jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
JohnyCBR600F3 píše: Já už jsem v klubu rok :D Ale to nevadí :D Pořád je to pekelnej stroj :) I když teda 9 měsíců jsem ji měl v servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
JohnyCBR600F3 píše: Jojo praskl přesně mezi držákama motoru nahoře, tak jak praská obvykle :D No dal jsem to do servisu a zavařili mi to a vyztužili na obou stranách. A kdo tu motorku nezná, tak nain epozná, že to bylo vařený a vyztužený. A zjistil jsem, že mi prasklo od nějakýho pádu boční víko na motoru na levé straně, možná to je od toho jak mi spadla ze stojánku, nebo to bylo už dřív, ale teď z toho začal chcat olej ze všech vík, takže jsem přetěsňovala zítra se ukáže, jestli to bude přetěsněný dobře :)
Tak dobry vedet, ze to lze zavarit. Kolik to stalo? A delalo se to na motorce nebo celej ram odstrojili? Zbytek je asi z bouracky (coz mohl byt i ten ram ale), to neudelas nic, hlavne ze to mas v cajku.
Bubrak-ZX10R píše: covece ale je to zvlastni, dyk nad tou SKTRC vsichni nadsene peli ody (i v zahranici), jak je to primo z MotoGP a ze KIMS byl jen odvarek apod. a to uz KIMS opevoval tady Oxygen
Bubbo jasně že je ta TC z MotoGP jenže z raných dob, kdy tam Kawa ještě jezdila a TC teprve začínala a krom toho věku jí navíc chybí pár věcí - GPS modul např., gyroskopy např. (ty má brambora od začátku v r. 2010), možnost personalizace a trochu víc stupňů
... KIMS? to nebyla TC, ale plenka chránící pilotoic prdel ... a dobře!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
JEFFzx13 píše: zdar Bubraku,nejels nahodou vcera kolem 16.30 po radlicky???
cau, ne-e
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Chapadlo píše: JohnyCBR600F3> Jj, delaji dobre, ale ta cekacka je priserna. Navic se stava, ze ti to vezmou a teprve az pak reknou, ze maji prace jak na kostele a bude to trvat
Jo to se mi stalo no :D čekal jsem 9 měsíců :D Ale stoji to za to, do motorky jsme zainvestoval přes zimu za opravu a údržbu a gumy brzdy a takovy srance 35 tisíc, ale je to peklo teď.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
kawafil píše: Bubrak-ZX10R> jen info , u Murkina ladeno - leo vince bez katu, race KN, vykon na zadnim kole 187 ps a 111nm , S 1000 od r 2013 je prej uz v zakladu o 9 koni silnejsi
A hovno vydrzi ...
kawafil píše: Bubrak-ZX10R> jen info , u Murkina ladeno - leo vince bez katu, race KN, vykon na zadnim kole 187 ps a 111nm , S 1000 od r 2013 je prej uz v zakladu o 9 koni silnejsi
Caues,diky moc za info cili je to pouze s ladakem (+svody?) a KN a PC ? 187 na kole je cca 208 (beru cca 10% pokles na kolo), coz je dejmetomu oproti papirovejm 200 narust 8hp, to neni moc, ale zas kdovi jak to je s tim papirem zejo. Beru vse bez RAM-AIR.
Zajimavy, ze u 04 se běžně všude uvádělo na zadním kole 160hp a u 08 170hp, čili 180 bych taky tipoval v serii u 11 (v USA tam bylo výrazně méně kvuli restrikcim a byl kolem toho humbuk jako že je desítka líná atd. ale stačilo vyměnit ECU a koncovku a bylo to na ůrovní BMW, což je ale teď v podstatě téměř Tvůj případ, jen teda BMW je od 2013 zas silnější(?) a to sem nevěděl ).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: A hovno vydrzi ...
To by me, kupodivu, zajimalo, muzes to pls rozvest?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: To by me, kupodivu, zajimalo, muzes to pls rozvest?
on myslel to bmw , jinak svody jsou orig jen misto katu je roura s koncovkou , jinak pred brzdou nameril 180 a tech 7 doladil , jeste info Kolda ma na stejnym biku ale zavodni kit kawasaki za 60 t a ma na zadnim kole 1931 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: To by me, kupodivu, zajimalo, muzes to pls rozvest?
CO na tom chces rozvadet ? Bavum praskaj vejfuky, odchazej rychlosky i motory, a celkem snadno se lamou ramy ..... zeptej se Dafitaku jakou maj spotrebu bavoraku >:) >:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
kawafil píše: Bubrak-ZX10R> jen info , u Murkina ladeno - leo vince bez katu, race KN, vykon na zadnim kole 187 ps a 111nm , S 1000 od r 2013 je prej uz v zakladu o 9 koni silnejsi
Takže BMW má v základu na motoru rovnou z obchodu dejme tomu odhadem 220 koní? Proč tedy udávají 193 koní (když všichni ostatní uvádějí výkon na motoru)? Myslím, že to první číslo by prodávalo daleko lépe. Mít motorku s výkonem superbiku.
Naposledy editováno 28.08.2014 18:54:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: CO na tom chces rozvadet ? Bavum praskaj vejfuky, odchazej rychlosky i motory, a celkem snadno se lamou ramy ..... zeptej se Dafitaku jakou maj spotrebu bavoraku >:) >:)
takze z Kawy se stala Honda, jede min ale je spolehlivejsi.... ach jo
BlackSabbath píše: Takže BMW má v základu na motoru rovnou z obchodu dejme tomu odhadem 220 koní? Proč tedy udávají 193 koní (když všichni ostatní uvádějí výkon na motoru)? Myslím, že to první číslo by prodávalo daleko lépe. Mít motorku s výkonem superbiku.
Nevim jak to Murkin myslel , ale rikal ze od 13 -14 maji 196 ps , asi myslel po naladeni, protoze mluvil o slovak Karban tusim ze ma 218 ps na motoruTěch 218 Ps na motoru má Kawa,který jsem dělal motor už tomu teď v říjnu bude čtvrtý rok.
Třeba v nejlepší Hondě,co jsem dělal motor mám 209Ps a 127 Nm na motoru a s BMW už nemají chlapci problémy a Kawu to objede na cílovce.A ještě je tam prostor pro úpravu.
Naposledy editováno 05.09.2014 06:50:45
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: Murkine me by spis zajimalo jak jsou na tom sestky. Seriovy hodnoty clovek +- zna, ale jak se to ladi a co to vydrzi ? Tipuju poradi (na motor) Kawa, R6ka, Zuzana, Daytona ? Honda, ale slovo odbornika kterej toho mel peknejch par kousku na brzde ma vetsi vahu .... kdyby bylo i sem tam konkretni cislo ....
Nejsilnější tady mám Hondy od Jansberga pro MS supersport,tam je to cca 128-130 na kole a mam tady i jednu R6 co má také 130 na kole a jezdí s ní Petr Homola přírodňáky a vždy po sezóně to doveze,udělá se repase a frčí zase celej rok.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |