Jinak k věci:
cb900 f2 ZDE v motodatabázi
cb900 f/f2 ZDE v bazaru
Manuál používám: Haynes Honda CB 750/900 dohc Fours (78-84) v angličtině
online haynes
techbooks
online cb900c/f US manual
Dokumentace: Mikrofiše mám přímo k F2 (včetně F), což je vzácnost a děkuju MCH za pomoc a odborníkům v Sazce za jejich zdigitalizování a ochotu.
od MuZ bagio: cb900f2c
Moje mikrofiše ke stažení (preview je scan 2MB list, plná verze je scan 5MB list..oboje to samé obsahem): cb900f2b
Díly: ebay.de, MCH Honda Praha...a další
Informace a zkušenosti: jednoznačně nejlepší zdroj informací je americké fórum na http://www.cb1100f.net/ , budete překvapení, že nejen Češi mají zlaté ruce
Dopis z Hondy ohledne rozmeru pneumatik
https://drive.google...Z2M/view?usp=sharing
Pokud byste cokoliv potřebovali rád pomůžu, poradím, najdu, přeložím, doporučím...
Naposledy editováno 17.05.2020 15:08:30
Jinac moto takle jak nyni je se da vratit do originalu ale bez urazky do toho je kazdymu prd :)
jeste me troaku desi spotreba.. jak na tom jste? jedu se projet naberu po okraj a po cca 70km uz je hladina pod urovni predelu v nadrzi. mate nekdo vykoukanou dlouhodobou pri tahani a pri kochani?
Diky
KarlosBe: neodradil :)
Naposledy editováno 30.07.2014 18:35:58
takove mereni pohledem do nadrze je k nicemu, ujed 200km a dotankuj do plna.
Naposledy editováno 30.07.2014 11:10:47
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Problém:
vidle po opravě a výměně opotřebených části.. byly úplně ponořené. Olej a složení dílů proběhlo v pořádku.
řešení?
nalít olej zapumpovat (vyhnat vzduch z oleje) vytáhnout do maxima a zazátkovat.
voala vidle opět šlapou.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
ps: měřeno při normální jízdě.. nic moc vytáčení (cca 5-6tis.)
Problém je seřízení. Nemyslím podtlaky, ale spíš směs.
Kolik otáček pilota máte na svých Boldorech?
Dočetl jsem se, že Bolďas má rád dost chudou voln. směs.
Dělají mi problém studený starty...nechce potvora chytit. Motor je absolutně v cajku, tlaky celá hlava je udělaná, kabely a fajfky nový...
v mém manuálu je pro 750 3 otáčky pro 900 2,5 pro 1000 3,5 Už jsem včera našel "Dříka" tak jsme to pobírali.Mě to chytne bez problému,ale 1 a 2 válec je studenej vůbec nic svod je zmrzlej a 3,4, normálně hrajou.Jiskra je,nové svíce,vyměněny obě cívky,vyměněny nové kabely,hladiny seřízeny,nové jehlové ventilky odzkoušeny,směs na 3 otáčky,příruby OK,přímé filtry místo airboxu,ale to by třeba blbnulo,ale nejdou vůbec,kdyby 1 a 3 nebo 2 a 4,ale nejde 1 a 2.Dnes změřím tlaky i když hlava je údajně po GO uvidím. Dík za každý postřeh okolo našich krasavic.
http://www.motorkari...etail&ddid=49730
1.po týdnu a více je to vždy problém (to je lepší oddělat filtr a stříknout k hrdlům startovací sprej(nebo čistič brzd),
2.do týdne se to většinou rozběhne normálně(nějaký válec se přidá i později).
Boldor má totiž systém vzduchových přívěr tj. zavírání vzduchu a u toho se trochu otevřou škrtící klapky(ne klasický sytič), předpokládá se že při startu se vysaje víc benzínu ze všech systémů (hlavní i volnoběh) a otevřením šk.klapek se zvýší vol.otáčky ....tak to je.
Pokud ti nejdou dva válce dýl může to být víc věcí ..první bych poklepal plovákové komory, jestli nevisí ventilky (neteče tam vůbec benzín), pak ucpané volnoběhy (dají se rychle profouknout přes otvory směsových šroubků-ale pokud je bordel v trysce jen ho vyfoukneš do plovákové komory...předpokládám když válce vedle sebe jdou tak zapalko je OK.
Rychlá kontrola hladiny v plovákových komorách-čtyři průhledné hadičky nasaď na přepady z pl.komor dole, povol odkal. šroubky , ve zvednutých hadičkách musí být hladiny stejně vysoko (při otevřeném kohoutu z nádrže)...
http://www.motorkari...etail&ddid=49940
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Mě chytá, valí ale mám problém, že jede do cca 4500 otáček, pak se mu jakoby nechce. Vyřazenej se vytočí jak prd, ale pod záteží ne. To mi ukazuje na špatnej předstih, ale vše se zdá OK.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Karby jsou precizně vyčištěný v ultrazvuku, takže OK.
Proc se ptam, vsude pisou, ze u starejch motorek je vetsi spotreba oleje normalni ale.. abych neudelal vetsi paseku tim, ze to otevru. Jo od vymeny oleje sem dal 2000km
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 57 | 8.2.2024 v 20:39 jasot |
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 26 | 6.9.2023 v 21:09 Kilek |
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 24 | 21.5.2022 v 06:56 t_freedom |
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Baggio10 | 11 | 30.9.2021 v 22:52 Baggio10 |
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 32 | 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal |