http://recenze-autob...z/autobazar-rohan-51
tak chci vědět, jestli někdo nemáte zkušenosti, abych si přečetl i názory ostatních, než tam případně budu volat třeba právě kvůli těm superbům
Díky všem za rady a názory, nedělám si žádné iluze o extra výhodné nabídce, spíš si myslim že to jsou totálky zbastlený dohromady v dílně na koleně...
Tak Rohana jsme asi vyřešili, prosím tedy Vaše tipy, jaké auto byste koupili Vy
Díky
Naposledy editováno 28.07.2014 14:27:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kombíku kolem 120 000,-
RomanSS píše: Kurňa to s tím musí blbě jezdit, ne? Já mám na 2.0 tdi BKP 307 tisíc. Po 65, to není normální, aby se vysraly vstřiky.
No nemyslím,má nájezd kolem 60000km ročně a jezdí takhle 15 let.Převážně dálky,Praha-Brno atd..Není to žádnej závodník ale jezdí tak nějak svižně..Já už jsem tohle slyšel více krát tak nevímrybíz5 píše: No nemyslím,má nájezd kolem 60000km ročně a jezdí takhle 15 let.Převážně dálky,Praha-Brno atd..Není to žádnej závodník ale jezdí tak nějak svižně..Já už jsem tohle slyšel více krát tak nevím
Já právě taky...mně vstřiky měnili ve 265tis., ty starší 2.0 s tím měly víc problémů, než novější.
Nicméně ten smax bych taky bral, to je fakt pěkný auto. Myslím ten nový.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kombíku kolem 120 000,-
assassin píše: uplne stara 18td od fordu moc povedena nebyla, docela casto vybehana, bez tlaku - v zime spatny starty...
ja vim, bohuzel jsem ji mel, ale tahle 1,8TDCi je evoluce
KubaLC8 píše: ja vim, bohuzel jsem ji mel, ale tahle 1,8TDCi je evoluce
Jj asi tam neco vylepsili, bratranek ma druhyho tddi fofo, mel sluzebni a pak si koupil to samy jako soukromy a docela bez problemu jezdily oba - stryc ale opravuje diesely, prevazne cerpadla atd a ten na ne pomerne nadava no - ale on nadava na vsechno :)
rybíz5 píše: eda> Já dřív nedal na Skodovku dopustit ale když to vidím ted..1,9tdi super..Kamarád minulý rok koupil fungl novou octu 2,0 tdi ted najeto 65000km a všechny vstřiky v pí.. Z těch novějších aut už to bude asi jedno..Vždycky nadávali na Fordy ale tenhle problém máme jen u nás protože tady netankujem naftu ale bůh ví co
Známej kupoval nedávno také nového Superba 2.0 tdi a v 80tis km všechny vstřiky KO. Takže to nebude asi náhoda.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr kombíku kolem 120 000,-
assassin píše: uplne stara 18td od fordu moc povedena nebyla, docela casto vybehana, bez tlaku - v zime spatny starty...
mel jsem starou 1,8 tddi... a jeste v tachometrovejch 280k byl motor bez problemu...
(ale bylo potreba delat repas zadni napravy...)
Krawatasakin píše: Já bych měl vybráno...
má lakovanou polovinu kastle...což mohly být jen odřeniny, ale chtělo by to okouknout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kombíku kolem 120 000,-
Johnny83 píše: těch prvních 2.0 TDI ve dvojkovejch oktávkách bych se taky bál, ale myslel jsem, že ty v trojkovejch oktávkách a dvojkovejch superbech už to maj vychytaný (jinak řešený rozvody nebo co? řemen x ozubený kola, teď nevim)... ale to je stejně mimo rozpočet, takže buď 1.9TDI, 1.8 TDCi nebo benzín no
dělaly se dva dvoulitry - bmn (tuším) a bkd. bkd byl od podzimu 2007 relativně v poho. bmn žral o trochu míň a taky ho postupně vylepšovali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr kombíku kolem 120 000,-
Problémy jsou obecně s těmi 16V. Nejspolehlivější motor v OII je 1,9TDI 77kW.
Jo praskl mi výfuk, teda spíš prorezl, což mě u nerezového výfuku trochu překvapilo, ale šikovný svářeč a 300 to zapravili