, jinak to jsou stále jen "teorie od pivního tácku"

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

28.9.2014 v 21:54 | Nahoru | #2249

SuperSic58 píše: PetrA3> taky jsem si dal dnes dojčland, přes Vejprty, trochu sem pojezdil v rajchu a pak přes božák zpátky. Bajků tam u nich jezdilo jak nasráno, mnohem víc, jak u nás.



To jo, oni jezděj. My dneska Grein v AT. To nemá chybu prostě.. Řekli jsem si se ženou, že než jednou ročně alpy tak radši 3x tohle... Nulovej provoz ( jasně, motorek víc jak aut, ale stejně prázdný silnice a hlavně motorka neni zdroj problémů, nejsou tam hlavně ty turisti co koukaj po horách v těch pasech.. :D ), je to možná ještě víc přehledný, skoro všude je vidět dvě zatáčky dopředu a hlavně je tam člověk za 2,5h docela slušnou cestou, která sama o sobě baví... Fakt si nás to získalo a krajina taky nádherná. Kdyby někdo chtěl někdy vyrazit, dám typy na ubytko a silnice. Už tam máme vymyšlenej vyloženě asi 70km okruh Takže příště sobota ráno odjezd, oběd tam, 2x tenhle okruh :D neděle trochu jinej okruh a nějak dom. Vychází to asi na 700km, my ted najeli asi 900km.

NEW Yamaha MT-07

30.9.2014 v 10:27 | Nahoru | #2250
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
větrný štít / dunění v helmě [1, 2] Yamaha MT-07 Andloc 34 Včera v 21:51 JAVR
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 Hekryd 37 Včera v 17:14 nevo7
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 HuSte 0 4.2.2024 v 15:25 HuSte
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 Ne-uron 3 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 Drediiik 13 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf


TOPlist