paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

5.11.2013 v 00:06

Naposledy editováno 05.11.2013 00:08:56

18.9.2014 v 10:33 | Nahoru | #2191
Joo. Leda večer kolem 1900.

18.9.2014 v 13:23 | Nahoru | #2192
to už začíná tma :(

2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

18.9.2014 v 17:14 | Nahoru | #2193

18.9.2014 v 18:10 | Nahoru | #2194

Daart píše: no ja spis myslim ze by mi to strach z tlaceni na pumpu nedovolil

Jak se mi objeví "F"ko mířím k pumpě a to mívám kolem 230km od posledního tankování.
Samozřejmě dle toho kde a jak jsem jezdil, nějak si nemohu pomoct a prostě se mi chce za to pořád tahat a tak průměrná spotřeba vyrostla ze záběhové 4,2 na 5,3 L/100km

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

18.9.2014 v 19:39 | Nahoru | #2195

SuperSic58 píše: 1Miki> Musim reagovat na to s tou vyškráblou peněženkou Už jen dát 130 za motorku, je pro 99% lidí v týhle zemi naprostý sci-fi. Loni jsem pořídil fungl hondu za 104 a letos tuhle yamahu. Neustále poslouchám od kamarádů a rodiny nebo kolegů z práce, kdeže mam schovanou tiskárnu na prachy, jakou že sem udělal poštu nebo směnárnu, jesli nekšeftuju s pikem, pak řeči jako "vatař, vykešovanej, za vodou" atd. Přitom pracuju za pár drobnejch.. Ale když vidim kamarády, jak horko těžko pytlíkujou 12 tisíc na silně ojetýho skútra a pak jezděj na pneu, z který lezou dráty, páč už přece vykrvácel a nezbyl cash tk nevim co s těma penězma dělaj... A za rok ho prodává, protože se podělala pračka a někde se musí vyškrábnout prachy na novou.. A nebo když je pro něj 4 tis za motor likvidační částka a raději kouká roky na v kůlně pohozenou orezlou motorku bez motoru. Některý lidi si berou půjčky na dotykáče! je to síla..

18.9.2014 v 20:08 | Nahoru | #2196

PetrA3 píše: To víš, my co jezdíme za 4 litry

Ale emtéčko přece jezdí za 3,4l a při eko jízdě ještě míííííííň

18.9.2014 v 20:22 | Nahoru | #2197

Bruneta píše: čoveče a to si představ, že já bych byla pro tvoje kamarády i rodinu asi hodně divnej kousek, když si to dovolím jako matka samoživitelka

No hlavně bych to označil jako silně nezodpovědné Ale jinak je to každýho věc Tak u vás v Praze cinká každej zlaťákama ale tady u nás ve vidlákově je samoživitelka synonumum pro socku, většinou cikánky, smažky, nebo mentálně slabší dívky se základním vzděláním, co k tomu přišly v křoví za dýzou za lajnu péčka..

Naposledy editováno 20.09.2014 09:52:37

18.9.2014 v 20:28 | Nahoru | #2198

SuperSic58 píše: No hlavně bych to označil jako silně nezodpovědné Ale jinak je to každýho věc Tak u vás v Praze cinká každej zlaťákama ale tady u nás ve vidlákově je samoživitelka synonumum pro socku, většinou cikánky, smažky, nebo mentálně slabší dívky se základním vzděláním, co k tomu přišli v křoví za dýzou za lajnu péčka..

kurňa jsem z vesnice a v křoví za dýzou no fakt si hustej
nezodpovědná možná jsem, ale zase koníček je prostě koníček a nejsem žádnej pirát silnic

19.9.2014 v 07:12 | Nahoru | #2199

Bruneta píše: kurňa jsem z vesnice a v křoví za dýzou no fakt si hustej

19.9.2014 v 07:26 | Nahoru | #2200

SuperSic58 píše: Ale to se mi líbí, že se tý záliby nevzdáš i když přijde dítě, seš srdcařka. Opět musim zmínit některý kamarády, kteří prodali své motorky, když bylo dítě na cestě se slovy "je čas dospět a stát se slušným člověkem" a tady se pozná, kdo je skutečný motorkář. Já bych se bez motorky oběsil

no bruneta zo ma jeste trochu jinak, ale ja to mam jak ty

19.9.2014 v 07:41 | Nahoru | #2201

19.9.2014 v 08:28 | Nahoru | #2202
Je to o tom, jak si to člověk nastaví... Přiznávám, že máme oba nadprůměrný platy, možná i na Prahu, ale přesně vidím jak kolegové z práce prostě nevyžijou ani s timhle, přitom dost jich bydlí v paneláku, ve svym atd... , maj kontokorenty, na všechno uvěry, nejsou chopný ušetřit ani kolo atd... Taky mi to vrtá už nějakou dobu hlavou co s tim penezma dělaj protože rozhodně nejsou nikde vidět, několikrát na to samozřejmě i přišla řeč a trochu jsem to i pochopil, proč tomu tak je, placení stále předražených tarifů 1500,-/měsíčně atd a lenost to změnit a plno jiných a jiných a v celkovým součtu za měsíc je to pak opravdu hodně penez. Ale to je boj každýho z nás jak si to zavedete, o jeho preferencích atd.. Sem to asi nepatří..

19.9.2014 v 08:58 | Nahoru | #2203

.. jenze ty jsi Bruneta

19.9.2014 v 12:38 | Nahoru | #2204
Tak co dneska lidi? ) kdyžtak sms 775 115 755 Jsem zase po několika týdnech osedlal 07 )

19.9.2014 v 19:33 | Nahoru | #2205
Taky jsem se byl projet než začlo poprchavat :D

19.9.2014 v 19:41 | Nahoru | #2206
Já dneska asi 200km, na Dubou.. Tam se děly věci :( blázni v protisměrech, jiskry od stupaček, hlava v protisměru u každýho druhýho, o předjíždění aut radši nemluvim... Dal jsem to tam a zpět a jel domu.

19.9.2014 v 19:45 | Nahoru | #2207
Ja jel do Prahy do Počernic a z Počernic na Poděbrady a pak vesnicema do Čelákovic a pak už jenom okolí :). Na Dubou bych chtěl zajet ale jestli to tam je až tak strašný tak se bez toho obejdu :)

Naposledy editováno 19.09.2014 19:45:54

19.9.2014 v 20:31 | Nahoru | #2208
Koukám že MTéček je tu už pěkná kopa. To už by se dala zorganizovat nějaká akce na okruhu. Tam žádnýho blázna v protisměru nepotkáte.

20.9.2014 v 10:22 | Nahoru | #2209

Krovak píše: Já ti řeknu, co s nima dělaj někteří. Mladá na vejšce, dítě v první třídě, hypotéka na byt a co zbyde seru do bytu, jelikož je tam všechno tak, jak se to před 30 lety postavilo, takže v dezolátním stavu A průsery posledního měsíce: Na jednom autě zařvalo těsnění pod hlavou + (nejspíš) stírací kroužky, o dva týdny později na druhém spojka. A to je furt něco. Kdybych bydlel u maminky, honil si péro a jezdil na kole, tak si to MTčko koupím 2x do roka, takhle holt smůla

Tk já mam štěstí, že nejsem zatíženej hypotékou a zatim nemam potomka. Musim se ale starat o barák a tam je furt co dělat a kde investovat, nová kanalizace, novej sokl a sanace, novej komín a krbovky, novej štuk v obyváku, nový okapy a plechování arkýřů, teď nás čeká balkón, furt sypeš prachy, známe to všichni O auto se taky starám, ale tady jsem nešel cestou jako většina(tédéíčko za 100 a více), ale pořídil benzíňáčka 1,3 rok 92 za 10tis ve velmi zachovalym stavu Dát 100 táců za auto, když můžu dát 10? A udělá stejnou službu, pro mě plechovka jako plechovka Ve všem se snažim myslet ekonomicky, hadry, žrádlo atd. Ale samozřejmě si taky užívat zábavu, a že těch open air hudebních akcí letos bylo Je to hlavně o tom, jesli to fakt chceš. Znám lidi, co vydělávaj stejně jak já nebo i víc, nemaj holku, bydlej u rodičů, nemaj auto ani motorku, žádný zájmy a furt dokola melou jak jsou švorc, taky to nechápu..

20.9.2014 v 11:23 | Nahoru | #2210
Když už se to tu zvrhlo k těm penězům.... Když jsem vydělával v roce 2002 cca 10 000,- hrubého, z čehož zbylo asi 8 000,- čistého, tak jsem dal mámě 4 000,- za bydlení a za ty zbylé 4 000,- jsem tak nějak musel žít. Bylo to o houně, ale šlo to. Pak se mi z měsíce na měsíc plat ztrojnásobil. Ten první měsíc jsem byl boháč, ale už ten druhej jsem na tom byl stejně, jako s předchozím platem. Prostě jsem měl plnou šrajtofli a nepřemejšlel o penězích tak jako dřív. Takže zase, od vejplaty k vejplatě. A bylo jedno, jestli beru 10 nebo 30. Musel jsem se naučit hospodařit, nekupovat zbytečnosti, neplatit za věci, které nepotřebuju (jak se tu někdo zmiňoval o předražených starých tarifech) a podobně. Taky pomáhá evidence výdajů. Od roku 2009 si zapisuju naprosto každý výdaj. Když na pumpě tankuju + kafe + žvejky, tak každou položku zapíšu do programu. Pak vidím, kam peníze odcházej. Jasně že mám taky "zbytečné" výdaje. Třeba mi v garáži stojí 4,7 litrová obluda. Ve městě svačí 18 litrů, ale to auto je v kategorii "zábava", takže to tolik nebolí. A na běžný ježdění mám to tédéíčko, kterýmu je 14 let a papá 5 litrů. Prostě je to o tom, jak si to každej udělá. Někdo preferuje chodit do hospody, někdo si kupuje oblečení, někdo motorku/motorky. Ze mě si v práci dělaj prdel, páč mám dvě auta, dvě motorky a na jaře příštího roku budu kupovat další motorku. Jen se neumím rozhodnout, jestli to bude Super Ténéré, nebo Midnight Star. Hypotéku mám, ještě na 25 let, na krku soud s bejvalou přítelkyní (o moje peníze, které si ona myslí, že jsou její) ale i tak jsem si v dubnu tu holku (MT07) musel koupit.

Hmm, jsem se nějak rozepsal.

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

21.9.2014 v 20:40 | Nahoru | #2211
FYI

Davam do pozornosti "SC-PROJECT - YAMAHA MT-07"

www.sc-project.com/yamaha_mt_07_e.htm

3 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

22.9.2014 v 08:20 | Nahoru | #2212

22.9.2014 v 18:19 | Nahoru | #2213

PetrA3 píše: Designově asi nejhežčí vejfuk Bohužel všechny ladáky na 07 maj na mě moc enduro/chopper sound Rád bych něco pilkovějšího! :)

Když dva roky nevyměníš minerální vatu uvnitř tak bude "Pilkovitější zvuk" Jinak SC se mi taky líbí. Taky doporučují i power unit. (další prachy)ale...

Naposledy editováno 22.09.2014 18:34:03

22.9.2014 v 20:08 | Nahoru | #2214
Jj :)) Nebo ji rovnou nějak vyhodim a vycpu to trochu jinak :))

BTW. dneska jsem jel podruhý v životě na Ducatce, konrétně Monster 696, asi 100km... Nooo, jakoooo :D :D

23.9.2014 v 11:00 | Nahoru | #2215

fesi_07 píše: FYI

Davam do pozornosti "SC-PROJECT - YAMAHA MT-07"

www.sc-project.com/yamaha_mt_07_e.htm

Tak už druhá fuel krabička, přímo na danej laďák. Já si řikal, že to nebude jen tak s tim full systemem. Je možný, že ty laďáky nijak nebezpečně neochudí směs, ale bez toho fuel sráče zůstane potenciál toho výfuku nevyužitý..

23.9.2014 v 11:27 | Nahoru | #2216

Tak choppery maj setsakra jinej zvuk než emtéčko. To je uplně jiná koncepce motoru. Musíš to MT trochu vytočit, pak má pěknej zvuk točivýho dvouválce. Pokud chceš jekot čtyřválce, tk jedině změnit motorku

23.9.2014 v 11:28 | Nahoru | #2217
2x

Naposledy editováno 23.09.2014 12:03:40

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

23.9.2014 v 12:27 | Nahoru | #2218
supersic58: Tak to vím, trochu ho vytáčím neboj Už jsem párkrát zakopnul i omezovač

23.9.2014 v 12:39 | Nahoru | #2219
PetrA3> Počkej ale tys jí prodával ne? Nebo je furt doma?

23.9.2014 v 13:32 | Nahoru | #2220
Nn, nechali jsme si to, do světa jde Hornet... Ale po včerejším zážitku s Monstrem nevim, jak dlouho vydrží Yamča doma :/
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
větrný štít / dunění v helmě [1, 2] Yamaha MT-07 Andloc 38 Dnes v 17:53 JAVR
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 Hekryd 39 Dnes v 13:27 Hekryd
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 HuSte 0 4.2.2024 v 15:25 HuSte
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 Ne-uron 3 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron