konkrétně se mi líbí tahle nabídka
http://www.pneunejle...05-40-r-17-84-v-ns2/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu Nankang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu Nankang
Stev píše: pekony> Pirelli Diablo Rosso Corsa - made in china
Schválně jaká je asi vstupní a výstupní kontrola ve fabrice Pirelli a ve fabrice Ngujen&Ngujen. V tom lepším případě jen nepůjdou vyvážit. O ničem jiným výroba v číně není, technologie je stejná to není problém, problém jsou suroviny a kvalita zpracování a výstupní kontrola.
Pokud na to někdo chcete vsázet plechy tak jak je libo, ale neohánějte se debilním argumentem, že pirelli tam má taky fabriku.
Skalik píše: Schválně jaká je asi vstupní a výstupní kontrola ve fabrice Pirelli a ve fabrice Ngujen&Ngujen.
No schválně, nevíš. Ani já, ale tuším že v číně budou vyrábět pneu různý kvality tak není třeba je házet do jednoho pytle. I když já bych si čínskou značku taky nekoupil, ale to ani telefon před pár lety ...
Ten argument není debilní, ukazuje že v číně uměj vyrábět kvalitní gumy.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu Nankang
pekony píše: Naprostý souhlas.
Na motorkách gumy řešíte a u auta ne?
Chci aby mě podržely kdykoliv za jakékoliv situace, takže čínu né děkuji.
Jo jo to chápu, na druhou stranu v autě většinou jedu úplně jinak a na nějakou hranu ty gumy fakt málokdy dostanu, spíš vůbec
Sefo píše: Jo jo to chápu, na druhou stranu v autě většinou jedu úplně jinak a na nějakou hranu ty gumy fakt málokdy dostanu, spíš vůbec
Jasně to beru, ale vozí se v mým autě i přítelkyně a chci aby to prostě fungovalo. Tak trochu zodpovědnost za druhou osobu.
Sefo píše: Jo jo to chápu, na druhou stranu v autě většinou jedu úplně jinak a na nějakou hranu ty gumy fakt málokdy dostanu, spíš vůbec
Když ti budou na mokru klouzat tak je máš na hraně hned a o 0,2s později i za hranou
Naposledy editováno 23.07.2014 14:06:32
Od tý doby už se na cenu pneu nedívám, na 1. místě se zajímám o chování na mokru.
jinak z předchozího auta mám dobrý zkušenosti s Hankookama který se ale víc sjížděly. A aktuálně obouvám Dunlop SP Sport BLURESPONSE na který nemůžu říct křvýho slova zatím nemůžu hodnotit nájezd ale mokro, sucho, valivej odpor dokonce i hlučnost jsou vinikající
Myslím že na pneu se nevyplatí šetřit, atˇ jde o auto či motorku, kor když takový 2/4 malý plošky musí udržet stroj na silnici.
Naposledy editováno 26.07.2014 00:06:04
1 reakcí na tento příspěvek pneu Nankang
Do práce mi přijel kluk s MB S500, cestou z dovolený v Chorvatsku píchnul a jediný co tam měli po cestě v servisu byly 255/35R19 GoodRide SA 07... Byl vůbec rád, že dojel do ČR a hned je u nás sundával a dával nový Conti Sport Contact 5, Goodride letěl na hromadu starejch gum se 7mm vzorku. Auto na nich vůbec nezatáčelo, takže celou cestu se musel před zatáčkou modlit a v zatáčce nepřidat plyn, auto se hned snažilo hrnout přední gumy ven ze zatáčky bez ohledu kam zatáčel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu Nankang
dewwil píše: Na pneu se nešetří, je to to jediný co vás drží na silnici... Na motorku je tu každej hrozně řešíte, ale na auto který je xkrát těžší, větší, vozíte v něm rodiny a v případě nehody rozválcujete v zatáčce školní výlet na Karlštejn, kvůli gumám... To mi hlava nebere, na všem pojízdném jsou základ v cajku gumy, brzdy, tlumiče... Když se posere motor, tak zastavíš, ale když se poserou brzdy nebo gumy tak si v zadeli...
Do práce mi přijel kluk s MB S500, cestou z dovolený v Chorvatsku píchnul a jediný co tam měli po cestě v servisu byly 255/35R19 GoodRide SA 07... Byl vůbec rád, že dojel do ČR a hned je u nás sundával a dával nový Conti Sport Contact 5 , Goodride letěl na hromadu starejch gum se 7mm vzorku. Auto na nich vůbec nezatáčelo, takže celou cestu se musel před zatáčkou modlit a v zatáčce nepřidat plyn, auto se hned snažilo hrnout přední gumy ven ze zatáčky bez ohledu kam zatáčel...
To trosku prehanel
Zrovna SA07 (at uz prodana jako Goodride nebo Westlake) neni vubec spatna pneu. Grip sice nejvetsi nema, cekal bys vic od pneu s UTQG wear 240...ale jinak je pevna, teplotne robustni a ten grip je staly. Na zadni napravu silne zadokolky s kterou umis jezdit (rozumej zatacet plynem) to neni spatna volba. Na mokru je slaba, ale nic moc rozdil oproti UHP pneu podobnych rozmeru (RE050A, T1 Sport apod.). Na driftovani jasna volba a Brno na nich pod 2:30 jde zajet taky (zadni naprava, 300HP). Jestli je mas porad na hromade, klidne si je odvezu.
Naposledy editováno 29.07.2014 17:41:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu Nankang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu Nankang
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu Nankang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu Nankang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu Nankang
e: kolik najely do tohohle stavu??
Naposledy editováno 13.08.2014 20:58:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu Nankang
lidi co pisou nesmysly ze italove jsou lepsi nez nemci a ti jsou horsi nez anglicani tu najdes spoustu
z pocatku trosku neduvera byla ale rychle presla ted uz na nich jezdi asi 15 lidi kolem me a vsichni jsou spokojeni
pomer cena vykon je jasne plus,a pokud nejezdis dvakrat tydne po okruhu z prdeli na pul ven z motorky a osoupanymi koleny od asvaltu tak muzu vrele doporucit.
Momentalne mam obuto na X11,fazer6n a cbr6rr
Hoja a zkousejte nove veci kulisaci bo cypi budou mudrovat furt