globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozebrání motoru
18.9.2014 v 17:17
Zdravím, potřeboval bych poradit... Musím rozdělat motor, jelikož mám špatnou klikovku a ložiska, jenže mi v tom brání kryt od spojky.. Nejsem ani za prase schopný ty šrouby povolit, zkoušel jsem už všechno, ale nic, jen se protáčí šroubovák... Zkoušel jsem i WD, ale nic... Proto se chci zeptat, jak mám z tama ty šrouby dostat... Uřezat se nedají kvůli nepřístupnosti a vrtačka taktéž nepůsobí... Díky za odpověď...

Rozebrání motoru

18.9.2014 v 18:42 | Nahoru | #1
Použil bych asi úderový šroubovák.Ale pokud jsi použil vrtačku tak drážky na šroubech už jsou v hajzlu a pak už zbývá jen odfézovat a šrouby nahradit novými.

Rozebrání motoru

18.9.2014 v 19:40 | Nahoru | #2
Jsi lempl, když vrtačka nepůsobí Musíš si nejprve udělat důlčíkem důlek (co jiného) do místa, kde chceš vrtat a nějakým malým vrtáčkem si to předvrtat, no a pak dalším a prostě odvrtat hlavu šroubu.
Pro příště - pořádně motor podepřít a přes nějakou kulatinu párkrát zatepat na hlavičku šroubu. Ten povolí v závitu a půjde snadno vytočit. Další možnost je vzít hořák a nahřát karter v předpokládaném místě, kde má šroub závit. Důležitá je ohřívací rychlost - jde o to, že se silumin roztáhne rychleji než ocel a v ten moment to krásně povolíš, pokud budeš hřát moc dlouho bude to mít podobný výsledek jako za studena (ikdyž trochu to znát bude).
Elegantní způsob je, jak píše kolega předemnou - rázový šroubovák, ale ne každý ho má doma. Nicméně se neztratí.

Rozebrání motoru

18.9.2014 v 21:49 | Nahoru | #3
Jak vrtačka nepůsobí? To moc nechápu, jak se netočí? Dej jí do zásuvky. Když odvrtáš opatrně pouze hlavu šroubu tak ten zbytek po sundání karteru vytočíš sikama. Musíš samozřejmě vrtat co nejpřesněji na osu šroubu, nejlépe ve stojanu a ne v ruce o malého vrtáku po větší než samotná hlava odpadne. Myslím, že budeš končit vrtákem 7.

Rozebrání motoru

19.9.2014 v 03:41 | Nahoru | #4
Ježiš! Další amatér mučí pincka. Když chceš dělat GO motoru, tak by jsi se měl alespoň poradit s někým, kdo to už dělal, nebo naděláš víc škody, než užitku. Tím úderovým šroubovákem povolíš prakticky cokoliv a hlavně neohrabeš hlavy šroubů. Ale co chceš dělat, až se ti to podaří otevřít? Dalším problémem bude primární kolečko, který nesundáš bez stahováku! a jak chceš rozdělit půlky karteru? Šroubovákama? Jestli ano, tak ten motor rovnou hoď do šrotu!!

Rozebrání motoru

21.9.2014 v 21:05 | Nahoru | #5
udinar: spíš bych chtěl vidět jak bude sundavat pružinky na spojce ty budou všude

Rozebrání motoru

23.9.2014 v 17:56 | Nahoru | #6
No tak abych se k tomu vyjádřil, tak ty šrouby mají naprosto zmrvený hlavy a prostě nejdou povolit... Zkusím to nahřátí nebo ten úderovej šroubovák... Jo a udinar a ffugas, co jsem zatahujete GO motoru, to už jsem dělal a umím to a pokud dobře vím, tak jsem se o půlení kartéru vůbec nezmiňoval a ani o ničem podobným, takže vaše úvahy o tom, že neumím opravit motor kvůli tomu, že prostě nevím, jak vytočit blbý šrouby, jsou zcestné..

Rozebrání motoru

24.9.2014 v 14:52 | Nahoru | #7
ganor: Ale já o půlení nic nepsal a nahoře máš radu jak bych to dělal já. Čti pozorně. Pokud máš zmrvený hlavy tak ti úderák asi už moc nepomůže, ale za zkoušku nic nedáš.

Rozebrání motoru

6.10.2014 v 19:08 | Nahoru | #8
tak to udělej po cikánsku dvě sekery mezi kartery , se šroubama se vyndavat nemusíš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist