1. pohodlnejsi posez, sedim vys a mam vetsi prehled, zvlaste v kolonach mezi plechovkari
2. Snese docela dobre lesnacky a polnacky
3. je to docela individualita, tj nema ho kazdej (coz u Sportstera rict nemuzu)
Oproti tomu se Sportsterem:
1. se mi lip jelo po dalnici (tolik to nefouka jako na scr)
2. pri porovnatelnem objemu ma motor vyssi vykon
3. je to HD...
Jinak ani jeden na dlouhy cesty neni, teda jestli nejses masochista, ostatne cestovat se da na cemkoliv..
Dostupnost nd a servisu ma lepsi HD.
S dostupnosti doplnku je to srovnatelne, tj. mraky, jsou to hold oba fancy stroje.
...nejlepsi doporuceni, je si to pujcit tak na pul dne a poradne se projet, ja to tak udelal a vyhrad to tr na plny care..., ale je to o individualnim pocitu
Hodne stesti s vyberem
1 reakcí na tento příspěvek Harley Davidso, sportster 883, Rady
http://www.motorcycl...road-test-14278.html
1 reakcí na tento příspěvek Harley Davidso, sportster 883, Rady
1 reakcí na tento příspěvek Harley Davidso, sportster 883, Rady
tenhle celkem ujde i ta cena a je to 1200 bitch
Naposledy editováno 10.02.2008 12:45:28
Takže mně to vychází pro Tebe buď Rko nebo Custom. Měla jsem možnost vyzkoušet oba modely. Rko je víc sportovní, Custom je jak říkáš, víc chopperoidní.. . S Rkem si dáš celkem pěkně zatáčky (mluvím v rámci možností takového stroje), s Customem spíš kochačka. Ale Custom je klasika, suprovej vzhled a i se svojí výškou se na něj poskládáš.
Pro delší cestování se spolujezdcem to asi moc nebude. Výkon dostačující, aspoň, co jsem zatím stihla ozkoušet. Cestování po dálnici, v pohodě..předtím jsem měla Virago a tam to sakra foukalo, na Sportíkovi skoro o ničem nevím.
Spotřeba 4 litry, když za to trošku taháš, tak o něco víc.
Jak říká Mickey, je to srdcová záležitost...ber nebo nech.
Cestovat se na tom dá také, a vcelku svižně jen z toho slezeš malinko rozlámaný lol lol lol Spolujezdec masochista si to na nouzovém sedátku také užije, pokud ho při rozjezdu po zadním nestratíš (Buell má krátký rozvor a rád se malinko zvedá) lol lol lol
S ohledem na výšku sedla u Fireboltu bych to viděl tak, že je to ideální motorka pro lidi vyšší 180 cm.
Já mám Buell XB9 Firebolt 2003 s originál racekitem - nepřeslechnutelná motorka lol lol lol
Tak že Buell - sice to není chopper, ale je to naprosto originální HD dělaný na zatáčky
Mám i Fat Boye a je to jiné jezdění na XL 883 a FLSTF, každé má své. Silný krouťák nebo hbitost v zácpě.
Pavel
1 reakcí na tento příspěvek Harley Davidso, sportster 883, Rady
Cowley>HD 883 Sporster mám 3 roky...od 125km/h už to moc netáhne a můj osobní rekord na dálnici za bezvětří je cca 156 km/h...
Panečku to není na devítistovku vůbec špatné...
1 reakcí na tento příspěvek Harley Davidso, sportster 883, Rady
Jsou samozřejmě názory cpát tam syntetiku, ale pokud jezdíš normálně, tak jsou to vyhozené peníze. Navíc syntetika od H-D je olej urrčen, jak pro motor, primár, tak i pro převodovku, mňam
1 reakcí na tento příspěvek Harley Davidso, sportster 883, Rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Harley davidson - manuál sportster 883 [1, 2] Harley Davidson XL 883 | certisko606 | 48 | 31.7.2023 v 15:28 36362 |
Umístění SPZ - výklad zákona k disk... [1, 2] Harley Davidson XL 883 | JetFly | 39 | 14.7.2023 v 10:54 martjan_1098 |
kick start sportster Harley Davidson XL 883 | Adris-ERR | 9 | 9.7.2020 v 09:14 alls |
Čištění nádrže od rzi Harley Davidson XL 883 | MajklHornet | 12 | 8.9.2019 v 07:59 Slzic |
Vysoké otáčky Harley Davidson XL 883 | edymor | 4 | 26.8.2019 v 11:01 edymor |