Ted když otočím klíčem, tak čerpadlo mi nenasaje palivo a bliká mi tam chyba H1.
Nemá náhodou nekdo s tím zkušenost kde je chyba?
- pojistky jsou dobré
- chladící kapaliny mám dostatek
Naposledy editováno 10.08.2014 15:38:20
1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help
1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help
Motor točí nebo je úplně mrtvý?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyba H1- Help
Fidži_CZ píše: Napětí baterky?
Práve dneska jsem meril baterii (ješte pred tím než jsem napojil kabely) a je tam 12,75V- parkovačky svítí, neutrál taky svítí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyba H1- Help
Sepacek píše: Je to určitě chyba H1, není to HI?
Motor točí nebo je úplně mrtvý?
Sepacek píše: V tom případě bych podle tohohle bych zkusil baterku :) H1 by mělo být něco s Imobilizérem.
Tak máš pravdu, je to chyba HI
Startér normálne točí
- z toho fora jsem pochopil jenom to, že ten borec má stejný problém jako já, ale jinak tem radám moc nerozumím
Zkoušel jsem startovat i z červeným klíčem a je to jedno, porád tam bliká HI
Naposledy editováno 10.08.2014 22:53:42
1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyba H1- Help
1100Virago píše: Imre: Pojistky jsi kontroloval?
Pojistky jsou dobré, tada vím o osm pojistkách. Jesly nekdo ví o nejakejch dalších, tak dejte vedet.Naposledy editováno 10.08.2014 22:57:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyba H1- Help
Imre píše: Ve Ctvrtek 14.8.14. se chystám na Slovensko, tak jsem si dneska napojil kabel od spínací skrínky do navigačky a 12V zásuvky- všechny kabely byly moc dobre zaizolované. Asi po 200m se mi nekde udelal zkrat a všechny kabely co jsem napojil, mi shorely. Motor krásne bežel až do chvíle, kdy jsem ho nevypnul klíčem. Všechny kabely co mi shorely jsem odpojil.
Ted když otočím klíčem, tak čerpadlo mi nenasaje palivo a bliká mi tam chyba H1.
Nemá náhodou nekdo s tím zkušenost kde je chyba?
- pojistky jsou dobré
- chladící kapaliny mám dostatek
Neodpustím si poznámku, že to moc dobře zaizolované asi nebylo, když ti to shořelo.
Teď k řešení tvého problému.
V pojistkovém boxu bys měl mít 8 pojistek. Ty jak píšeš jsou v pořádku.
Pak je ještě jedna pojistka na relátku startéru. Ta napájí palivové čerpadlo a vstřiky.
A tu máš s největší pravděpodobností spálenou.
PepanS píše: Neodpustím si poznámku, že to moc dobře zaizolované asi nebylo, když ti to shořelo.
Teď k řešení tvého problému.
V pojistkovém boxu bys měl mít 8 pojistek. Ty jak píšeš jsou v pořádku.
Pak je ještě jedna pojistka na relátku startéru. Ta napájí palivové čerpadlo a vstřiky.
A tu máš s největší pravděpodobností spálenou.
- tak ted se mi podarilo najít ješte další dve pojistky, tak že jich tam mám celkem deset.
- kde je tá pojistka na relátku starteru?
Naposledy editováno 11.08.2014 09:24:14
1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help
2 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help
-chcípak do polohy RUN
-na budíkách zmáčkni a podrž select a reset
-za stálého držení tlačítek otoč klíček do polohy RUN
-tlačítka drž do doby,než se na displeji ukáže d1 (cca 10 sekund) ,potom je pusť
-potom je znova zmáčkni a podrž cca 2 sekundy,na displeji se ukáže nějaké číslo a to číslo je.....?
PepanS píše: Stáhni si servisní manuál . Strana 74-75. Pozice pod číslem 34.
Ted jsem prišel z práce- to je ta krabička na který jsou po stranách 15A pojistky a uprostred je takový (jakože) relátko?
1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help
Sepacek píše: -Dej klíček do polohy OFF
-chcípak do polohy RUN
-na budíkách zmáčkni a podrž select a reset
-za stálého držení tlačítek otoč klíček do polohy RUN
-tlačítka drž do doby,než se na displeji ukáže d1 (cca 10 sekund) ,potom je pusť
-potom je znova zmáčkni a podrž cca 2 sekundy,na displeji se ukáže nějaké číslo a to číslo je.....?
1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help
PepanS píše: Asi jo. Hlavně to má dva přívody tlustými dráty, který nejsou připojený svorkovnicí, ale šrouby. Jeden je k baterii a druhý ke starteru.
Tak z toho relátka jsem vysunul svorku ze tremi kontakty- na relátku jsem zmeril všechny možné variace a nikde tam není proud.1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help
1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help
Šroub s černým kabelem vede ke startéru, tam se proud (napětí) objevuje při sepnutí tlačítka startéru.
Pak tam máš 4-pinovej konektor. V něm je červenej drát a ten má být taktéž pod napětím. Je jištěn jednou z těch bočních pojistek.
PepanS píše: Na šroubu s červeným drátem by měl být trvalý přívod od baterky.
Šroub s černým kabelem vede ke startéru, tam se proud (napětí) objevuje při sepnutí tlačítka startéru.
Pak tam máš 4-pinovej konektor. V něm je červenej drát a ten má být taktéž pod napětím. Je jištěn jednou z těch bočních pojistek.
1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help
Naposledy editováno 13.08.2014 00:09:23
Dneska jsem konektor napojil a bez zapnutého klíče v spínací skrínce jsem meril červenej kabel (od baterky) a modrej kabel a mel jsem tam 12,95V, když jsem klíč dal do pozice RUN, tak jsem tam mel 0,11V- co to znamená?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | 31.5.2024 v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
Vymena vzduchoveho filtru FZ1 2008 Yamaha FZ1 Fazer | Bugy36 | 5 | 29.5.2024 v 00:05 ja1 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |