globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chyba H1- Help
Ve Ctvrtek 14.8.14. se chystám na Slovensko, tak jsem si dneska napojil kabel od spínací skrínky do navigačky a 12V zásuvky- všechny kabely byly moc dobre zaizolované. Asi po 200m se mi nekde udelal zkrat a všechny kabely co jsem napojil, mi shorely. Motor krásne bežel až do chvíle, kdy jsem ho nevypnul klíčem. Všechny kabely co mi shorely jsem odpojil.
Ted když otočím klíčem, tak čerpadlo mi nenasaje palivo a bliká mi tam chyba H1.

Nemá náhodou nekdo s tím zkušenost kde je chyba?

- pojistky jsou dobré
- chladící kapaliny mám dostatek

Naposledy editováno 10.08.2014 15:38:20
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help

10.8.2014 v 16:24 | Nahoru | #1
Napětí baterky?

1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help

10.8.2014 v 16:32 | Nahoru | #2
Je to určitě chyba H1, není to HI?
Motor točí nebo je úplně mrtvý?

Chyba H1- Help

10.8.2014 v 16:35 | Nahoru | #3
Jj, je to Hi.

Chyba H1- Help

Skvělá odpověď, děkuji! 10.8.2014 v 16:45 | Nahoru | #4
V tom případě bych podle tohohle bych zkusil baterku :) H1 by mělo být něco s Imobilizérem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyba H1- Help

10.8.2014 v 18:08 | Nahoru | #5

Fidži_CZ píše: Napětí baterky?

Práve dneska jsem meril baterii (ješte pred tím než jsem napojil kabely) a je tam 12,75V
- parkovačky svítí, neutrál taky svítí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyba H1- Help

10.8.2014 v 18:12 | Nahoru | #6
Imre: Pojistky jsi kontroloval?

(reakce na) Chyba H1- Help

10.8.2014 v 18:22 | Nahoru | #7

Sepacek píše: Je to určitě chyba H1, není to HI?
Motor točí nebo je úplně mrtvý?


Sepacek píše: V tom případě bych podle tohohle bych zkusil baterku :) H1 by mělo být něco s Imobilizérem.


Tak máš pravdu, je to chyba HI

Startér normálne točí

- z toho fora jsem pochopil jenom to, že ten borec má stejný problém jako já, ale jinak tem radám moc nerozumím

Zkoušel jsem startovat i z červeným klíčem a je to jedno, porád tam bliká HI

Naposledy editováno 10.08.2014 22:53:42

1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help

10.8.2014 v 21:06 | Nahoru | #8
Ukazuje se ti ta chyba místo teploty? Neukazuje to ještě nějakou číselnou chybu na ODOmetru?

(reakce na) Chyba H1- Help

10.8.2014 v 21:15 | Nahoru | #9

Sepacek píše: Ukazuje se ti ta chyba místo teploty? Neukazuje to ještě nějakou číselnou chybu na ODOmetru?

- chybu ukazuje místo teploty
- km mi normálne ukazuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyba H1- Help

10.8.2014 v 22:49 | Nahoru | #10

1100Virago píše: Imre: Pojistky jsi kontroloval?

Pojistky jsou dobré, tada vím o osm pojistkách. Jesly nekdo ví o nejakejch dalších, tak dejte vedet.

Naposledy editováno 10.08.2014 22:57:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyba H1- Help

11.8.2014 v 01:12 | Nahoru | #11

Imre píše: Ve Ctvrtek 14.8.14. se chystám na Slovensko, tak jsem si dneska napojil kabel od spínací skrínky do navigačky a 12V zásuvky- všechny kabely byly moc dobre zaizolované. Asi po 200m se mi nekde udelal zkrat a všechny kabely co jsem napojil, mi shorely. Motor krásne bežel až do chvíle, kdy jsem ho nevypnul klíčem. Všechny kabely co mi shorely jsem odpojil.
Ted když otočím klíčem, tak čerpadlo mi nenasaje palivo a bliká mi tam chyba H1.

Nemá náhodou nekdo s tím zkušenost kde je chyba?

- pojistky jsou dobré
- chladící kapaliny mám dostatek



Neodpustím si poznámku, že to moc dobře zaizolované asi nebylo, když ti to shořelo.

Teď k řešení tvého problému.
V pojistkovém boxu bys měl mít 8 pojistek. Ty jak píšeš jsou v pořádku.
Pak je ještě jedna pojistka na relátku startéru. Ta napájí palivové čerpadlo a vstřiky.
A tu máš s největší pravděpodobností spálenou.

(reakce na) Chyba H1- Help

11.8.2014 v 08:49 | Nahoru | #12

PepanS píše: Neodpustím si poznámku, že to moc dobře zaizolované asi nebylo, když ti to shořelo.

Teď k řešení tvého problému.
V pojistkovém boxu bys měl mít 8 pojistek. Ty jak píšeš jsou v pořádku.
Pak je ještě jedna pojistka na relátku startéru. Ta napájí palivové čerpadlo a vstřiky.
A tu máš s největší pravděpodobností spálenou.

- zaizolované jsem to mel dobre, já si myslím že mi to vyzkratovalo v zásuvce, proto že tam byly proste kontakty které se mi moc nelíbily. (mel jsem tam klasickej jack a zásuvku) Nejvetší blbost byla tá, že jsem tam nedal pojistku

- tak ted se mi podarilo najít ješte další dve pojistky, tak že jich tam mám celkem deset.

- kde je tá pojistka na relátku starteru?

Naposledy editováno 11.08.2014 09:24:14

1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help

11.8.2014 v 10:34 | Nahoru | #13
Stáhni si servisní manuál . Strana 74-75. Pozice pod číslem 34.

2 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help

11.8.2014 v 16:08 | Nahoru | #14
-Dej klíček do polohy OFF
-chcípak do polohy RUN
-na budíkách zmáčkni a podrž select a reset
-za stálého držení tlačítek otoč klíček do polohy RUN
-tlačítka drž do doby,než se na displeji ukáže d1 (cca 10 sekund) ,potom je pusť
-potom je znova zmáčkni a podrž cca 2 sekundy,na displeji se ukáže nějaké číslo a to číslo je.....?

(reakce na) Chyba H1- Help

11.8.2014 v 21:57 | Nahoru | #15

PepanS píše: Stáhni si servisní manuál . Strana 74-75. Pozice pod číslem 34.

Ted jsem prišel z práce

- to je ta krabička na který jsou po stranách 15A pojistky a uprostred je takový (jakože) relátko?

1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help

11.8.2014 v 22:23 | Nahoru | #16
Asi jo. Hlavně to má dva přívody tlustými dráty, který nejsou připojený svorkovnicí, ale šrouby. Jeden je k baterii a druhý ke starteru.

(reakce na) Chyba H1- Help

12.8.2014 v 08:34 | Nahoru | #17

Sepacek píše: -Dej klíček do polohy OFF
-chcípak do polohy RUN
-na budíkách zmáčkni a podrž select a reset
-za stálého držení tlačítek otoč klíček do polohy RUN
-tlačítka drž do doby,než se na displeji ukáže d1 (cca 10 sekund) ,potom je pusť
-potom je znova zmáčkni a podrž cca 2 sekundy,na displeji se ukáže nějaké číslo a to číslo je.....?

Zkoušel jsem to, ale nic se mi tam nezobrazilo, ani d1

Chyba H1- Help

12.8.2014 v 08:41 | Nahoru | #18
Nezná náhodou nekdo nejakého prepravce, který by mi na dodávce prevez ze Strašnic (za rozumnou cenu) Fazera do Vrbový?

Naposledy editováno 12.08.2014 08:46:19

1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help

12.8.2014 v 13:02 | Nahoru | #19
nemám dodávku, ale auto s koulí a pojedu odpoledne z Vysočan na Libuš, takže by to mohlo jít. Jen půjčit vlek na moto.

Chyba H1- Help

12.8.2014 v 13:18 | Nahoru | #20
Priste to vem na Vrbovku i kvuli ty zasuvce

(reakce na) Chyba H1- Help

12.8.2014 v 23:12 | Nahoru | #21

maspe píše: nemám dodávku, ale auto s koulí a pojedu odpoledne z Vysočan na Libuš, takže by to mohlo jít. Jen půjčit vlek na moto.

Díky
To já zase nemám auto

Chyba H1- Help

12.8.2014 v 23:25 | Nahoru | #22
Tak jak jsi pokročil? Hledáš závadu nebo odvážíš moto do servisu?

(reakce na) Chyba H1- Help

12.8.2014 v 23:33 | Nahoru | #23

PepanS píše: Asi jo. Hlavně to má dva přívody tlustými dráty, který nejsou připojený svorkovnicí, ale šrouby. Jeden je k baterii a druhý ke starteru.

Tak z toho relátka jsem vysunul svorku ze tremi kontakty- na relátku jsem zmeril všechny možné variace a nikde tam není proud.

1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help

12.8.2014 v 23:34 | Nahoru | #24
Ani na jednom z těch šroubů?

1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help

12.8.2014 v 23:39 | Nahoru | #25
Na šroubu s červeným drátem by měl být trvalý přívod od baterky.
Šroub s černým kabelem vede ke startéru, tam se proud (napětí) objevuje při sepnutí tlačítka startéru.
Pak tam máš 4-pinovej konektor. V něm je červenej drát a ten má být taktéž pod napětím. Je jištěn jednou z těch bočních pojistek.

(reakce na) Chyba H1- Help

12.8.2014 v 23:40 | Nahoru | #26

PepanS píše: Ani na jednom z těch šroubů?

Na šroubech proud je

(reakce na) Chyba H1- Help

12.8.2014 v 23:42 | Nahoru | #27

PepanS píše: Na šroubu s červeným drátem by měl být trvalý přívod od baterky.
Šroub s černým kabelem vede ke startéru, tam se proud (napětí) objevuje při sepnutí tlačítka startéru.
Pak tam máš 4-pinovej konektor. V něm je červenej drát a ten má být taktéž pod napětím. Je jištěn jednou z těch bočních pojistek.

To máš pravdu, ale svorka je jenom na tri dráty

Chyba H1- Help

12.8.2014 v 23:46 | Nahoru | #28
Jo to je možný. Na tvým stroji jsou použitý jen tři dráty. Možná tam máš jen třipinovej konektor. Nicméně z relátka musí jít napětí na ten červenej drát.

1 reakcí na tento příspěvek Chyba H1- Help

13.8.2014 v 00:04 | Nahoru | #29
Je to jištěný jednou z těch dvou pojistek co jsou na tom relátku. Takže chyba v pojistce nebo v kabeláži toho relátka.

Naposledy editováno 13.08.2014 00:09:23

(reakce na) Chyba H1- Help

13.8.2014 v 08:42 | Nahoru | #30
PepanS> Tak je to jinak- včera večer jsem odpojil konektor a meril jsem jenom kontakty na relátku




Dneska jsem konektor napojil a bez zapnutého klíče v spínací skrínce jsem meril červenej kabel (od baterky) a modrej kabel a mel jsem tam 12,95V, když jsem klíč dal do pozice RUN, tak jsem tam mel 0,11V- co to znamená?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer Lajos98 21 18.1.2024 v 15:31 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer context 11 28.8.2023 v 12:46 honza_biker


TOPlist