Toto nemá být inzerát, jen otázka, jaký na to mají názor muži....
Naposledy editováno 22.08.2014 20:13:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
HondaGiRRl píše: To z tebe taky bude samolibý egoista?
... taky??? jak to jako myslis holcicko?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
MedWed píše: ... taky??? jak to jako myslis holcicko?!
Tak, jak to říkám, chlapečku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
TomElefant750 píše: Aerodynamika letící cihly - a mně se to zatraceně líbí. Ale určitě to není designovaný na "stahování desetinek na okruhu".
Čau, Tom
Inu Tome, rekl bych, ze to bylo trochu poplatne dobe...
Viz priklady jinych dobovych aut...
Kazdopadne nektere letici cihly se i na okruh dostaly...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
HondaGiRRl píše: Tak, jak to říkám, chlapečku
Mno jo... ale kdo se v tom, co rikas ma sakra vyznat?! :D Kde mam nejaky prekladac?? :D :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
MedWed píše: Mno jo... ale kdo se v tom, co rikas ma sakra vyznat?! :D Kde mam nejaky prekladac?? :D :D
Je to nad tvoje chápání...rozumím...každý máme svoje mantinely
assassin píše: Kdyz se neujal tak se podivej na cumak soucasne petky nebo sestky .... Podle me neni moc odlisny, rozhodne se nesklani spickou k zemi..
Pak muzes podivat jak vypada predek chargeru,challengeru, camara a mustangu....
to nema cenu reagovat na nej jako na vazne polozenou otazku... spis nejak ve stylu "na, tu mas bombon a ted si utikej za ostatnima detma hrat"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
HondaGiRRl píše: Je to nad tvoje chápání...rozumím...každý máme svoje mantinely
Limity holcicko... a stropy... a podlahy!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
MedWed píše: Limity holcicko... a stropy... a podlahy!!
Stropy, podlahy a patra máš mezi sebou a Verunnkou...do toho mě netahej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
HondaGiRRl píše: Stropy, podlahy a patra máš mezi sebou a Verunnkou...do toho mě netahej
Nemuzes se merit co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
MedWed píše: Nemuzes se merit co?
Diky Bohu ne!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
HondaGiRRl píše: Diky Bohu ne!
souhlas.... druhou jako ona... to by takhe Koule neunesla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
TomElefant750 píše: MedWed> Jo, starý dobrý časy - ještě se dobře pamatuju jak jsem hltal ME cestovních vozů v Brně, když tam lítaly Báwa, Jaguáry, Alfasudy, tuším i nějaký Camaro - a stotřicítky.
Čau, Tom
ses kousek starsi no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
MedWed píše: souhlas.... druhou jako ona... to by takhe Koule neunesla...
Obávám se, že takových tu běhá až příliš, a to nejen ženského pokolení
e.: písmenko
Naposledy editováno 31.08.2014 18:57:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
MedWed píše: ses kousek starsi no
Řekněme spíš "vyzrálejší a moudřejší", že?
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
TomElefant750 píše: Řekněme spíš "vyzrálejší a moudřejší", že?
Čau, Tom
JA bych zustal u toho starsi a opotrebovanejsi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
Che píše: a jaké jsou vlastnosti tohodle tvaru předku auta a proč se neprosadil ??
Možná to bude tím, že v téhle době ještě navrhovali auta tak, aby se na ně hezky koukalo ne jen pro Cx, stejnej příběh Charger 68, jehož maska je sice úchvatná, ale kurví jízdní vlastnosti, takže homologační série pro soutěžák měla hnusnou masku, ale funkční
MedWed píše: Viz priklady jinych dobovych aut...
[/img]
a jakej to má koeficient aerodynamického odporu ? i když teda, jak praví klasik "svou cenu ve vývoji mají i ti, kteří ostatním ukážou, tudy ne přátelé, tudy cesta nevede" aneb "na základě experimentu prokázal, že vyfukováním tabákového kouře do vody zlato nevzniká"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
Skalik píše: Možná to bude tím, že v téhle době ještě navrhovali auta tak, aby se na ně hezky koukalo ne jen pro Cx, stejnej příběh Charger 68, jehož maska je sice úchvatná, ale kurví jízdní vlastnosti, takže homologační série pro soutěžák měla hnusnou masku, ale funkční
Cx je jeden důvod, druhá věc je to, že opravdu není vhodný, aby se přední náprava při vysoké rychlosti odlehčovala
Jo rovnej cumak zarucene zveda predni napravu - to jako od oka strelis jak vypada proudeni kolem toho vozu a jaky tam pusobi sily?
Sestky bmw urcite byly spis ty rychlejsi auta na silnici a prosluly jizdnima vlastnostms - takze tvoje slova ala slepa cesta, vydukovani tabakoveho koure atd mi moc nesedi
Ale tak samo, predpokladam ze v sestce mas najezdeno vic nez my vsichni dohromady...
1 reakcí na tento příspěvek Svobodná matka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
Che píše: taxe nad tím chlapci zamyslete v jaké rovině působí vzdušný odpor a v jaké poháněcí síla ??
Jako vzdusny odpor se obvykle povazuje vodorovna slozka - jako pusobiste te sily asi tezko vzit u realneho modelu bod, takze i tezko usuzovat na rovinu ve ktere ten bid lezi....
Pohaneci sila bude mit opacnej smer nez ten odpor a pusobiste bude v miste dotyku pneumatik...
Je to spravne? A co jsme z toho podle tebe meli vyvodit?
Che píše: Cx je jeden důvod, druhá věc je to, že opravdu není vhodný, aby se přední náprava při vysoké rychlosti odlehčovala
No ono to ma na přední nápravě motor, to co píšeš ty se dělo u Porsche. Přijde mi, že jsi na to šel tak nějak vědecky, bavíme se o aerodynamice, takže rozložení hmotnosti zanedbáme a tak dále.
Ono i kdyby to auto jezdilo blbě, což podle všeho nejezdí tak si youngtimer nekupuješ kvůli chování ve vysoké rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svobodná matka
Londoner píše: Co myslis tim neprosadil? v posledni dobe to ma docela dost aut a tyhle "zraloci" bawa meli/maj uspech ne?
..jo byly to "mrdky"!
BMW 635 CSi se objevilo na závodních tratích ME cestovních vozů v sezoně 1980. V příštím roce už díky Umbertu Granovi a Helmutu Kellenersovi slavilo jezdecký titul. Pak ho sice nahradil čtyřdveřový 528i, ale osmdesátý třetí rok znamenal velký návrat a legendární souboje s Jaguary XJS Toma Walkinshawa. Šampionem se stal legendární Dieter Quester na BMW. Pak nastoupily Jaguary a Volva, ale v Mnichově se radovali ještě z jednoho celkového prvenství Roberta Ravaglii (1986). Z těch slavnějších jezdců, kteří do vozů rovněž usedali, jmenujme alespoň Marca Surera, Hanse-Joachima Stucka a Gerharda Bergera. Čeští fanoušci si pamatují Zdeňka Vojtěcha a Břetislava Engeho, kteří s podobným autem jezdili v týmu Hartge. Dnes jej uvidíme v Muzeu sportovních vozů v Lánech. Značkový titul ovšem zůstal BMW vždy zapovězen.
V roce 1984 získal Volker Strycek korunu vůbec prvního šampiona DTM, triumfy slavila 635 CSi také v náročných čtyřiadvacetihodinových kláních na legendární Nordschleife (Severní smyčka okruhu Nürburgring) a ve Spa-Francorchamps. Bavoráky jezdily národní šampionáty včetně japonského a australského, ale i závody do vrchu a ve Francii dokonce rallykros!