Na cem jezdi zavodni 2T motorky? Na klasice NGK BR9EG, proc? Protoze je naprosto dostacujici ve vsech smerech.
Svicku kup takovou jaka je napsana v manualu. Pokud chces nahnat kone musis na to jinou cestou.
Naposledy editováno 26.08.2014 21:45:28
1 reakcí na tento příspěvek vícebodová svíčka
1 reakcí na tento příspěvek vícebodová svíčka
K tomu odkazu na dt.huu.cz ten kdo to sepsal vi o motorkach docela tuzku. Uz jen ten jeho tunning me dostava do kolen.
Jak uz jsem psal, pokud se chces hnat za vykonem, vzdy plati jednoduche pravidlo.. Podivej se co maji zavodni motorky a tim se rid.
sageda123 píše: Říkal mi to jeden chlap u ktereho jsem si kupoval nejake doplnky a ma i servis na moto a pote co jsem se dozvedel o teto teorii jsem hledal na netu nejake clanky a našel jsem toto http://dt125.huu.cz/menu/tuning/svicka nevedel jsem zda tomu veřit tak jsem se chtel ujistit než bych ji koupil dekuji vam za rady
"Nebo jsem zkoušel z klasické svíčky udělat vícebodovou (levnější řešení ale ne tak účinné). Horní kontakt odehnout a lupínkovou pilkou rozříznout na dvě poloviny horní kontakt zase vrátit do původní polohy a smirkovým plátnem vyladit "
aha tak na základě podobných žvástů si děláš závěry o tom kolik koní přidá vícebodová svíčka Koukám, že pán co to psal je vážně expert
Akyo píše: Harry007, ona skutecne hazi vic jisker ale i tak je to tezce k nicemu.
K tomu odkazu na dt.huu.cz ten kdo to sepsal vi o motorkach docela tuzku. Uz jen ten jeho tunning me dostava do kolen.
Jak uz jsem psal, pokud se chces hnat za vykonem, vzdy plati jednoduche pravidlo.. Podivej se co maji zavodni motorky a tim se rid.
Pridava to vykon. Cca 0,011 kone
Víceelektrodové svíčky se kdysi začaly používat v leteckém průmyslu, kvůli spolehlivosti zážehu. Selhala-li jedna elektroda byly ještě dvě další, na kterých mohlo dojít k přeskoku a následné jiskře. Motor měl lepší a spolehlivější chod.
dedek_new> Na tom větším počtu elektrod něco pravdy je, ale u leteckých motorů je to jištěné především tak, že jsou ve válci dvě svíčky a celý zapalovací okruh (magneto) je zdvojený. Dvě svíčky ve válci každopádně též pomohou rychlejšímu prohoření směsi - to je přesně to, proč motor (při zkoušce) při vypnutí jednoho z magnet mírně sníží otáčky.
A pokud by se někdo divil, tak ano, skutečně jsou zapalovací okruhy magnetové, nezávislé na vnějším zdroji a motory jsou celkově oproti automobilům "100 let za opicemi", např. motor Lycoming, použitý třeba v Cessně 172, je konstrukčně zhruba na úrovni motoru VW Brouk a i vstřikování je jednoduché, plně mechanické, bez elektroniky. Důvodem pro takovou zdánlivou "zastaralost" je pravidlo jednoduchost->spolehlivost a ta má u leteckého motoru, kde 2/3 výkonu se spotřebují jen na udržení letounu ve vzduchu, mnohem větší význam, než u auta, nebo motorky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2894 | 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo |
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 | posmiros | 4 | 8.4.2024 v 13:12 posmiros |
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 | komatkiller | 8 | 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf |
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 | Anonym1 | 8 | 13.8.2022 v 14:03 vilemx |
Spotřeba Yamaha TDR 125 | Matyas3k | 7 | 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ |